Nu Online
Momenteel zijn er 155 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sieglinde
nonchalante feestzaaleigenares
Beste mensjes,Dit moet me even van het hart..Onze feestzaal ligt nu al een hele tijd vast en binnen twee weken hebben we weer een afspraak. (althans ik hoop dat ze komt opdagen)Op de vorige afspraak, tijdens een brunch zei de eigenares dat ze ons de ...
Andere Reacties: 2 6-2-2008 18:07:34

Kirsten
probleem
hallo,ik belde juist naar onze pastoor voor nog vanalles te regelen.nu blijkt dat hij een ander koppel toegezegt heeft op onze dag.wij zijn in november al bij hem geweest, toen stond er nog niemand op en zei hij da wij mochten kiezen welk uur da hij ...
Andere Reacties: 6 6-2-2008 18:03:09

an
Tijdsspanne
Wij trouwen op 10 mei 2008 voor de wet en willen in de zomer een feest houden voor familie en vrienden. Ik vroeg mij af hoeveel van te voren je de trouwringen moet bestellen.
Kledij - Accessoires Reacties: 2 6-2-2008 17:46:19

Valerie
huwelijk tussen een gelovige en niet-gelovige
Hallo,Heeft er iemand ervaring met een een kerkelijk huwelijk tussen een gelovige en een niet-gelovige? dit is wettelijk in orde maar ik vroeg me af hoe zo'n huwelijksviering dan in elkaar zit. Mijn vriend is de niet-gelovige maar wil voor mij wel ke...
Religie Reacties: 18 6-2-2008 16:42:46

marjan
bruidstaart
Hallo,Heeft er iemand een idee waar je lekkere bruidstaarten kan bestellen? Misschien best ergens in het Antwerpse... Groetjesmarjan 24/05/08
Andere Reacties: 2 6-2-2008 16:36:45

Kim
Cadeautip
Hey,Begin zonet te twijfelen. Wij hebben op onze uitnodiging gewoon de aankondiging van de viering gedaan. De mensen die uitgenodigd zijn op receptie of avondfeest ontvangen daarbij zo een klein kaartje waar de gegevens opstaan. Wij hebben wel de cad...
Uitnodigingen Reacties: 3 6-2-2008 16:14:50

Kim
Kaartjes bij uitnodiging
Hey,Kan er iemand de tekst doorsturen die je meestal zet op zo van die kleine kaartjes die je bij je uitnodiging steekt en waarmee je de mensen uitnodigt op avondfeest of receptie. Groetjes,Kim
Uitnodigingen Reacties: 2 6-2-2008 16:12:42

Peggy
bruidsjongetjes
Hallo allemaal,Wij trouwen in augustus en hebben 2 bruidskindjes, beiden jongetjes van 2 à 3 jaar. Wie heeft er ideeën voor leuke accessoires voor hen? alvast bedankt!
Kledij - Accessoires Reacties: 5 6-2-2008 15:40:25

Esther
popkoor Leuven
Hey,wij hadden op onze trouw het popkoor 'The Flatnuts" uit Leuven laten zingen. Dat kostte ons 500€ voor 25-30man te laten zingen, a cappella ... goeie swingende, leuke moderne muziek.We kregen dan ook heel veel enthousiaste commentaar va...
Muziek - Live Reacties: 0 6-2-2008 15:08:49

Esther
amateur fotograaf Leuven/Kortenberg geeft alles digitaal !
Hey allemaal,wij zijn recentelijk getrouwd en hadden gekozen om geen proffecionele fotograaf in te schakelen. Wij vonden het allemaal een beetje te veel geld om dan met een album met 50 foto's te eindigen.Maar we vonden een schitterende oplossing. Ie...
Fotografie Reacties: 7 6-2-2008 15:02:55

dorothee
Projector
Hoi, op 08/03/08 is het de grote dag voor ons !!!Nu zijn we volop bezig met de organisatie en planning....maar wij zitten met volgende vraag: We zouden graag op het avondfeest een soort powerpoint presentatie willen laten zien aan de genodigden...Wee...
Ideeën Reacties: 11 6-2-2008 15:00:45

Nathalie
Waar ben ik aan begonnen
Hoi,Ik zie het even niet meer zitten, wat onze mooiste dag moest worden is in het water gevallen, reden mijn schoonzus komt niet naar ons huwelijk omdat wij haar vriend (waar ze amper 3 maand mee samen is)niet uitnodigen en mijn schoonouders komen ni...
Andere Reacties: 26 6-2-2008 14:54:21

sarah
@karen ivm huwelijkscontract
dag karen,je zegt in een topic hieronder dat een stelsel met scheiding van goederen vaak problemen ziet bij echtscheiding. wat bedoel je daar juist mee?Wij gaan namelijk wel trouwen met scheiding van goederen.groetjes
Andere Reacties: 4 6-2-2008 14:47:22

kelly
prijskaartje
Iemand een gedacht wat het mij kan gaan kosten voor de bloemen?
Andere Reacties: 6 6-2-2008 13:54:10

nancy
disc jockey infinity
Heeft er iemand ervaring met dis-jockey infinity? hij is niet van de goedkoopste, dus hoop ik dat het wel goed zal zijnNancy 24/05/2008
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 6 6-2-2008 12:54:01
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...