Nu Online
Momenteel zijn er 140 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kim
Fotolocatie omg. Tongeren
Dag bruidjes,Ik zie dat er niet veel Limburgers op dit forum zitten. Toch een vraagje voor de Limburgers onder ons: Fotolocaties omgeving Riemst, Tongeren, Bilzen, eventueel Maastricht???
Andere Reacties: 7 20-1-2008 10:24:06

christel
fotograaf
halloweet er iemand in de omgeving van kapellen een goede maar heel belangrijk een betaalbare fotograaf die de foto's op cd rom zet en de album maken we zelfdaar wij alles zelf moeten bekostigen zou het ni te duur mogen zijn
Andere Reacties: 4 20-1-2008 10:10:30

Heidi
Tweelingszus niet als getuige gevraagd
Hallo bruidjes,Ik wou eens wat raad vragen. Ik heb 2 zussen. Een tweelingszus en een oudere zus. Nu heb ik na nachten wakker te liggen mijn oudste zus als getuige gevraagd. Ik kan nu eenmaal veel beter overweg met mijn oudere zus. Mijn tweelingszus l...
Andere Reacties: 7 20-1-2008 9:55:59

Tamara
dilemma huwelijksreis
Dames, wij zitten echt met een dilemma ...Onze droomhuwelijksreis is dus echt wel Mexico. Alleen hebben we wat prijzen vergeleken en het ligt iets boven ons budget om er dan ook maar 9 dagen naartoe te gaan. Lijkt me wel wat kort voor zo'n lange reis...
Huwelijksreis Reacties: 10 20-1-2008 9:55:52

sarah
fotolocatie limburg
Hallo iedereen,Weet iemand van jullie nog mooie locaties voor foto`s te maken in Limburg (omgeving maaseik) zowel binnen als buiten?Alvast bedanktgroetjes sarah
Locaties - Fotografie Reacties: 2 20-1-2008 0:21:26

Denny
Huurprijs zaal Kastelenhof - Stekene
Hoi,Hoeveel bedraagt de huur van een zaal in het Kastelenhof in Stekene?Bedankt!!!
Locatie Reacties: 5 19-1-2008 22:48:11

kim
Huwelijksviering - misboekje
Hey bruidjes,Ik weet dat het hier waarschijnlijk al tientallen keren gevraagd is maar zouden jullie alsjeblieft jullie misboekje eens kunnen doorsturen. Alle voorbeelden zijn meer dan welkom, zowel jullie eigen misboekje of misboekje van vrienden. Va...
Religie Reacties: 42 19-1-2008 20:56:28

Tania
cadeau ouders
Hallo iedereen!Wij waren al een tijdje heel zeker van wat we onze ouders cadeau wilden doen als bedanking, nl een weekendje er tussenuit. Helaas zijn we daarop wat teruggekomen, vooral voor mijn ouders, gezien die net al een weekendje voor kerst hebb...
Voorbereiding Reacties: 6 19-1-2008 20:27:31

Mieke
Busje huren West-Vlaanderen
Hallo!Wij zijn nog op zoek naar een busje voor het vervoer van de suite op onze trouwdag. Wij hebben als vervoer paard en koets voor vervoer van het gemeentehuis naar de kerk en terug naar mijn ouders huis. Maar aangezien onze feestzaal 30 km van mij...
Andere Reacties: 3 19-1-2008 19:51:42

Dorothy
Prachtige Linea Raffaelli jurk 2007 te koop!
Op 6 juli droeg ik deze prachtige jurk, maar helaas hangt ze daar nu een beetje droevig.Misschien kan een ander bruidje er nog in stralen?Mijn jurk is van Linea Raffaelli en is in maat 44. De jurk bestaat uit een top en een rok en heeft de kleur offw...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 19-1-2008 17:09:11

Tine
Locatie fotoreportage
Hallo iedereen! Wij trouwen in juli dit jaar en zijn nog op zoek naar een fotolocatie zoals oude fabrieken, loodsen of een mooi stukje natuur in West- of Oost-Vlaanderen.Wie kan ons helpen om een natuurgetrouwe omgeving te vinden voor onze foto's? Da...
Locaties - Fotografie Reacties: 1 19-1-2008 16:57:35

kim
Collega's zonder partner uitnodigen
Wij zouden op het avondfeest mijn collega's uitnodigen (zo'n 20-tal), maar zouden dit eventueel doen zonder hun partners, anders wordt dit een veel te grote groep. Is dit onbeleefd, raar? We twijfelen erover. Heeft iemand hier ervaring mee?
Andere Reacties: 16 19-1-2008 13:57:04

sarah
ceromoniemeester limburg
Hallo iedereenWeet iemand van jullie een goede ceromoniemeester, die afkomstig is uit limburg?Groetjes Sarah
Andere Reacties: 3 19-1-2008 13:17:22

Dana
Budget
Hoi mede bruidjes in spe,Ik ben eens nieuwschierig naar jullie budgetten, die jullie bereid zijn te spenderen aan de trouw. Ik heb eens een raming gemaakt en wij zouden al zeker boven de 10.000 eur zitten, alleen nog maar aan kleren voor ons en het f...
Voorbereiding Reacties: 24 19-1-2008 12:52:56

Nele
vervoer
Hallo,mijn vriend droomde er van om te worden rondgereden in een Citroen DS op zijn trouwdag. Nu zagen wij enkele dagen geleden zo'n bruin exemplaar staan, we waren onmiddellijk verkocht. De eigenaar belde me net op dat we er ZELF mee mogen rijden (M...
Andere Reacties: 2 19-1-2008 12:20:43
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...