Nu Online
Momenteel zijn er 93 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Patricia
mam overleden
Mijn mama is 3 jaar geleden overleden en mijn nicht, die een goede vriendin was, 2 jaar geleden. Nu zou ik hier toch 'iets' rond willen doen... Het enige idee waar ik zelf op kan komen is foto's zetten, maar ik weet het niet zo goed. Ik heb ergens g...
Ideeën Reacties: 6 1-2-2008 15:02:55

katrien
bedankjes - blikjes
hallo allemaal, onlangs heb ik op een site blikjes gevonden met nootjes in. er stond op "echtgenootjes". Nu wil ik deze zelf in elkaar steken, aangezien ik creatief ben en de kosten een beetje wil beperken. Weten jullie waar ik deze kan (gr...
Andere Reacties: 2 1-2-2008 14:23:05

kim
zelf versiering maken
Wij zouden onze feestzaal graag wat versieren, maar daar niet al te veel geld aan uitgeven... Hebben jullie leuke ideeën om zelf decoratie te maken en te knutselen dat er toch heel mooi uitziet en waardoor je een leuke sfeer creëert?Groetje...
Ideeën Reacties: 4 1-2-2008 14:10:48

jill
eerste lezing
hoi,ik ben op zoek naar een toffe eerste lezing. Iemand ideën? Stuur maar door naar jillekex@hotmail.comalvast bedanktgreetz
Religie Reacties: 4 1-2-2008 14:05:27

Charlotte
@Anne en Melissa ivm ziekte ceremoniemeester
Hey meiden,ik zit jammergenoeg in hetzelfde schuitje als jullie...Heb wel net een mail ontvangen dat het foto-en videopakket nog steeds uitgevoerd kan worden. En dat indien er geen overnemer gevonden wordt, alles van voorschotten terug gestord wordt....
Andere Reacties: 5 1-2-2008 13:53:38

Anja
Binnen- en buiten fotolocaties te Antwerpen
Beste medetrouwers,Wij moeten tegen 5 september 2008 een originele binnen- en buitenlocatie vinden voor onze trouwfoto's. Nu het station en de haven van Antwerpen zijn wel héél mooi, maar niet erg meer origineel. Wie heeft er beter idee&#...
Locaties - Fotografie Reacties: 6 1-2-2008 13:47:02

Tamara
Griekenland
Na lang twijfelen hebben we nu Griekenland gekozen om op huwelijksreis te gaan. Waar zijn jullie zoal geweest? Welke hotels en vooral welke regio's?
Voorbereiding Reacties: 11 1-2-2008 12:30:35

Tineke
Fotograaf Van Impe
Hallo bruidjes,Wie van jullie kent fotograaf Van Impe?Vind het kiezen van een fotograaf zo moeilijk. En ik wil absoluut ook alle foto's in hoge resolutie op dvd, maar daar doen veel fotografen moeilijk over, of ze vragen er schandalig veel geld voor....
Fotografie Reacties: 19 1-2-2008 12:22:46

Ilka
huwelijksviering
Hoi,wij trouwen op 7 juni met het UVV (alternatieve viering). Iemand een ander idee om op de uitnodiging te zetten dan "huwelijksviering" of "huwelijksplechtigheid"?Klinkt zo plechtig vind ik..Alvast bedankt!GroetjesIlka
Andere Reacties: 2 1-2-2008 12:00:19

katleen
fotograaf posi-tief?
Hallo bruidjes,Iemand van jullie ervaring met fotograaf Posi-tief??Groetjes
Fotografie Reacties: 0 1-2-2008 11:59:11

Ann
@ Els die gaat trouwen op 27/09/2008 in Brasschaat
Els,Kon jij al het uur bij het gemeentehuis in Brasschaat vastleggen? Wij nog niet (we moeten wachten tot 6 maanden voor de trouw)Hoe ver sta je voor de rest met de voorbereidingen?Bedankt,Ann27/09/2008
Voorbereiding Reacties: 5 1-2-2008 11:46:10

Lore
Betaalbare suitekledij moeder
Mijn moeder zoekt nog suitekledij. Kent iemand betaalbare kledij in de stijl van Linea Raffaelli, maar dan liefst niet duurder dan 400 €. De kledij op de sites van Farah Love, Claire de Femme, Au Louvre (zogezegd betaalbaar) vinden we niet echt...
Andere Reacties: 10 1-2-2008 11:21:17

sylvie
Krekelhof Kuringen - verslag etentje
Hey, aan iedereen die interesse heeft of vragen over Krekelhof - Kuringen,Ter info: Ik ben er gisteren met mijn ouders en vriend al eens gaan eten. Ik moet zeggen : het was dik in orde! In het restaurant (wat van donderdag tem zondag geopend is denk ...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 12 1-2-2008 10:52:20

kimberly
Pastoor Eeklo
Heeft iemand van jullie soms ervaring met de pastoor van Eeklo. Namelijk De Wilder Wilfried?Bedankt alvast!Groetjes
Religie Reacties: 0 1-2-2008 10:42:15

Katia
Effe tussenuit na huwelijk, maar in België
hello, ik zou graag de week na het huwelijk, mijn koffertjes pakken en een midweek of enkele dagen er tussenuit gaan. Kwestie om even op adem te komen. Ik zou daarvoor wel in België willen blijven. Het is niet de bedoeling dat we onze huwelijksr...
Andere Reacties: 8 1-2-2008 10:36:08
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...