Nu Online
Momenteel zijn er 154 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Amber
wie nog?
Hey Brides!Ik vraag me af wie er nog trouwt op 09/08/08? Hoever staan jullie al met de voorbereidingen?xxxwww.thierry-amber.bruiloftsite.nl
Voorbereiding Reacties: 6 25-1-2008 15:43:41

Charlotte
Pierre Yves Aalst
Ik lees juist bij het berichtje van Irjen dat er blijkbaar veel klachten zijn over Pierre-Yves Aalst. Ik heb mn kleedje daar gekozen en tot nu toe viel alles goed mee. Moet wel pas in mei terug voor mn 1ste pasbeurt. Vandaar dat ik nu toch wel nieuws...
Andere Reacties: 10 25-1-2008 15:29:54

Annelies
huwelijksreislijst
Hallo Iedereen, Iemand ervaring/tips voor een huwelijksreislijst? Goede ervaringen? Slechte? Alvast bedankt voor de info!Annelies
Huwelijksreis Reacties: 12 25-1-2008 15:11:29

Marjan
Zanzibar
Hoi,Zijn er nog koppels die op huwelijksreis gaan naar Zanzibar? Waar hebben jullie dan geboekt? Wij denken aan Pegase, maar die vliegen enkel op donderdag en we zouden graag op maandag vertrekken...Alvast bedankt!Marjan06/09/08
Andere Reacties: 27 25-1-2008 15:03:59

Irjen
verkooppunten rembo styling
Hey iedereen, ik trouw pas volgend jaar eind juni, maar ben nu toch al een beetje aan het uitkijken naar welke stijl van jurk ik mooi vind. En de collecties die mij het meest aanspreken zijn die van Rembo Styling en Linea Raffaeli. Nu zou ik graag na...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 25-1-2008 14:53:40

Stefaan
Leuke foto-locaties omgeving Leuven
Voor ons huwelijk op 30/08/2008 zijn we aan't uitkijken naar leuke locaties om onze fotoreportage te doen. Heeft iemand tips?Alvast bedanktVero & Stef
Fotografie Reacties: 3 25-1-2008 14:32:09

Patricia
Nut ceremoniemeester?
Wat is jullie idee over het al dan niet inhuren van een ceremoniemeester? Ik zie niet in waarom ik zoveel geld zou neerleggen voor iemand die de bloemen wegzet en de mensen naar hun tafel begeleidt, maar heb al een paar keer de reactie gekregen dat d...
Andere Reacties: 13 25-1-2008 12:47:10

katrien
vliegen
hallo,ik zoek iets origineels om aan de kerk te laten vliegen. duiven zijn niet zo mijn ding en wil eens iets volledig anders. heb al voor vlinders gehoord, maar naar het schijnt is dit zeer duur.
Andere Reacties: 4 25-1-2008 12:45:24

debora
schoenen!!!
Hallo,Ik ben op zoek naar schoenen voor onder mijn kleed. Weet er iemand waar ik deze zou kunnen vinden in regio st-truiden.Dank u
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 25-1-2008 12:43:43

melissa
wie nog 16/08/08 en vraagje over kleedje
hey meidengewoon uit nieuwschierigheid wie trouwt er nog op 16/08/08 wanneer gaan jullie voor u kleed zien mss adressen waar de jurken niet overdreven duur is want je draagt da tenstlotte maar 1 keer hethx
Andere Reacties: 10 25-1-2008 12:30:41

melissa
vraagje ivm met trouwkleed
hey meidenik zit met een vraag wanneer mag je vader uw trouwkleed zien want diene wilt perse mee ma mag da wel?
Andere Reacties: 11 25-1-2008 12:27:55

Laura
Genodigden
Ik vroeg me eens af: mijn ouders willen ook vrienden van hun uitnodigen, waar ik totaal niets mee te maken heb. Ik ben hier absoluut tegen maar ze zeggen dat zij mee betalen en het dan hun recht is om die vrienden uit te nodigen. Is dit wel gepast? M...
Uitnodigingen Reacties: 16 25-1-2008 11:18:08

Jennifer
kapper of kapster regio Bruggegezocht
Hey iedereen, mijn vertrouwde kapper is op reis als ik trouw dus zijn mijn ma en ik op zoek naar een andere kapper regio Brugge, eventueel iemand die aan huis komt. Wie weet een goede kapper zijn?alvast bedankt voor de hulpgroetjes jenn
Verzorging - Kapsel Reacties: 0 25-1-2008 11:15:52

An-Sophie
Muziek kerk met saxofoon
Hallo,wij trouwen in juli, en mijn vriendin zou heel graag een saxofoon hebben als live muziek tijdens de ceremonie, eventueel in combinatie met piano/zang, om wat fleurige nummers te spelen. Zijn er mensen die al ervaringen hebben met sommige groepe...
Muziek - Ceremonie Reacties: 1 25-1-2008 10:44:27

katrien
vlinders
hallo allemaal,ik ben op zoek naar vlinders voor aan de kerk zodat ik ze kan laten vliegen ipv duiven. Indien jullie nog andere leuke ideeen hebben, mag je ze ook laten weten.groetjes katrien2/8/08
Andere Reacties: 5 25-1-2008 10:17:16
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...