Nu Online
Momenteel zijn er 142 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

katleen
katrin daems - bart meeus
Hallo,Heedt er iemand van jullie ervaring met één van deze twee fotografen uit Ekeren?Groetjes
Fotografie Reacties: 4 23-1-2008 9:12:45

haest
ceremonie in de tuin
Hey,wij willen graag ergens in openlucht,in een tuin of zo trouwen.Heeft er iemand leuke ideetjes of tips?Waar kan ik hiervoor een priester vinden die dat wil doen?Groetjes valerie
Ceremonie Reacties: 3 23-1-2008 0:56:07

an
alternatief voor trouwringen
heyheymits het werk van mijn vriend het niet toelaat om een ring te dragen , zijn wij opzoek naar een alternatief . Na een hele tijd googlen heb ik nog niets gevonden .zijn er nog die dit probleem hebben ?Alle tips , ideetjes , linkjes .... zijn welk...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 22-1-2008 22:43:27

veronique
ceremoniewagens
Hey,Wij zoeken nog enkele zwarte Audi's A8 als ceremoniewagens. Kan er iemand ons daarbij helpen.Regio Brugge
Ceremonie Reacties: 1 22-1-2008 21:32:36

kim
Menukeuze
Hey,Hoe ziet jullie menukeuze eruit op jullie avondfeest?Wij zijn momenteel bezig met de keuze van het hoofdgerecht en het is toch wel moeilijker dan we dachten om een keuze te maken.GroetjesKim
Andere Reacties: 7 22-1-2008 21:27:09

loes
evenementenburo wel of niet
wij hebben vandaag de roode poorte vastgelegd om te trouwen. Nu is dat een schuur en moet de rest zelf geregeld worden. De vraag is doen we de huur van het materiaal, traiteur, personeel, aankleding, opruiming en dergelijke zelf of heeft iemand ervar...
Locatie Reacties: 7 22-1-2008 21:23:03

Nathalie
Feestzaal regio Antwerpen (merksem,schoten,kapellen,brecht,..)
hey iedereen. Juist een paginake aangemaakt. wij trouwen volgend jaar april en zo als zovelen zijn op zoek naar een leuke feestzaal mag met traiteur maar hoeft niet . Alle adviezen en aanraders zijn welkomthankx xxx
Locaties - Feestzaal Reacties: 15 22-1-2008 21:19:27

Koen
sleepje of niet?
Ik zeg van in het begin dat ik een kleed wil zonder sleep. Dat lijkt me erg onhandig om je daarmee voort te bewegen. Nu heeft de ontwerper van mijn kleedje er toch een sleepje aan gemaakt met de mededeling dat het er af kan als ik dat wens, maar ik m...
Andere Reacties: 7 22-1-2008 21:18:25

kim
Vraagje ivm schoenen
Hey allemaal,Ik vroeg me af als er nog mensen zijn die op hun trouwdag andere schoenen hebben meegedaan (of die dit van plan zijn) voor als je voeten echt zeer beginnen doen?Ik heb me laten vertellen om andere schoenen mee te doen als je dan zere voe...
Kledij - Accessoires Reacties: 12 22-1-2008 20:59:37

valentine
live zang voor de huwelijksmis
Heilaba...Ben hier nog eens. Wij zoeken nog iemand om te zingen op onze mis. Wij willen graag wat de moderne tour opgaan. Mijn verloofde hoort graag een mannenstem, maar ik toch liever een vrouwenstem. Dus indien mogelijk een combinatie (anders wil i...
Muziek - Live Reacties: 21 22-1-2008 20:42:11

valentine
kledij suite
Heila allen!Nu mijn kleedje gekozen is wordt het eens tijd dat ik het vrouwvolk van de suite ondersteun. Zij zijn op zoek naar betaalbare suitekledij die ze mogelijks nadien ook nog kunnen verder dragen. Wij zijn van Beernem-Knesselare. Dus alle info...
Kledij - Suite Reacties: 5 22-1-2008 20:39:44

Kerry
Bruidslingerie
Hoi,Ik zou morgen willen gaan kijken voor lingerie. Weet iemand waar in Limburg ze de merken Selmark en/of Poirier verkopen?Alvast erg bedankt!groetjesKerry
Kledij - Accessoires Reacties: 5 22-1-2008 20:11:28

nathalie
misviering met een thema
dag allemaal,ik zou in onze misviering een rode draad willen... we hadden gedacht aan 'steen, rots, bouwen,...' kortom alles wat met thuis bouwen, rots in de branding,... te maken heeft,. Maar hoe begin ik hier aan? heeft er iemand reeds zo een vieri...
Religie Reacties: 2 22-1-2008 19:53:47

nathalie
schuur merendree
hallo allemaal,ik heb via via gehoord dat er in drongen/merendree een schuur te huur zou zijn waar er feesten door kunnen gaan,... het lijkt echt wel wat wij zoeken, ma ik kan het adres of telefoonnummer niet vinden... kan iemand van jullie me alsjeb...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 22-1-2008 19:40:52

evelyne
overnachting in bruidssuite
Wie kan ons goeie tips geven?Wij trouwen volgende maand op 22 februari voor de wet. Daarna gaan we een weekje weg, hebben een vakantiehuisje geboekt. Maar onze "eerste" nacht zouden we graag ergens doorbrengen waar het superromantisch is, m...
Andere Reacties: 2 22-1-2008 19:27:52
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...