Nu Online
Momenteel zijn er 128 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Eline
Ceremoniewagen
Heeft er iemand van jullie zelf een ceremoniewagen? of kennen jullie iemand die dit heeft... Wij zoeken nl een goedkope(re) oplossing om toch een mooie wagen te kunnen huren. Bedankt Elineps: wie trouwt er nog op 20/09/2008?
Andere Reacties: 2 4-2-2008 15:24:52

Nathalie
Tiara - regio Brugge
Hoi,Ik zou graag een tiara hebben voor in mijn haar. Weet iemand winkels regio Brugge waar ik dat kan vinden?Groetjes,Nathalie
Kledij - Accessoires Reacties: 4 4-2-2008 15:09:55

Céline
chatten over huwelijk regio zuid west-vlaanderen
Hallo,Het lijkt me plezant om via msn contact te leggen met mensen die ook trouwen. Zo kunnen we wat keuvelen over de voorbereidingen. Ik ben 24 en van mijn vriendinnen is niemand die daar mee bezig is en dat interesseert hen dus niet zo. Vandaar zou...
Andere Reacties: 6 4-2-2008 14:18:12

Evelien
Vermoeiend...
Beetje mijn 'beklag' doen. Ik heb gelukkig niet zo heel veel last met moeder of schoonmoeder of vriendinnen ofzo, vooral omdat ik de meeste dingen gewoon 'niet hoor' maar toch...Soms bedenk ik dat we wel gek moeten zijn om te gaan trouwen: iedereen m...
Andere Reacties: 16 4-2-2008 13:34:09

Sabine
Kapper/kapster Regio Heusden-Zolder - Make-Up
Hey aanstaande bruidjes,Ik wil voor mijn bruid een opsteekkapsel. Kent er iemand een goede kapper/kapster in de buurt van Heusden-Zolder die mooie opsteekkapsels kan maken.. of ervaring heeft.Misschien ook een kapper/kapster aan huis zou tijdsparend ...
Andere Reacties: 7 4-2-2008 13:21:54

Sara
dj zaal de zilverreiger oosterzele
Hallo,Mijn vriend en ik hebben voor ons trouwfeest De Zilverreiger in Oosterzele gereserveerd. We hebben er al veel positieve opmerkingen over gehoord, dus we hebben er alle vertrouwen in. Maar we zitten nog met een vraag over de dj waar de zaal me...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 4-2-2008 12:52:45

Dorine
schoenen
hallo!Ik ga vrijdag naar Brugge winkelen en ik vroeg me af of je daar winkels hebt waar je mooie en niet echt dure bruidschoenen kunt kopen?GroetjesDorine16/08/08
Kledij - Accessoires Reacties: 0 4-2-2008 11:33:03

Tilly
hoe verloopt het afgeven van de enveloppes?
Hoe verloopt het afgeven van de enveloppes?Worden deze aan de bruidegom afgegeven? of staat er iemand bij die deze in ontvangst neemt? En hoe weet je dan van wie welke envelop is?groetjesTilly en Mark23/08/2008
Andere Reacties: 6 4-2-2008 11:22:38

sofie
Feestzaal Saks&boom en traiteur Koriander&kaneel
Dag iedereen!Wij hebben net onze beslissing genomen en willen ons feest in deze feestzaal te Meilegem! De koks lijken ons ook zeer verfrissend en jeugdig. Nu is mijn vraag, heeft nog iemand ervaring met deze zaal/traiteur?Groetjes!
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 4-2-2008 11:21:40

katleen
foto wilga grembergen
Hallo,Iemand ervaring met foto Wilga uit Grembergen (positief en negatief)groetjes
Fotografie Reacties: 8 4-2-2008 11:18:13

Charlotte
@soetkin ivm peter blanckaert
Hey Soetkin,je vermelde in mn vorig berichtje Peter Blanckaert. Heb die naam gezocht op het internet mr ik vind geen verdere info. kWeet gewoon dat het een amateur fotograaf is. Zal hij dat dan wel willen doen? Heb al gehoord dat dat in principe niet...
Fotografie Reacties: 3 4-2-2008 10:57:46

Charlotte
foto's digitaal of album?
Wie neemt nog een fotograaf die alles digitaal afleverd? Ben bang dat we nadien problemen krijgen om de foto's te laten ontwikkelen. Heb al gehoord dat sommige fotografen (waar je ze gaat ontwikkelen) moeilijk doen omdat zij de foto's niet genomen he...
Fotografie Reacties: 5 4-2-2008 10:54:31

Lore
Bruidskindjes ja/nee
Hey,Nog een knoop die moet doorgehakt worden: bruidskindjes ja dan nee?We hebben niet veel kleine kindjes meer in de familie, behalve een tweeling van 9. We waren eerst niet echt van plan om bruidskindjes te nemen, maar voor het aandragen van de ring...
Andere Reacties: 8 4-2-2008 10:47:58

liesbeth
cofar of maelstede
Hello,Wij hebben dit weekend enkele feestzalen bezocht, oa de cofar in Rumbeke en Maelstede in Kuurne. We twijfelen nu tussen deze zalen. Heeft iemand van jullie ervareing met deze zalen: Goed/ slechte ervaringen?Het zou ons alvast op we helpen om ee...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 4-2-2008 10:44:34

kim
alternatieve viering
Hello Bruiden! spannend he! ik vind dit allemaal erg leuk om te organiseren. Maar ik zit met wat vraagtekens ivm onze viering. Wij zullen niet trouwen voor de kerk en willen zeker geen aandacht besteden aan wel of niet geloven in iets. Wat er bij ons...
Andere Reacties: 6 4-2-2008 9:22:27
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...