Nu Online
Momenteel zijn er 45 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Monique
gebedsviering ipv kerkelijk huwelijk
Hoi,Heeft iemand ervaring met een gebedsviering ? Wij wilden voor de familie eigenlijk een kerkelijk huwelijk, maar de broer van mijn vriend, die pastoor is, vond dat nogal hypocriet, omdat wij nooit in de kerk komen eigenlijk. En hij heeft er wel ge...
Andere Reacties: 3 21-1-2008 13:49:27

melissa
huwelijksreis gekozen
hey iedereenjaja tis zo ver zaterdag hebben ik en mijn ventje onze huwelijksreis geboekt.wij vertekken naar de dominicaanse republiek op 03/09/2008 tof he wie heeft daar goei ervaringen mee?
Huwelijksreis Reacties: 2 21-1-2008 12:29:39

Sophie
Bloemist in Limburg regio Hasselt
Hoi allemaal,Ik vroeg mij af of iemand een goeie bloemist weet in de regio van Hasselt? Wij zijn momenteel op zoek naar eentje en ik wou eerst weten of er bloemisten aangeraden worden door jullie.Groeten,Sophie
Bruidsboeket Reacties: 4 21-1-2008 12:20:29

nele
KOEN EN DAVID - Live muziek
Heeft iemand ervaring met hen? Hen al weten optreden? Kun je hen ergens beluisteren?Dank U!groetjes,Nele
Muziek - Live Reacties: 1 21-1-2008 11:37:43

Laura
Kledij burgerlijke trouw
We zijn er eindelijk uit en gaan op zaterdag 11 juli 2009 voor de kerk trouwen en vrijdag 10 juli voor het gemeentehuis. Maar wat draag je zoal op een burgerlijke trouw als bruid?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 21-1-2008 11:22:46

Griet
Commentaar op trouw beu!!!
Dames (en heren),Ik begin het grondig beu te worden hoe mensen (bekend of onbekend) reageren op ons huwelijk en/of de manier waarop wij die dag willen beleven!Dat gaat echt van onbeschofte commentaren tegen mijn verloofde over vrouwen en trouwen waar...
Andere Reacties: 11 21-1-2008 11:12:04

katleen
goedkope feestzaal
Hallo,vermits wij zelf een groot deel van de kosten voor onze 'grote dag' moeten betalen, zijn we op zoek naar een redelijk goedkope zaal (feestzaal).Iemand ideeen voor de omgeving waasland?Groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 21-1-2008 9:32:56

liesbeth
feest zelf betalen
Dag iedereen,Wij zouden volgend jaar trouwen in het voorjaar, een precieze datum heben we nog niet.Bij de familie van mijn vriend is het de gewoonte dat de ouders het feest betalen (elk zijn genodigden). Aangezien wij thuis met 6 kinderen zijn weet i...
Andere Reacties: 26 21-1-2008 9:01:38

nathalie
lingerie
weet er iemand waar ik mooie bruidslingerie in oost vlaanderen kan vinden? zag mooie setjes van het merk selmark maar het probleem is dat ik maar een A cup heb en zou graag een gevulde bh willen. bij selmark zijn de bh's maar gevuld vanaf B cup. onlo...
Andere Reacties: 3 21-1-2008 8:25:22

cien
naaister gezocht
hey bruidjes:)ik lees hier langs alle kanten dat jullie naar een naaister gaan voor de jurk..wie kan me hier een goed adresje aan de hand doen dat niet te duur is? liefst omgeving antwerpen maar mag ook wat verder zijn...cien,9-5-9
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 20-1-2008 23:34:02

Elke
wie zit waar in de kerk?
Hallo,weet er iemand aan welke kant de bruid de kerk moet binnenkomen en dus aan welke kan zij zit? links of rechts?Bedankt!
Ceremonie Reacties: 1 20-1-2008 23:27:31

sophie
Attentie aan de kerk
Hallo, ik ben kleuterjuf en heb voor alle kinderen een klein geschenkje. Nu dacht ik om aan de kerk de mensen en kinderen te trakteren met een warme wafel. Zoals je soms hoort met ijsjes. Zijn er mensen die ervaringen hiermee hebben of een ander idee...
Andere Reacties: 3 20-1-2008 21:57:52

Sofie
traiteur..
Hoi iedereen,wij zijn nog in volle voorbereiding en twijfelen nog steeds tussen het nemen van een feestzaal met catering ofwel het huren van een zaal en werken met traiteur. We hebben al enkele feestzalen op het oog namelijk vijverhof en lissewal. ...
Andere Reacties: 3 20-1-2008 21:41:22

d
trouwjurk te koop marylise
hallowij zijn inmiddels al een tijdje getrouwd en nu ben ik van plan om mijn trouwkleed te verkopen het is een marylise de grazia eenmaal gedregen en direct naar de droogkuis gedaan nieuwe prijs was 1300 euro.indien intresse zet je email adres hierop...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 20-1-2008 21:12:51
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...