Nu Online
Momenteel zijn er 51 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Elke
Nicole Cadine
Hoi bruidjes,Ik kan me eigenlijk niet zo goed vinden in een "klassieke trouwjurk". Ik wil mijn eigen persoonlijkheid kunnen uitsralen en dus niet vervallen in iets stereotyp. Ik ben dus meer op zoek naar een originele, stijlvolle, elegante,...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 31-1-2008 11:42:56

Karen
Feestzaal den orchidee Lokeren en Tybeert
Hallo, mijn vriend en ik zouden in de loop van volgend jaar trouwen en zijn nog op zoek naar een zaal. Ik zou graag jullie ervaringen lezen over zaal den orchidee in Lokeren en zaal tybeert ook in Lokeren. Heeft ook iemand ervaring met het hof van Me...
Locaties - Feestzaal Reacties: 26 31-1-2008 10:47:50

dorien
Foto's trekken voor de kerk?
Hallo iedereen,wij zitten een beetje in de knoop met onze dagindeling. Ik zou héél graag hebben dat mijn ventje mij bij mijn ouders thuis komt halen en mij daar pas voor de eerste keer in mijn kleedje ziet!!!ons huwelijk voor de kerk is gep...
Andere Reacties: 8 31-1-2008 10:08:32

betsy
make-up
hoi medebruidjes!!ik ben koortsig op zoek naar een visagiste die aan huis komt...in de buurt van lichtaart (kasterlee)06-06-2008
Andere Reacties: 0 31-1-2008 9:54:34

Marijke
@Inez ivm voorbeeldboekjes
Dag Inez,Zou je je e-mailadres kunnen doorgeven aub dan kan ik de voorbeeldboekjes naar je doormailen. Groetjes,marijke
Ceremonie Reacties: 13 31-1-2008 9:42:12

heidi
Kalinka
Hoi,Wij zijn nog op zoek naar live muziek voor de receptie en het kerkelijk huwelijk.Overwegen om de zigeunergroep Kalinka te nemen maar vroeg me af of iemand van jullie deze groep kent of al gehoord heeft en of ze goed zijn. Alle info is welkom!
Muziek - Live Reacties: 8 31-1-2008 9:25:39

sylvia
unieke trouwringen maar niet tegen een duizelingwekkende prijs
Unieke ringen in zilver, wit goud of titanium dat maakt niet uit als ze maar origineel zijn en tegen een redelijke prijs. Alle toffe, mooie, unieke ringen waren duizelingwekkend duur die we tot hier toe vonden. Het liefst rond Antwerpen of Mechelen, ...
Kledij - Accessoires Reacties: 16 31-1-2008 0:48:56

isabelle
trouwjurk
Wegens stopzetting van huwelijk hebben wij een tegoedbon voor kleding bij de winkel Anuna te Thonissenlaan 21 te 3500 Hasselt, tel: 011/22.42.89 te koop. De bon heeft een waarde van 560 euro en wordt verkocht voor 450 euro. Ik kan hem bij u afleveren...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 31-1-2008 0:44:10

monica
trouwjurk info??
hey, ik trouw op 08/08/2008 en moet nog gaan kijken vor een trouwkleed, eigenlijk vind ik het zonde van het geld maar huren is denk ik voor mij geen optie doordat ik maar 1.51m ben, hoe verloopt het wanneer je een trouwkleed koopt, moet je dan meteen...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 31-1-2008 0:40:28

sylvia
trouwen voor de wet maar niet op het gemeentehuis kan dat?
Kan je ook trouwen voor de wet maar niet in het gemeenthuis? Kan je de beambte naar een locatie die jij wenst laten komen, moet je dan een beambte van die regio nemen of iemand van waar je zelf woont?Stel je wil graag trouwen op het dek van een boot,...
Locaties - Viering Reacties: 2 31-1-2008 0:40:01

sylvia
Budgetvriendelijke bruidsjurk in grote maat
Hallo Ik ben al een tijdje aan het rondkijken naar een bruidsjurk maar nu wil het dat ik niet maat 36 heb maar echter een veel grotere maat, een grote maat vinden is niet zo het probleem. Het probleem is veelmeer de prijs vele jurken in grotere maten...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 31-1-2008 0:25:53

sylvia
Locatie tussen Antwerpen en Mechelen
We zijn op zoek naar een locatie tussen Mechelen en Antwerpen; aangezien onze families een heel stuk uit elkaar wonen zoeken we iets in de midden het hoeft niet een klassieke feestzaal te zijn liefst zonder All-in. Zelf hebben we al gedacht aan een b...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 31-1-2008 0:13:32

karolien
budgetvriendelijk huwelijk
we zitten nog in het beginstadium van onze voorbereidingen en ik ben eigenlijk ook zoek naar iedeetjes voor een budgetvriendelijk huwelijk. Waar gaan de grootste bedragen naartoe? Waar vind je betaalbare feestzalen rond het Mechelse? We houden het op...
Voorbereiding Reacties: 8 30-1-2008 22:50:57

karolien
ringen in titanium
onlangs las ik ergens dat er tegenwoordig ook wel eens trouwringen in titanium worden gekozen. goedkouper dan goud maar toch duurzamer dan zilver. Ik vroeg me eigelijk vooral af of je er ook in zou kunnen graveren? Iemand die er meer van weet of hier...
Ideeën Reacties: 7 30-1-2008 22:46:06

karolien
feestzaal, zonder traiteur
we zijn op zoek naar een feestzaal in de omgeving Mechelen, Kapelle op den Bos, Londerzeel... waar je niet verplicht bent om er de traiteursdiensten bij te nemen. Bestaat er een formule waar je bijvoorbeeld enkel de zaal, tafels, servies, eventueel o...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 30-1-2008 22:32:10
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...