Nu Online
Momenteel zijn er 199 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sandra
ring bruidegom
hallovinden jullie dat de bruidegom een ring met steentjes in kan dragen (diamantjes) of is dit te 'vrouwelijk'?Bij wie heeft de man dit wel gedaan?
Andere Reacties: 9 4-2-2008 8:38:53

valentine
Body Tanning
HalloIemand ervaring met Body Tanning? Dat leek mij een ideale oplossing daar ik echt moeilijk bruin word en blijf. En eerlijk gezegd ontzie ik het mij wat om de komende 5maand iedere week onder de zonnebank te gaan, gezond is ook wat anders ...Ander...
Verzorging - Make-Up Reacties: 5 3-2-2008 23:50:45

Sabine
Sometimes when we touch
Kent er iemand de juiste betekenis van 'Sometimes when we touch' van Dan Hill?
Andere Reacties: 2 3-2-2008 22:37:34

Sabine
Kostenplaatje
We hebben nooit op voorhand een budget opgesteld, wel een concept.Nu deed ik vandaag eens een kostenraming en kwam uit op zo’n 2000euro meer als we gedacht hadden. Gewoon even om te controleren:In mijn beraming zit:Zaal (met drank, eten, bedie...
Andere Reacties: 21 3-2-2008 22:31:47

cien
kasteel steytelinck wilrijk
hey girls:)iemand al ervaring met deze feestzaal?grtz
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 3-2-2008 22:26:29

griet
suitekledij
Hoi,Wij trouwen op 31/05/08 en zijn op zoek naar suitekledij voor mijn mama en mijn zus. Weet iemand de richtprijs voor kledij van oni-onik? En kent iemand winkels in Rijsel waar ze suitekledij verkopen (niet te klassiek)?alvast bedankt,griet
Kledij - Suite Reacties: 1 3-2-2008 22:06:51

Nadine
Wie ook op 20-06-08?
Hallo meiden! Ik zag dat er toch ook heel wat bruidjes op een vrijdag trouwen. Ben dus geen uitzondering ... Iemand toevallig op 20-06-08? Waar trouwen jullie? Welke reden voor net die dag? En wat hebben juliie al allemaal wel of niet geregeld?Grtjs ...
Andere Reacties: 3 3-2-2008 20:51:18

serge
live muziek
hallo allemaal, zijn nog op zoek naar iemand voor ons mis op te luisteren met live muziek weet er soms iemand iets in omgeving van tienengroetjes
Muziek - Live Reacties: 17 3-2-2008 20:42:12

serge
menukaart en vrijgezellenavond
hallo iedereen, heeft er soms iemand ideeen voor menukaarten en voorvrijgezellen avond in omgeving van tienen groetjes
Andere Reacties: 0 3-2-2008 20:35:21

Kirsten
auto's
hallo allemaal,weet er iemand een goedkope verhuur van wagens?voor ons als bruidskoppel en misschien voor de suite. ik zie graag beetle cabrioalvast mercikes
Andere Reacties: 5 3-2-2008 20:06:46

frieke
gezellige zaal voor huwelijksreceptie in Vlaams-Brabant ?
Hallo! Mijn vriendin en ik trouwen op zaterdag 22 november en we geven een huwelijksborrel in de namiddag voor ongeveer 150 personen. Ik ben nu op zoek naar een leuke zaal/feestschuur/café/hoeve in Vlaams-Brabant. Probleem is dat ik vooral op za...
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 3-2-2008 19:16:02

Karolien
Getuigen --> HELP: Dilemma
Hey bruidjes,ik zit met een probleempje ivm mn getuigen. Het zit namelijk zo:Vorig jaar ben ik getuige geweest van een van mn beste vriendinnen, en ik vond het een hele eer, en heb die taak dan ook met hart en ziel vervuld. Zij had in totaal drie get...
Andere Reacties: 9 3-2-2008 19:12:58

Annemie
AMANTES
Dag dames (en heren),Wij zagen de groep "amantes" al verschillende keren passeren op dit forum, maar blijkbaar werkt hun site niet. Weet er iemand misschien het adres van een vernieuwde site, contactgegevens, ...?Dankjewel!Annemie
Muziek - Ceremonie Reacties: 1 3-2-2008 18:56:03

Sofie
Kapsel bruidsmeisje
Dag bruidjes,Misschien een rare vraag, maar kunnen jullie me zeggen hoe het bruidskapsel van jullie bruidskindjes geregeld wordt? Gaan zij samen met hun ouders naar de kapper (of samen met jullie)? Wordt het ook verwacht dat het trouwkoppel dit betaa...
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 3-2-2008 18:44:13

Nanouchka
avondfeest...
hey,hier ben ik nog eens!We vroegen ons af of je een maaltijd moet bijrekenen voor de DJ, fotograaf,videograaf??? Wie weet er dit?Groetjes, Nanouchka
Andere Reacties: 8 3-2-2008 18:07:09
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...