Nu Online
Momenteel zijn er 218 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

evelien
Huwelijk Herzele
Hallo,zijn hier mensen die trouwen in de kerk van herzele? Ik zou heel graag hier eens een mis bijwonen om de werkwijze van de pastoor een beetje te leren kennen.vele groetjesevelien29/08/08
Andere Reacties: 2 3-2-2008 9:29:36

Ellen
Overleden familieleden
Hallo allemaal! Wij trouwen op 12 juli 2008. Nu zou ik graag tijdens de viering in de kerk iets doen om overleden familieleden 'aanwezig' te stellen. Ik wil laten zien dat ik hen zeker niet vergeten ben. Iemand ideeën hoe dit kan? Alvast bedan...
Andere Reacties: 9 2-2-2008 22:52:54

Charlotte
Toch wel beetje paniek...
HeyheyIk trouw op 19 september en tot een paar dagen geleden dacht ik dat alles super in orde was ivm de voorbereidingen voor onze dag. Tot deze week 'het noodlot' toesloeg. Onze ceremoniemeester is ongeneeslijk ziek en kan dus ons huwelijk niet verz...
Andere Reacties: 4 2-2-2008 20:59:38

Koen
grote en kleine familie
Ik kom zelf uit een kleine familie en mijn vriend uit een grote. Als hij zijn nonkels, tantes en nichten en neven uitnodigt zijn dit ongeveer 12O personen. Als ik dit doe dan zijn dit O personen. Om maar even aan te geven dat onze familiesituatie hee...
Locaties - Feestzaal Reacties: 11 2-2-2008 20:26:28

Koen
receptie + avondfeest
Nodigen jullie mensen die naar het avondfeest komen ook uit op de receptie of niet? Wat doe je met mensen die van ver komen? Als je hen uitnodigt voor het avondfeest en ze willen ook naar de kerk komen, wat moeten die dan in tussentijd doen?
Andere Reacties: 8 2-2-2008 20:21:48

Lieselot
Bloemencorsage enkel voor bruidegom?
Hallo iedereen!Ik heb een vraagje. het corsage (bloemetje) dat bij de bruidegom op de jas gespeld is, is dat enkel voor de bruidegom? Of moeten/ mogen al de mannen van de suite een corsage dragen?Ik was daar vandaag aan beginnen twijfelen toen we mij...
Kledij - Bruidegom Reacties: 3 2-2-2008 20:17:42

Valerie
tekst evangelie
Hallo,Wie heeft er mooie evangelieteksten die toch niet te bijbels zijn? Mijn vriend is niet gelovig en wil wel een tekst met betekenis maar hij wil het niet te 'goddelijk'. Het zou mij erg helpen moesten jullie mij deze voorbeelden kunnen doorsturen...
Religie Reacties: 5 2-2-2008 18:38:42

Wendy
Bruidjes voor juli 2008
Dag bruidjes, hoe gaat het met jullie? Hebben jullie al veel voorbereidingen gedaan? Bij ons ligt het nu wat stil!!! Stilte voor de storm!!!! De grote lijnen zijn allemaal geregeld, nu nog de menu, de uitnodigingen, de ringen, mijn trouwkleed (jaja, ...
Andere Reacties: 8 2-2-2008 16:29:52

christel
binnenlocatie omg kapellen
hallo weet er iemand een mooie binnenlocatie om foto's te trekken omg kapellen voor als het regent die dag je weet maar nooit
Andere Reacties: 2 2-2-2008 15:03:50

petan
tekst uitnodigingen
hallo, ik ben bezig met het samenstellen van onze tekst voor op de uitnodigingen, we laten aparte uitnodingen maken voor receptie genodigden, avondgenodigden en genodigden voor dessertbuffet en dansfeest.ik had graag zinnetje gehad dat rijmt, nu heb ...
Uitnodigingen Reacties: 2 2-2-2008 15:03:36

kistel
feestzaal
hallo,er zou in hoboken een fort zijn met zaal wie weet er de naam van.groetjes kristel
Locatie Reacties: 4 2-2-2008 14:21:39

ann
optie op feestzaal?
Hallo iedereen,mijn vriend en ik zijn van plan om in augustus 2009 te trouwen. We zijn volop aan het zoeken naar een feestzaal. Kan er mij iemand uitleggen wat een optie nemen op een feestzaal precies inhoudt? Als je een optie neemt, ben je dan verpl...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 2-2-2008 13:30:37

SOFIE
bruidskleed of suitekleed?
hallo,ik heb een vraagje. Mijn vriend en ik gaan volgend jaar trouwen. Intussen heb ik al heel wat informatie opgedaan. Ik wou altijd voor een echt trouwkleed gaan, maar nu denk ik er aan om voor een speciaal suitekleed (of ensemble)te gaan. Mij...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 2-2-2008 13:24:37

Ibe
'vacature' voor getuige
ik vond een tijdje geleden op een ander forum een leuk idee om de getuigen te vragen. Het was opgesteld in de vorm van een vacature, en aangezien ik uitzendconsulente ben vond ik dat wel heel passend! Nu is het forum echter overgeschakeld op een and...
Andere Reacties: 6 2-2-2008 11:24:31

Evelien
Huwelijk 8/8/8 uitgesteld
Dag bruidjesDeze week ontdekten mijn vriend en ik dat we in september ons eerste kindje verwachten. Niet gepland, maar zeer welkom!! Omdat we het beiden niet zien zitten om te trouwen als ik hoogzwanger ben, stellen wij ons droomhuwelijk een jaartje ...
Andere Reacties: 6 2-2-2008 10:47:26
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...