Nu Online
Momenteel zijn er 140 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

julie
arabische muziek
Ken iemand de namen van rabische bands die bij een huwelijksfeest zouden kunnen spelen? Wij trouwen in juli in Antwerpen.Indien je meer gegevens hebt heel graag doorgeven!
Muziek - Live Reacties: 0 19-1-2008 12:17:38

julie
LIVE arabische muziekband
Wij trouwen in juli 2008 en hadden graag een arabische groep gehad die bij onze huwelijksreceptie en feest zou kunnen spelen. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan vinden?
Andere Reacties: 0 19-1-2008 12:14:54

Isolde
El Parador of Ten Dauwe
Hei iedereen,Zoals zovelen zijn wij op zoek naar een feestzaal voor ons trouwfeest. We hebben een optie op El Parador in Tielt en Ten Dauwe in Aalter. Heeft iemand ervaringen met deze zalen die ons bij onze beslissing kunnen helpen? Ook ideeën v...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 19-1-2008 11:04:30

Marlies
Zaal Domein Carlton Marke
Hallo iedereen, heeft er iemand ervaring met deze zaal of er al een huwelijk gevierd of kennissen die iets meer weten? We werden heel vriendelijk ontvangen door de eigenaar, graag jullie mening! Alvast bedankt!
Andere Reacties: 4 19-1-2008 0:29:26

Valerie
kledij bruidskindjes
Hallo,Wie kent er merken van kinderkleding waar ze zowel voor jongens als voor meisjes hetzelfde hebben?Bedankt,Valérie
Kledij - Suite Reacties: 0 18-1-2008 22:18:11

Eva
mooie oldtimer
Goedeavond, Is er iemand die weet waar ik in de buurt van lommel, overpelt, mol en die kanten een mooie oldtimer kan vinden. We hebben al overal gezocht maar vinden niets. Iemand een idee????
Voorbereiding Reacties: 4 18-1-2008 20:17:18

Cindy
make-up
Ik zit in een serieuze tweestrijd! Laat ik de make-up doen door een prof. of waag ik het zelf? Mss kan ik wel het juiste advies bekomen qua kleur en wat ik moet gebruiken bij bvb een parfumerie. Wie heeft hier ervaring mee en kan me succesvol advies ...
Andere Reacties: 7 18-1-2008 20:16:14

Kelley
Vervoer
Dag bruidjes, aangezien wij in het centrum van de stad wonen en vlakbij het stadhuis, weten we niet goed hoe we het vervoer zullen regelen. We hadden eventueel gedacht om te voet te gaan of met een bakfiets. Weet iemand waar je dit kunt huren - regio...
Ceremonie Reacties: 1 18-1-2008 20:14:04

Eva
Aan welke kant moet de bruid staan?
Hallo, Ik heb een vraagje, wij trouwen voor de kerk. Nu is het zo dat mijn vader en ik als laatst de kerk binnen zullen komen nu is mijn vraag aan welke kant moet de bruid lopen. Links of rechts? Of maakt dat niet uit
Voorbereiding Reacties: 2 18-1-2008 19:58:57

Kelley
DJ Gi Van Aalst Productions
Hoi, wij trouwen op 20/08/2008 en zijn op zoek naar dj. Heeft er iemand ervaring met dj "Gi Van Aalst Productions"?
Andere Reacties: 2 18-1-2008 19:37:11

sarah
preferee
Hallo bruidjes,wie van jullie heeft ook een trouwkleed van het merk preferee?Groetjes Sarah
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 18-1-2008 18:26:24

Karolien
Ceremoniemeester - Oost-Vlaanderen
Kent iemand een goede ceremoniemeester in de buurt van het Gentse, of eentje die Gent als werkgebied heeft? Hebben er al eentje bezocht, en dat was nogal een afknapper....Dank je voor jullie reactie.Groetjes,Karolien.
Ceremonie Reacties: 4 18-1-2008 17:38:31

els
Andere
hallo,Ik ben in november mijn kleed gaan bestellen.Nu heb ik beslist om een borstvergroting te doen.Zijn er hier nog meiden die dit gedaan hebben?En hebben jullie problemen gehad erdoor?De winkel ging kijken wat ze konden doen want ja de maten waren ...
Andere Reacties: 4 18-1-2008 17:06:40

Saar
Kleedje gevonden !!!!Azzurro Oostende
Hallo iedereen,Ik heb vandaag mijn kleedje gevonden bij azzurro in Oostende. Ik ben heel tevreden van hun service en vriendelijkheid. Ik heb een maatje meer maar straal in mijn jurk, ik voel mij net een prinses. Ik ben in de zevende hemel !!!!!Dit mo...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 18-1-2008 16:19:16

Gitte
Te vroeg om iets vast te leggen ?
Hoi iedereen,Mijn vriend en ik zijn verloofd sinds eind december 07 en trouwen pas in juli 2009, is het dan te vroeg om al op zoek te gaan naar een feestzaal en dergelijke ? Groetjes Gitte
Locaties - Feestzaal Reacties: 13 18-1-2008 16:12:11
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...