Nu Online
Momenteel zijn er 51 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Davy
tafelnamen
hallo kan er ons soms iemand helpen met toffe tafelnamen of met toffe ideeën voor de benoeming van de tafels of thema's ?alvast bedanktgroetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 30-1-2008 14:28:01

dorien
Salons Caipirinha - keuze DJ?
Hey meiden,wij hebben onze feestzaal gekozen en het wordt salons Caipirinha te Merelbeke. Nu hebben zij een lijst met DJ's meegegeven waaruit wij eventueel een zouden kunne kiezen (mogen ook zelf een zoeken).Heeft er al iemand hier zijn feest gegeven...
Andere Reacties: 9 30-1-2008 14:23:48

Tine
Huren feestmaterialen
Hallo, weet er iemand een firma die feestmaterialen (aankleding tafels, versiering zaal) verhuurt? Aangezien wij een zeer bescheiden trouwfeest gepland hebben (17 personen), vind ik moeilijk een adres. Groetjes, Tine
Andere Reacties: 5 30-1-2008 13:54:05

Nicky
kapper en make-up aan huis
Hallo weet er misschien iemand een goede kapper en iemand die make-up doet en aan huis komt? liefst regio eeklo.alvast bedankt
Verzorging - Make-Up Reacties: 3 30-1-2008 13:35:07

Melissa
Speksnoep voor kindjes aan de kerk
Hallo,als attentie voor de kindjes aan de kerk willen mijn ventje en ik graag speksaté's zelf maken. We zouden deze dan zelf inpakken en meenemen in een mandje.Weet er iemand waar je speksnoek in het "groot" kan aankopen?Bedankt.Melis...
Andere Reacties: 4 30-1-2008 12:57:49

joris
alternatieve viering of plechtigheid
Hallo iedereen,Wij zijn bezig met de voorbereidingen van ons huwelijk maar momenteel zitten wij wat vast met de samenstelling van onze plechtigheid. We trouwen niet voor de kerk en zijn een plechtigheid of viering aan het samenstellen.Kan iemand ons ...
Ideeën Reacties: 8 30-1-2008 12:52:45

joris
alternatieve viering of plechtigheid
Hallo iedereen,Wij zijn bezig met de voorbereidingen van ons huwelijk maar momenteel zitten wij wat vast met de samenstelling van onze plechtigheid. We trouwen niet voor de kerk en zijn een plechtigheid of viering aan het samenstellen.Kan iemand ons ...
Religie Reacties: 1 30-1-2008 12:52:10

Ine
Vragen voor de priester
Hey toekomstige bruidjes,Vrijdag hebben we onze eerste afspraak met onze priester. Nu vroeg ik me eigenlijk af wat ik zeker niet mag vergeten te vragen. Kunnen jullie me misschien helpen?Alvast bedankt en nog veel plezier met jullie voorbereidingen.G...
Religie Reacties: 6 30-1-2008 11:03:25

SOFIE
uitnodigingen
hallo,gisteren zijn we naar drukker geweest om de uitnodigingen te bespreken, die mn dochtertje "ontworpen" heeft! Ben zo benieuwd wat ze er van gaan maken, mochten er hun zin mee doen, volgende week zou de proefdruk klaar zijn!Wou dit maar...
Andere Reacties: 0 30-1-2008 11:00:30

katleen
motel beveren
hallo,iemand zijn huwelijksfeest laten doorgaan in Motel Beveren.Graag reacties (positief en negatief)!!Groetjes
Andere Reacties: 1 30-1-2008 10:52:23

Tanja
trouwjurk te huur
Hallo,ik ben op zoek naar winkels waar ik een trouwjurk kan huren in België.Kan iemand iets aanbevelen?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 30-1-2008 10:18:47

katleen
dj ludwigs
Hallo,Onze feestzaal raadt ons DJ Ludwigs aan.iemand ervaring met deze DJ (positief en negatief)Groetjes
Andere Reacties: 8 30-1-2008 10:09:31

christel
huwelijkskaars
hallowe zijn gisteren bij de priester geweest en nu moeten we een huwelijkskaars gaan kopen help waar vind je die?
Religie Reacties: 14 30-1-2008 10:06:30

Kim
Punten op uitnodiging
Hey,Wij hebben de proefdruk ontvangen en merken dat daar achter de zinnen nooit een punt staat. Is dit altijd zo? We hebben eerst een zinnetje als versje, een zin die de viering aankondigt en een zin die de mensen uitnodigt. Het lijkt een beetje vree...
Uitnodigingen Reacties: 2 30-1-2008 9:54:43

Kimberly
Elite music
Hallo,Heeft er iemand ervaring met elite music uit oostende?Is er veel ambiance?Vinden jullie die prijzen niet te duur? Of is dat de kwaliteit dat je mee betaald?Groetjes
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 30-1-2008 9:42:57
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...