Nu Online
Momenteel zijn er 159 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

eva
ceremmoniewagens Beetle
Hallo, ik was dolgelukkig toen we een paar weken geleden een club vonden van menden die nieuwe VW Beetles hebben en die je kan inhuren om te rijden voor je huwelijk. Leek ons een leuk alternatief voor de grote, stijve auto's die normaal gebruikt word...
Ceremonie Reacties: 6 28-1-2008 12:51:01

dennis
3-delig kostuum
Beste medebruidjes en -bruidegommen,Wij zijn op zoek naar een kostuum voor mijn verloofde, in de buurt van Antwerpen. We zouden graag een iets vlotter kostuum hebben dat liefst ook niet té duur is, en waren daarom van plan om eens bij WE, zara, ...
Andere Reacties: 3 28-1-2008 12:37:28

Peggy
mannen in de suite
Hallo,Heb een discussie gehad met mijn schoonbroer. Hij vind dat ik hem niet mag opleggen om een kostuum te gaan huren. Ga jij dat betalen was zijn vraag.Ik vraag me af hoe jullie dit allemaal oplossen? Heeft er iemand beslist om ieder een eigen kost...
Kledij - Suite Reacties: 18 28-1-2008 12:15:35

Marjolein
ceremoniemeester
Hallo iedereen,Wij trouwen op vrijdag 27/06/2008 en zijn nog op ziek naar een ceremoniemeester. Kan iemand me info geven over ceremoniemeesters in de omgeving van Haacht, Leuven?Bedankt!Marjolein
Ceremonie Reacties: 1 28-1-2008 12:06:30

Veronique
bruidsmake-up + kapsel aan huis
Hallo, ik ben op zoek naar iemand die zowel bruidsmake-up als kapsel aan huis komt doen in regio Leuven. Ik heb op de huwelijksbeurs in Gent ook "beautypartners" leren kennen (www.beautypartners.nl). Heeft iemand daar ervaring mee?GroetjesV...
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 28-1-2008 11:09:30

annelore
Fotograaf - Videograaf Beeldhuis
Hallo,Heeft iemand al positieve/negatieve ervaring met het fotografenpaar Beeldhuis? (www.beeldhuis.com) wij hebben hen ontmoet op een huwelijksbeurs in Kortrijk en het klikte goed, maar ik wou toch even hier komen horen :-)Alvast bedankt!
Fotografie Reacties: 3 28-1-2008 10:24:17

els
Princess - Antwerpen
Hallo, Iemand ervaring met deze winkel ivm bruidskledij? Groetjes!
Andere Reacties: 3 28-1-2008 10:03:38

Liesbeth
tijdsindeling op huwelijksdag
Beste medebruidjes,Ik heb een vraagje in verband met de tijdsindeling van de huwelijksdag. Het is zo dat ik en mijn vriend enkel trouwen voor de wet, dus geen kerkelijk huwelijk. Wij trouwen in Gent, en daar kan je op zaterdag ten laatste rond 11u00 ...
Andere Reacties: 5 28-1-2008 9:54:56

christel
voorbeelden van uitnodigingen
hallokan er mij iemand een voorbeeld van hun uitnodiging doormailen aub we gaan ze zelf maken en we hadden graag enkele voorbeelden dank je bij voorbaat
Uitnodigingen Reacties: 14 28-1-2008 9:45:41

Liesbeth
zalen in de omgeving van Gent
Hallo iedereenwij zijn momenteel bezig met de zoektocht naar een zaal in de omgeving van Gent. Gemakkelijk is het niet, dus als iemand nog tips heeft, graag. Gisteren zijn wij gaan kijken naar het Braemhof en daar hebben wij in ieder geval geen goede...
Locaties - Feestzaal Reacties: 24 28-1-2008 9:29:38

Marjolein
ceremoniewagens (amerikaanse oldtimers)
Hallo iedereen,Wij zijn voor onze trouw op 27/06/2008 op zoek naar een amerikaanse oldtimer (goed verzorgd). Weet iemand een goed adres in de buurt van Leuven? Alvast bedankt.Groetjes,Marjolein
Ceremonie Reacties: 2 28-1-2008 9:08:11

Peggy
datum trouw
hallo iedereen ,Zijn er nog koppels die trouwen op 26-7-2008.
Voorbereiding Reacties: 12 28-1-2008 8:26:48

Kim
Abdij van Affligem
Hallo iedereen!Wij trouwen op 28 juni en we zijn op zoek naar een fotolocatie omgevind Aalst. We dachten aan de Abdij van Affligem.. Weet er iemand of we daar binnen zouden mogen? Is het daar mooi om fotoos te nemen?Alvast bedankt!!KimAndere tips zij...
Fotografie Reacties: 2 28-1-2008 8:24:10

els
E&R Beringen
Hey,Heeft hier iemand ervaring met E&R beringen?groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 28-1-2008 8:12:33

Julie
Originele, digitale fotograaf regio GENT/DEINZE
Hey heyDe tijd vliegt voorbij! Wij trouwen half april en hebben nog steeds geen fotograaf! We willen graag iemand die originele reportages maakt en de foto's digitaal kan bezorgen. Ik wil graag het album zelf maken. Kan iemand ons helpen?
Fotografie Reacties: 23 27-1-2008 22:22:53
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...