Nu Online
Momenteel zijn er 218 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Annelies
Suitekledij
HoiIemand leuke adresjes in Limburg voor suitekledij?Bedankt!Annelies
Kledij - Suite Reacties: 4 3-2-2008 17:29:13

Annelies
fotolocatie omgeving Borgloon - Sint-Truiden
Hoi meidenWe zijn nog op zoek naar een fotolocatie binnen en buiten in de omgeving van borgloon - Sint-Truiden! Iemand leuke ideetjes?Alvast bedankt voor jullie hulp!GroetjesAnnelies
Fotografie Reacties: 1 3-2-2008 17:28:14

Tania
prijs voor zonnebank en make-up: schappelijk?
Hallo iedereen,Ik ben hier in de buurt eens een prijslijst gaan vragen voor zonnebank en bruidsmake-up. Ze vragen 50 euro voor 12 beurten zonnebank, en 20 euro voor make-up (geen idee van proef, ik veronderstel dat dat ook 20 euro wordt dan?). Nu heb...
Verzorging - Make-Up Reacties: 6 3-2-2008 16:33:50

Phil
Cymbeline Beaute tweedehands te koop?
Hallo!Is er misschien iemand die de jurk Beaute van Cymbeline als tweedehands verkoopt?Ik ben er absoluut door betoverd, maar het prijskaartje ligt een beetje te hoog...Ik trouw in oktober 2008
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 3-2-2008 15:57:33

Sabine
Waar vind ik een zwarte strapless BH?
In huidskleur vind je ze wel, maar ik zoek een zwarte. Wie kan me helpen?
Andere Reacties: 6 3-2-2008 15:42:34

Sabine
Waar vind ik een zwarte strapless BH?
In huidskleur vind je ze wel, maar ik zoek een zwarte. Wie kan me helpen?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 3-2-2008 15:42:08

Lucie
Alternatieve feestzaal: HELP.
Hallo,wij gaan in september 2008 trouwen en hebben nog geen feestzaal. We hebben er al wel een hele boel gezien maar deze waren voor ons iets te klassiek. Weten jullie misschien ergens een leuke locatie, tussen het groen, waar je zelf je traiteur mag...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 3-2-2008 14:11:42

Natasja
ervaring bedankjes geluk.com
Op de site van www.geluk.com staan vele leuke bedankjes en ik vind dat de prijs ook heel goed meevalt. Ik vind de blikjes in hartvorm met muntjes wel tof.Maar ik heb misschien toch wat schrik om het zo via het internet te bestellen; is het dan wel in...
Andere Reacties: 3 3-2-2008 13:04:31

Sandra
ringen: tip!
hallo iedereenmijn verloofde en ik zijn gisteren onze trouwringen gaan kiezen, een heel leuke ervaring trouwens. Wij waren eigenlijk nog niet van plan om nu al ringen te kopen (nog 6maanden te gaan) tot we hoorden van de speciale actie. Bij juwelier ...
Andere Reacties: 0 3-2-2008 12:48:15

Peggy
corsages
Hallo,Hoe zit dat nu eigenlijk met corsages? Wie draagt wat? (dames, heren)Wie kan me daar het fijne over vertellen?Kan je dat apart kopen? Mijn tante zou mijn bruidsboeket maken maar kan geen corsages maken. Adresje tussen Antwerpen en Mechelen waar...
Bruidsboeket Reacties: 3 3-2-2008 11:13:34

olivier
Salon De Lelie Beauvoorde
Hallo iedereenZijn er al onder jullie die naar Salon De Lelie in beauvoorde geweest zijn.Hoe is het daar? Is het eten er heel lekker? Fijn, creatief, mooi opgediend...?Heb hier op dit forum nog niet veel gehoord van die zaal
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 3-2-2008 11:12:21

Ibe
Vrijgezelleavond!
Wat hebben jullie gedaan op je vrijgezelle of zouden jullie willen doen? En hebben de organisators reken gehouden met jullie 'wensen'? Ik hou bvb niet van braspartijen, strippers of opdrachten uitvoeren en reken erop dat mijn vriendinnen dan ook met...
Andere Reacties: 8 3-2-2008 10:53:20

els
Feestzaal de castel Herne
Hi bruidjes,Ik trouw op 27/09/08, (komt al dichtbij zeg), en wij hebben feestzaal de castel te Herne geboekt. Heeft er iemand ervaring met deze zaal?Gtjes Els
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 3-2-2008 10:30:16

els
feestzaal de castel
Hi bruidjes, Ik trouw op 27/09/08 :-) en wij hebben de feestzaal Castel te Herne geboekt. Heeft er iemand ervaring met deze feestzaal?Gtjes Els
Andere Reacties: 0 3-2-2008 10:27:40

Ibe
Dagindeling als je op een vrijdag trouwt?
Zijn er hier nog bruidjes die op een vrijdag trouwen? wij trouwen enkel voor de wet, s avonds is er natuurlijk het avondsfeest en desserenbuffet. We trouwen om 14u voor de wet en gaan daarna foto's nemen. Maar wat doe ik nu met de receptie?! Er zi...
Andere Reacties: 12 3-2-2008 9:51:23
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...