Nu Online
Momenteel zijn er 183 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sofie
Hoe dessertenbuffet en dansfeest vermelden?
Hallo,Hoe zouden jullie op de uitnodigingen, aan mensen die alleen op het dansfeest uitgenodigd worden, duidelijk maken dat ze toch ook op het dessertenbuffet uitgenodigd zijn? Ze moeten toch weten dat ze nog een klein plaatsje vrij houden in hun maa...
Uitnodigingen Reacties: 3 28-1-2008 17:03:02

Debby
contract domein Martinus?
Hey iedereen,Ik moest geen contract of dergelijke ondertekenen voor de feestzaal,heb wel het voorschot gestort en dat heb ik per mail bevestigd gekregen!Zijn er nog die dit niet hebben moeten doen?Of is dit mss later?Als ik het aan hen vraag dan krij...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 28-1-2008 16:52:39

Debby
contract domein Martinus?
Hey iedereen,Ik moest geen contract of dergelijke ondertekenen voor de feestzaal,heb wel het voorschot gestort en dat heb ik per mail bevestigd gekregen!Zijn er nog die dit niet hebben moeten doen?Of is dit mss later?Als ik het aan hen vraag dan krij...
Andere Reacties: 1 28-1-2008 16:51:45

Nanouchka
bedankjes...
hey bruidjes,wat geven jullie als bedankjes aan de ouders? Geven jullie ook een bedankje aan de getuigen? Wie van jullie doet er de bedanking van de ouders ook in de kerk? Of doen jullie dat in de feestzaal, wanneer dan? Brrrr, begin nerveus te worde...
Andere Reacties: 6 28-1-2008 16:44:32

Melissa
Trouwkleedjes Pronovias.
Hoi medebruidjes,Ik had graag geweten of jullie mss. adresjes hadden waar ze de collecties van Pronovias verkopen.Liefs in de omgeving Gent-Deinze-Waregem...Groetjes en alvast bedankt,Melissa.Ps: Wij trouwen in december, en ik heb al vaak gehoord dat...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 28-1-2008 16:35:00

sylvie
Prijsofferte feestzaal???
Hey iedereen,Hebben jullie (voor degene die hun zaal al hebben vastgelegd) op voorhand een offerte gekregen van wat heel het avondfeest (toch ongeveer) gaat kosten? Bedankt alvast voor de reacties !!
Locaties - Feestzaal Reacties: 11 28-1-2008 16:23:06

Stefanie
goedkope tulle/stof gezocht
Reeds bruidjes onder jullie die ook gebruik maken of reeds maakten van tulle of andere stoffen als decoratie?Ik zag al eerder lange stukken stof met lichtjes in verwerkt die opgehangen werden tot het plafond. Erg mooi!Nu ben ik op zoek naar goedkope ...
Andere Reacties: 3 28-1-2008 15:52:38

Amber
binnenlocatie foto's
Hey brides,weet er iemand een leuke binnenlocatie omgeving zwijndrecht-beveren-linkeroever? we hopen dat het goed weer is, maar je weet nooit in ons belgenlandje he.alvast bedankt.www.thierry-amber.bruiloftsite.nlxxx
Andere Reacties: 1 28-1-2008 15:51:58

Liesje
TIP: bruidsjuwelen in echte parels!
Hallo!Ik wil graag even deze tip met jullie delen. Ik heb mijn bruidsjuwelen online besteld in China. Nu hoor ik de meeste onder jullie al denken: "Mmm zal wel niet betrouwbaar zijn..."Ik heb een setje gekocht van oorbelletjes en een kettin...
Andere Reacties: 16 28-1-2008 14:48:01

Tamara
05/04/2008
Hallo bruidjes,Wie trouwt er ook op 5 april 2008?Zijn jullie ook zo nerveus aan het worden?? ;-)Hoever staan jullie al met de voorbereidingen? Wij zijn nu momenteel bezig met de enveloppes aan het schrijven. Het is de bedoeling dat we volgende week d...
Andere Reacties: 11 28-1-2008 14:27:21

Lore
videograaf Mario Van Steelant
Hallo!we zijn nog op zoek naar een videograaf voor ons huwelijk. Ik las al veel goede dingen over Mario Van Steelant. Heeft iemand zijn contactgegevens want hij heeft blijkbaar geen website dacht ik?Kent iemand anders nog goede videografen die niet d...
Video Reacties: 7 28-1-2008 14:21:42

katrien
2/8/08
hey wie trouwt er ook op deze dag? ben er gewoon benieuwd naar wat jullie allemaal al gedaan hebben?groetjes
Andere Reacties: 8 28-1-2008 14:05:50

muguet
wie kent deze firma ? bruidssuiker ?
hallo, trouwertjes, wij zijn nog opzoek naar bruidssuiker of een bedankje, nu vonden we via internet een firma die mooie doosjes maakt (vooral de bloemetjes spreken ons aan).Wie kent deze ? vinden jullie dit mooi ?je kan ze zien op www.muguet-online....
Uitnodigingen Reacties: 3 28-1-2008 14:02:32

betsy
make-up
hoi medebruidjes! ik zit met een groot probleem...mezelf opmaken of leten doen...kan er iemand raad geven???soms denk ik van pfff ik doe het zelf en lanfs de andere kant denk ik dan weer..misschien is laten opmaken wel specialer...maar ik ben bang da...
Andere Reacties: 5 28-1-2008 13:34:34

anuschka
Mini Cooper
halloWij zijn op zoek naar een Mini Cooper Cabrio als ceremoniewagen!Kan iemand mij helpen?Alvast bedankt!
Andere Reacties: 6 28-1-2008 13:31:16
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...