Nu Online
Momenteel zijn er 145 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Tania
lingerie
Hallo,Ik ga morgen in Aalst kijken voor bruidslingerie (zowel een bh zonder bandjes voor onder mijn bruidsjurk als een setje voor op de huwelijksreis :)). Iemand tips welke winkels daarvoor interessant zijn? Ik hoop nog wat van de solden te kunnen ge...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 25-1-2008 10:12:48

veerle
live muziek in huwelijksmis
Hallo,We zoeken nog iemand om onze huwelijksmis op te luisteren. Dat is in de regio Genk.Mogelijke voorstellen zijn altijd welkom.groetjes!
Andere Reacties: 5 25-1-2008 9:45:38

christel
overlijden moeder bruid
hallo8 jaar geleden is mijn mama plotseling overleden en mijn papa in een rolstoel terchtgekomen is er iemand die voor mij een mooie tekst kan maken voor in de kerk
Andere Reacties: 3 25-1-2008 9:34:35

Wendy
Feestzalen Krekelhof Hasselt en Den Lavaar Heusden-Zolder
Iemand ervaring met een huwelijksfeest in het Krekelhof te Hasselt of Den Lavaar te Heusden-Zolder? hoe het daar is, goed? slecht?
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 25-1-2008 9:29:45

Tania
Nog 100 dagen te gaan!!! Wie nog?
Hey bruidjes,Misschien geen onderwerp waard, maar vandaag staat de teller op nog 100 dagen te gaan! Ik ben hier al op het forum van als de teller nog boven de 300 stond :), dus hihi, spannend!Ik weet dat er nog mensen zijn die op 3 mei trouwen, hoe l...
Voorbereiding Reacties: 9 24-1-2008 22:34:32

Eva
Wie trouwt er op 14 juni 2008?
Hallo allemaal, Wie trouwt er op 14 juni? Ik zou het heel leuk vinden om mensen te ontmoeten die op de zelfde datum trouwen. Hoever zitten jullie met de voorbereidingen? Ik denk telkens dat ik iets over het hoofd zie. Groetjes Eva
Voorbereiding Reacties: 10 24-1-2008 22:22:17

Kirsten
fotograaf en iemand voor te filmen
Hallo,wij trouwen op 19 juli wij zijn nog op zoek naar een BETAALBARE fototgraaf en naar iemand voor te filmen omgeving borgloon, sint-truidengroetjes
Andere Reacties: 4 24-1-2008 22:00:41

Monique
DJ GEZOCHT vr 08-08-08 St Truiden
Help !We zijn op zoek naar een beschikbare, betaalbare DJ. Locatie : Chateau de la Motte Groot Gelmen (St Truiden) op 08_08_08Alle tips welkom !Bedankt !!!!x
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 7 24-1-2008 21:39:41

Sarah
'naar huis zonder te kussen' op feest
Hey medebruidjes (en -gommen ;)ik heb ooit op een trouwfeest kaartjes op tafel weten staan waarop met een kort leuk tekstje stond dat je als je naar huis ging, je niet nogmaals moest komen kussen of dag zeggen.Ik wil graag dit ook doen op ons feest, ...
Ideeën Reacties: 9 24-1-2008 19:41:10

Lore
Wie heeft Ervaring met Poobies (Kaartjes online ontwerpen)
Hey iedereen,Via deze site ben ik ooit op Poobies.be terecht gekomen. Het ziet er een erg professionele online kaartjeswinkel uit waar je je creativiteit echt kan botvieren. Al bij al vind ik de prijs nog meevallen (rond de € 1.85 per bedrukt k...
Uitnodigingen Reacties: 2 24-1-2008 18:23:17

Sofie
***moderne teksten evangelie***
Een tijdje geleden werden hier allerlei mooien moderne teksten voor het Evangelie uitgewisseld. Ik heb dit nog steeds niet gekregen. snif snif...kan iemand mij deze doorsturen?bedanktsohanssens@yahoo.com
Andere Reacties: 18 24-1-2008 18:21:03

Dana
's graevenhof vs Hof Van Wayenborg?
hoi bruidjes,Ik wil even mijn frustratie kwijt.Ik had alle hoop gesteld in de feestzaal 's Graevenhof. Aan de telefoon vertelden ze dat de zaal op 08-08-08 vrij was. Toen we er gisteren een kijkje gingen nemen (en het kwam volledig uit naar mijn verw...
Andere Reacties: 7 24-1-2008 18:20:41

valentine
Music maestro!
Hellow,De groep die wij alvast super vonden 'amantes' is bezet. Das dus echt een domper of te wel het teken dat het niet die groep moest zijn maar iemand die we nog moeten leren kennen.Verdere tips regio gent-brugge dus nog altijd welkom é!!Ik k...
Muziek - Live Reacties: 7 24-1-2008 18:15:28

jessica
priester gezocht die aan huis komt
hey, wij zoeken dringend een priester die de ceremonie thuis wil komen doen. onze trouw gaat door in onze tuin. we hebben al eens gecheckt bij goede herder & rent a priest, maar de prijs begint al vanaf 300euro en vind ik wel iets te veel voor 1 ...
Religie Reacties: 2 24-1-2008 18:06:22

elke
nu al trouwjurk zoeken?
Hoi,Ik trouw binnen een jaar en 4 maand. Ik zou al willen gaan kijken voor een trouwjurk, maar ze raden mij dit overal af. Duurt het eigenlijk lang voor eventuele retouches in orde zijn? Of hoef je inderdaad niet zo ver op voorhand te gaan zoeken naa...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 24-1-2008 17:20:21
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...