Nu Online
Momenteel zijn er 116 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Marie
kapper:wanneer 's morgens?
Wij trouwen al om 10 u voor de wet. Wanneer gaan jullie naar de kapper? Als ik reken dat de receptie 's morgens om 8u30 bij mij thuis is al, dan zou de kapster al om 6u30 ofzo moeten komen. Is dat niet supervroeg? Ik durf dat zelfs niet vragen!Hoe do...
Andere Reacties: 4 23-1-2008 17:08:46

Marie
huwelijksvoorbereiding gent
Doet er nog iemand huwelijksvoorbereiding in gent? Wij zijn het foldertje kwijt. Je kon kiezen voor 3 vrijdagen of één zondag. We zouden die zondag nemen. Weet iemand wanneer dit doorgaat? groetjes, Marie
Andere Reacties: 3 23-1-2008 17:06:13

debora
bruidstaart
Hallo,Ik ben eigenlijk op zoek naar een bruidstaart. Weet iemand een goede banketbakker in de buurt van st-truiden of via internet.Groetjes
Andere Reacties: 0 23-1-2008 16:53:41

Petra
trouwschoenen
Hallo,Aangezien dit geen verkoopssite is, zet ik dit berichtje er zeker geen 100* op. Maar...voor diegene die geïnteresseerd zij; ik verkoop mijn trouwschoenen, +/-maatje 39/40.Je kan mij voor verdere info mailen op: pettie_1@hotmail.comgroetjes
Kledij - Accessoires Reacties: 0 23-1-2008 15:46:29

Griet
liedjes voor binnenbrengen dessert
Dag toekomstige bruidjes. Welk liedje, met toffe, stevige intro gebruiken jullie als ze het dessert binnenbrengen? Alvast bedankt voor jullie reacties.
Openingsdans Reacties: 8 23-1-2008 15:04:42

Angela
uitnodiging met foto
Hallo iedereen,heeft er iemand een voorbeeld van een uitnodiging met foto ('s).Zouden jullie deze dan willen doormailen naar abe@owbunker.be aub.Dank uAngela21/06/2008
Uitnodigingen Reacties: 9 23-1-2008 14:19:04

Els
Bruiddschoenen te koop
Dag bruidjes,Ik verkoop mijn trouwschoenen wegens te groot. Ikzelf heb maat 38 maar ik vermoed dat ze eigenlijk 38,5 zijn.Ze zijn ivoorkleurig met een niet al te hoge hak.Heb de schoenen enkel gedragen voor wettelijk huwelijk en fotoshoot.Interesse ...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 23-1-2008 13:34:38

Lore
hele lange rode loper - Regio Geraardbergen
Beste bruidjes to-be,Wij trouwen in de kerk van Onkerzele, bij Geraardsbergen. Die kerk heeft een mooie lange trap en wij zouden daarop graag een rode loper op de hele trap laten bevestigen.Wij maken geen gebruik van een ceremoniemeester, dus we wete...
Ceremonie Reacties: 5 23-1-2008 13:16:02

Lotta
@ Cindy ivm Gabrielli Roeselare
Hey Cindy,Ik las dat jij je schoenen bij Gabrielli hebt gekocht, ik ben van plan daar ook eens te gaan kijken. Wanneer ben jij geweest? hadden ze al veel van de nieuwe zomercollectie?
Andere Reacties: 4 23-1-2008 13:04:22

Nathalie
Budgetvriendelijke bruidswinkel west-vlaanderen
Hoi mede-bruidjes,Ik ben op zoek naar een budgetvriendelijke bruidswinkel in West-Vlaanderen (liefst regio Brugge).Ik heb niet veel zin om echt meer dan 1000€ te spenderen aan mijn bruidsjurk.Ik ga alvast eens naar Miss Sheila in Brugge.Iemand ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 23-1-2008 12:53:10

Mieke
Ervaring met Jagré in Antwerpen en Steven in Torhout
Dag bruidjes,Ik ben radeloos... Een paar weken geleden heb ik in de Jagré in Antwerpen mijn droomjurk gevonden. Het was meteen liefde op het eerste gezicht. Ik was daar toevallig op zoek naar een suitekleed voor de trouw van mijn broer en heb da...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 23-1-2008 12:38:32

Katrien
Azzurro Oostende
Hey,Kan er mij iemand wat meer informatie geven over de suitekledij die ze verkopen bij Azzurro in Oostende. Welke merken en vooral prijzen van de suitekledij.Is er nog een andere winkel in de Kappellestraat die suitekledij verkoopt?Alvast bedankt!Gr...
Kledij - Suite Reacties: 3 23-1-2008 11:22:37

silvy
nagelstyliste
Hallo,Kan er mij iemand een goede nagelstyliste aanraden in de buurt van Maasmechelen? Moet er bij zeggen dat ik al een paar keer valse nagels (gel of acryl) gehad heb en ik telkens ontvreden was. Ofwel waren ze lelijk gezet ofwel kwamen ze los. Zoek...
Andere Reacties: 0 23-1-2008 11:02:14

christel
openigsdans jullie mening
we hadden gedacht aan het liedje all i want is you van u2 en daar er nogal een hevige gitaarsolo in voorkomt zijn we van plan 2 klein gitaren te nemen en dan te doen alsof we het aan het spelen zijn en daarna terug gewoon dansen wat vinden jullie hie...
Andere Reacties: 4 23-1-2008 10:12:12

Joke
platte trouwschoenen
Hoi bruidjes,Ik ga dit weekend normaal gezien op zoek naar schoenen voor onder m'n trouwkleed. Nu ben ik zelfs zonder schoenen groter dan m'n toekomstige en op zich is dat natuurlijk geen probleem, maar ik zou dus liefst platte of alleszins heel lage...
Andere Reacties: 7 23-1-2008 9:27:20
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...