Nu Online
Momenteel zijn er 92 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

kelly
bloemen
zit met een probleempje.We zijn vorige week naar de bloemist geweest voor het bruidsboeket en de decoratie in de zaal. Dit houd in dat er op 10 tafels een bloemstuk komt en in 2 ijzeren lusters ook een bloemdecoratie komt.Nu vroeg de bloemist welk bu...
Andere Reacties: 0 5-2-2008 12:00:01

Melihsa
hulp gezocht
hey iedereen,wij trouwen binnen 3maanden en we hebben nog geen fotograaf. Kan er iemand een goede maar niet te dure fotograaf aanraden?mvg
Fotografie Reacties: 19 5-2-2008 11:33:08

Els
dansschool regio Gent
Beste,Wij willen een originele openingsdans en zijn dus op zoek naar een dansschool in de regio van Gent. Heeft iemand hier ervaring mee? Wat zijn de mogelijkheden?Hoe lang op voorhand zijn we best om lessen te nemen?Alvast bedankt!
Openingsdans Reacties: 1 5-2-2008 11:14:28

Anne
ouders gescheiden, vader overleden, hoe op kaart vermelden?
Wij zijn bezig met onze trouwkaarten, het ontwerp hebben we al gekozen, maar ik zit vast met de tekst..we willen graag een 'aankondiging' van onze ouders op de kaart vermelden, voor mijn verloofde is dit geen probleem, voor mij daarentegen zitten we ...
Uitnodigingen Reacties: 5 5-2-2008 10:42:44

Griet
Huwelijksreis september - waar naartoe?
Hoi,Wij zijn nog volop op zoek naar een ideale bestemming voor onze huwelijksreis. Deze stond eigenlijk al zo goed als vast, namelijk Sri Lanka: een combinatie van 7 dagen rondreizen met privé gids/chauffeur en daarna 7 dagen strandvakantie. Hel...
Huwelijksreis Reacties: 17 5-2-2008 10:17:16

Hans
Renard - Beervelde
Hey allemaal,heeft er iemand ervaring met zaal Renard in Beervelde? Eventueel ervaring met trouwfeesten in de tent die aangesloten kan worden op de grote zaal? Hebben afspraak om binnen 2 weken eens een kijkje te gaan nemen en zouden graag goed voorb...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 5-2-2008 10:07:39

vicky
glowsticks
weet er iemand waar ze van die goedkope glowsticks verkopen.En ook zo'n glowbril in hartvorm ?Je weet wel, zo'n dingen die licht geven als je ze kraaktik heb enkel rode nodig, dus het mogen geen gemixte dozen zijn.bij partystuff.be hebben ze dit maar...
Andere Reacties: 2 5-2-2008 8:16:33

sarah
effectiever gebruik forum...
Goeiemorgen bruidjes en hopelijk webmaster,Als je dit forum een tijdje volgt (en de meeste onder ons zijn toch 1 a 2 jaar met hun voorbereidingen bezig en eventueel ook actief op dit forum) dan begint het op te vallen dat bepaalde vragen wel heel vaa...
Andere Reacties: 27 5-2-2008 8:10:54

cindy
pauwkenshof destelbergen
heeft er iemand ervaring met bovengenoemde feestzaal.graag jullie reactiebedankt
Andere Reacties: 1 4-2-2008 22:27:09

Liesbet
feestzaak Den Lavaar
Dag allemaal,We zijn nog maar net met de voorbereidingen van ons feest begonnen en hebben nog niet veel feestzalen gezien. Echte groentjes dus :). Deze week gaan we waarschijnlijk een bezoekje brengen aan Den Lavaar in Heusden. Op de website ziet dez...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 4-2-2008 22:09:29

wendy
collega's op het werk vragen of niet???
hey iedereen,ik twijfel enorm of ik mijn collega's van het werk zou vragen of niet? wij geven een bbq met aansluitend een fuif. nu is het zo dat ik op mijn afdeling wel met ongeveer 10 mensen werk. als ik hun uitnodig en ik moet er de partners ook bi...
Andere Reacties: 17 4-2-2008 21:47:43

An
fotolocatie (binnen) regio Hoeselt
Hallo bruidjes,Wij trouwen op vrijdag 25 april 2008. Nu zijn wij nog op zoek naar een binnenlocatie (regio Hoeselt)voor foto's te nemen.Iemand een idee?Groetjes
Andere Reacties: 0 4-2-2008 21:42:35

Hasna
Help Mooie goedkope trouwzaal in hoboken
HoiWij trouwen op 04/10/08, en ben druk opzoek naar een mooie zaal in de regio hoboken, wilrijk, kiel... Immers ik al een Topdecoratie heb van bloemstukken tot kandelaars, wil ik heel weinig uitgeven aan een trouwzaal want hoe meer ik daarop kan bes...
Andere Reacties: 1 4-2-2008 21:36:30

Jill
VERZEKERING
Hela medebruidjes,Er wordt meer en meer gesproken over huwelijksverzekeringen. Ik wou eens weten of er mensen zijn die dit afgesloten hebben of plannen van dit te doen en wat ik er me eigenlijk bij moet voorstellen. Is het aan te raden om dit te doen...
Andere Reacties: 3 4-2-2008 21:31:48

Hanne
Notaris echt nodig?
Ik lees af en toe dat jullie naar de notaris gaan. Is dat echt nodig? Wij willen gewoon de wettelijke regelingen volgen, zijn niet zelfstandig, hebben nog geen eigendommen, enz. Moet je sowieso naar de notaris?
Juridisch Reacties: 12 4-2-2008 21:12:50
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...