Nu Online
Momenteel zijn er 145 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kim
verrassing bruidegom
Hoi bruidjes,Ik had graag mijn verloofde op onze trouw verrast maar ik heb eigenlijk totaal geen idee met wat. Liefst op het feest eigenlijk. Ik wil gerust iets zelf maken, maar het moet hem ontroeren. Iemand enig idee?Thanx
Ideeën Reacties: 2 23-1-2008 22:25:46

Natacha B
Cadeaus op feest
Hey getrouwde bruidjes, ik vroeg me af of jullie van de genodigden nog veel andere cadeaus kregen dan geld (in enveloppen, origineel verpakt of op de rekening gestort)? Ik heb de indruk dat er sommige mensen nog inzitten met het feit dat ik dan het b...
Andere Reacties: 5 23-1-2008 21:56:59

Kim
Drukker gezocht
Hallo,Wij hebben zelf een uitnodiging ontworpen en zoeken een drukker om deze te drukken in de omgeving van Kortrijk of Mechelen. Weet iemand of ze bij AVA ook zelf ontworpen kaarten drukken of zijn dit enkel de kaarten die in die boeken staan?Groetj...
Uitnodigingen Reacties: 2 23-1-2008 21:45:31

SOFIE
feestzaal De Grote Schuur (Kustregio)
hallo, wij zouden ons trouwfeest eventueel willen vieren in de Grote Schuur in De Haan. Zelf hebben we er al enkele feesten gehad. Maar helaas was dit steeds zonder dessertbuffet. Is er iemand die mij kan zeggen of het dessertbuffet in orde is.alva...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 23-1-2008 21:35:49

Jill
Doopbewijzen??
Hallo,alles begint stilaan vorm te krijgen... 2 weken geleden was ik nog helemaal in paniek omdat we zouden willen trouwen in augustus en er dus niet veel meer vrij was van feestzalen... Ondertussen hebben we al een probleem, want we kunnen maar niet...
Voorbereiding Reacties: 9 23-1-2008 20:31:20

saartje
lingerie
Hallo, wie weet welke lingeriewinkel het merk "Poirier" verkoopt in Oost-Vlaanderen?Alvast bedankt!Saartje
Kledij - Accessoires Reacties: 4 23-1-2008 19:27:25

valentine
amantes
Heilaba,Kan iemand mij een richtprijs geven van de groep 'amantes'. Zo om een ideeke te hebben waaraan we ons moeten verwachten voor live muziek. merci!!
Muziek - Ceremonie Reacties: 2 23-1-2008 19:23:25

Leen
Salons Ten Boogaerde
Dag iedereen,is er onlangs iemand naar een trouwfeest geweest in Salons Ten Boogaerde in Kortemark? Wat vinden jullie van die zaal? Iemand ervaring met de Vossenberg in Hooglede?Alvast bedankt voor de reacties!
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 23-1-2008 18:58:54

nathalie
auto's
hey,wij willen heel eenvoudige trouw en hebben geen geld over voor auto's of bus voor de suite... hadden gedacht aan gewone auto's... ma dat is dan misschien weer zo gewoon... als tussenoplossing zouden we graag mensen vinden met mini coopers die zel...
Andere Reacties: 5 23-1-2008 18:58:36

Leen
Ten Boogaerde Kortemark
Dag iedereen,Is er onlangs iemand naar een trouwfeest geweest in Salons Ten Boogaerde in Kortemark of naar de Vossenberg in Hooglede? Wat vinden jullie hiervan?Wij zijn op zoek naar een zaal voor juli 2009 en helaas is 't Gravenhof reeds volboekt.Be...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 23-1-2008 18:56:36

Kim
Versiering zaal
Hallo,Wij zouden graag onze zaal bekleden met witte stof maar vinden het moeilijk om dit zelf te doen. Waar halen we immers zo'n hoeveelheden stof tegen niet te hoge prijs en op welke manier hangen we alles vast zonder de feestzaal te erg te beschadi...
Andere Reacties: 1 23-1-2008 18:05:07

Kim
tekst uitnodiging
Hey,Ik ben op zoek naar een tekst voor op onze uitnodiging, maar vind nergens op het internet iets dat me aanspreekt. Wat hebben jullie zoal op je uitnodiging staan? Je mag het me eventueel mailen op kiwike@msn.com.Alvast bedankt!Groetjes,Kim
Uitnodigingen Reacties: 3 23-1-2008 18:02:44

Patricia
beetje schrik: huis versieren
Hallo,hebben jullie daar ook schrik voor: dat men op de een of andere manier je huis binnengeraakt op de huwelijksdag om de boel te 'versieren'.Of doen ze dat tegenwoordig niet meer zo vaak. Ik zie er eigenlijk echt de lol niet van in. Langs buiten z...
Andere Reacties: 11 23-1-2008 17:46:49

Katelijn
Pastoor Zelem / Halen
Hallo,In april verhuizen wij naar Zelem, en in oktober gaan wij trouwen. We hebben ontdekt dat Zelem een supermooie kerk heeft, en zouden hier graag trouwen, maar kennen de pastoor hier niet. Zijn hier mensen uit de buurt? Kunnen jullie zeggen of dit...
Ceremonie Reacties: 1 23-1-2008 17:28:22

heidi
bedankjes
hallo,wij hebben besloten om flesjes en potjes te vullen met badzout en badschuim. heeft er iemand een idee waar we badzout kunnen kopen in grotere hoeveelheden?groetjesheidi
Andere Reacties: 2 23-1-2008 17:18:01
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...