Nu Online
Momenteel zijn er 154 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kelley
@ Céline - RE: DJ Gi Van Aalst Productions
Céline, ons feest gaat door in Cofar.Bijkomend vraagje: wij zouden inderdaad graag Andy als dj vragen. Om zeker te zijn: gaat het om Andy Brouckaert
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 0 24-1-2008 17:17:20

isabelle
@soetkin: enkele adresjes voor goedkope bruidsjurken
Hey Soetkin, Ik zag net je bericht aan Lena. Ik ben wel van West-Vlaanderen en ook op zoek naar een trouwjurk. Wij gaan volgend jaar bouwen en ik kan en wil ook niet te veel uitgeven aan een trouwjurk. Kun je mij misschien die adressen eens doorgeven...
Andere Reacties: 2 24-1-2008 17:09:52

Sandra
Originele fotograaf gezocht voor beperkt budget omgeving Hechtel.
Wij trouwen op 28-11-2008 en dit enkel voor de wet maar het moet toch heel speciaal zijn :-). Wij hebben echter maar een beperkt budget en zijn dus niet van plan om 1000 euro uit te geven aan een fotograaf! We willen iets heel origineel waarbij de fo...
Fotografie Reacties: 20 24-1-2008 16:47:45

anuschka
Bruidsboeket
hallo iedereenIk weet dat de bruidegom voor het bruidsboeket moet zorgen, maar nu is mijn vraag moet hij daar alles alleen voor regelen of mag ik meegaan om bij de bestelling wat te dirigeren ivm kleur- en bloemenkeuze?Ik heb namelijk schrik dat hij ...
Bruidsboeket Reacties: 6 24-1-2008 16:23:44

wendy
recept van de liefde
hallo bruidsparen kan iemand ons helpen aan het recept van de liefde.groetjes wendybedankt alvast.!!!!
Andere Reacties: 3 24-1-2008 16:22:07

katleen
dirk van dosselaer
Heeft er iemand ervaring met fotograaf Dirk van Dosselaer?groetjes
Fotografie Reacties: 4 24-1-2008 16:06:55

veerle
kostprijs uitnodigingen
Hoeveel budget zou je ongeveer moeten rekenen voor ongeveer 150 uitnodigingen en 180 bijsteekkaartjes? Heeft iemand hier een gedacht van?Groetjes, Veerle
Andere Reacties: 5 24-1-2008 15:37:34

miranda
info over feestzaal camargue
Hoi iedereen, Wij trouwen op 05 september 2008 onze zaal is "camargue" in korbeek dijle.Heeft er iemand daar ervaring mee.
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 24-1-2008 15:28:53

Sandra
@ Charlotte ivm getuigen en volwassen bruidsmeisjes
Ik heb gelezen dat je gaat trouwen op z'n Amerikaans, met name ervoor kiest om met volwassen bruidsmeisjes te werken. Ik zit ook met dat idee, maar weet eigenlijk niet goed hoe ik dit verder moet aanpakken. Welke taken ga je aan je bruidsmeisjes geve...
Andere Reacties: 3 24-1-2008 15:25:40

Madelien
Gents alternatief voor het SMAK als locatie?
hallo,voor een trouwreportage op 1 maart ben ik op zoek naar een goed alternatief voor het SMAK dat rond die tijd toe zal zijn voor het afbreken van een tentoonstelling. Ik had echt wel mijn zinnen gezet op iets gelijkaardigs, ben er wat slechtgezi...
Fotografie Reacties: 2 24-1-2008 15:23:21

dorien
Trouw 04/10/2008 - hoe ver met voorbereidingen?
Hallo bruidjes en bruidegommen,wij trouwen 04/10 en ik vroeg mij af of er nog mensen zijn die op deze datum trouwen en hoever jullie dan met de voorbereidingen staan? Zelf weten we eigenlijk niet goed wanneer we voor wat en waar moeten gaan zien.Bij ...
Voorbereiding Reacties: 7 24-1-2008 15:04:39

annemie
Geen zenuwen meer?
Hoi allemaal,ben vandaag nog eens mijn kleed gaan passen, had ze al in maart vorig jaar besteld, maar nu is t nog maar dertig dagen eer ik 'mevrouw' ben :). Heb nachten wakker gelegen, dacht dat ik ze helemaal ni meer mooi ging vinden, of te simpel, ...
Andere Reacties: 1 24-1-2008 14:34:59

Lena
Uitnodiging in blik
Hallo,Ik had op internet (www.trouwkaarten.nu) een tof idee gezien; een uitnodiging in een blikken doos. Heeft er iemand enig idee of je zoiets ook zelf (en dus goedkoper) kan maken?Bedankt!!
Uitnodigingen Reacties: 6 24-1-2008 14:07:38

Lena
Goedkope trouwjurk?
Beste bruidjes,Ik ga op 14 juni trouwen, en moet nog op zoek naar een trouwjurk. Ik heb er persoonlijk echt moeite mee om heel veel geld te geven aan een jurk die je maar één keer draagt. Heeft iemand een idee waar ik goedkopere trouwkledij...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 18 24-1-2008 14:00:16

katrien
live muziek
Hallo allemaal,Ik ben op zoek naar een betaalbare zanger of zangeres (onder de 300euro) die wil komen zingen op 2 augustus 2008 in putte (bij mechelen). deze zangeres wordt begeleid door een gitarist en pianist die we zelf al hebben. Weet iemand raad...
Andere Reacties: 1 24-1-2008 13:47:09
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...