Nu Online
Momenteel zijn er 140 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Marieke
Amerikaanse envelop voor uitnodiging
Hey,wij gebruiken voor onze uitnodigingen Amerikaanse enveloppen. Dwz met de opening opzij. Ik ben ervan overtuigd dat de opening links is als het adres erop staat, maar ben dit niet 100% zeker. Kan iemand mij zeggen hoe het officieel moet?Thanks!
Uitnodigingen Reacties: 0 8-2-2008 15:10:49

mira
feestzaal gezocht omstreken Lummen
HalloIk ben op zoek naar een kasteel of een schuur voor ons avondfeest van 120 pers.Helaas ben ik wat laat voor de zaal te zoeken.8/8/08 is onze trouwdatum.Heeft er iemand nog ideetjes voor ons?Met mooie feestzaal zouden wij al gelukkig zijn.Of als j...
Andere Reacties: 5 8-2-2008 14:24:48

Tilly
nog 6 maanden te gaan, wat nu doen?
hallowij trouwen op 23/08/2008 en hebben alle belangrijke dingen meer dan een jaar op voorhand gepland en geregeld, ik ben sinds oktober dan stil gevallen en geraak niet meer op gang hahahaha....wat moet ik nu doenik heb al geregeldtrouwzaal en etenD...
Andere Reacties: 6 8-2-2008 14:13:04

Freya
PANIEK !!!!
Kan iemand mij een voorbeeld van een draaiboek doorsturen ? Wij trouwen op 24/05/08 en ik begin serieus te panikeren dat ik iets aan het vergeten ben... Een vriendin heeft mij aangeraden een draaiboek te maken van de dag zodat ik weet wat ik allemaal...
Voorbereiding Reacties: 28 8-2-2008 14:04:15

Sandra
lelies en calla's
halloLelies in het bruidsboeket worden vaak afgeraden omdat het stuifmeel van de lelie erge plekken maakt op je kledij die niet gemakkelijk te verwijderen zijn, laat staan op een bruidsjurk, ik mag er niet aan denken!Nu vraag ik mij af, heb je dit oo...
Andere Reacties: 3 8-2-2008 13:57:32

sophie
kasteel van Wippelgem
Wie gaat trouwen in Kasteel Van Wippelgem?Groetjes, Sophie
Locatie Reacties: 11 8-2-2008 13:50:11

Sa
bruidsmars gevraagd
Hoi meidenIk ben opzoek naar de bruidsmars om de kerk te betreden heeft iemand onder jullie dat liedje ? en wil het mij doorsturen alvast bedankt voor jullie hulpgrts sandrabogaerts@telenet.be
Andere Reacties: 2 8-2-2008 13:37:47

Sophie
tekst viering
ik zoek nog een mooie tekst om tijdens de viering laten voor te lezen. ik heb geprobeerd zelf iets in elkaar te steken maar is ni makkelijk. maar er moeten toch mooie teksten over liefde bestaan.heeft er iemand een idee voor me.het begint te spannen....
Andere Reacties: 6 7-2-2008 21:50:28

sarah
stel jezelf voor...
dag bruidjes en bruidegommen.. Het nieuwe forum blijft nog een maandje weg en dus ben ik intussen heel benieuwd wie wie is...wie zijn jullie? wat voor trouw doe je? hoe lang samen? en ???groetjes
Andere Reacties: 59 7-2-2008 21:23:05

Laurence
Kledij voor Bruidskindjes
Hallo, Geen vraag, wel een tip voor iedereen die nog op zoek is naar leuke kleren voor de bruidskindjes...Toen ik op zoek was naar een smoking voor mijn zoontje van 8 kwam ik uit op de volgende site:www.glamourshopbalkbrug.nlJe kunt er smokings kopen...
Kledij - Suite Reacties: 3 7-2-2008 19:54:41

Sofie
Tekst binnenkant uitnodigingen
Dag iedereen,een vraagje....wij zijn bezig met de trouwkaarten te maken. Nu weet ik alleen niet goed wat daar allemaal in de binnenkant moet staan.Wij hebben kaarten nodig voor mensen die enkel naar de kerk zullen komen, mensen die uitgenodigd worden...
Uitnodigingen Reacties: 7 7-2-2008 19:25:23

Sofie
kaft misboekje
hallo,ik ben druk bezig met mijn misboekje maar de inspiratie ontbreekt mij echt voor een leuke en toffe kaft.wie kan mij helpen?zijn voorbeeld toesturen? of zijn er websites?bedankt,
Andere Reacties: 4 7-2-2008 19:21:02

Nele
DJ discovideo
Hallo,Heeft iemand ervaring met discovideo? Het ziet er allemaal goed uit, maar ik zou graag nog ervaringen lezen van andere koppels die hem hadden als DJ op hun feest. Graag hierop reactie en liefst geen reclame voor andere dj's.Bedankt!
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 8 7-2-2008 18:26:05

Leen
kapper regio Tielt
Hoi!Kent iemand een kapper-kapster in de regio van Tielt die gewoon is om bruidskapsels 'samen te stellen' zonder dat je haar daarbij op een stijve massa lijkt? Het mag dus niet te gemaakt, te gelakt zijn...Avast bedankt!Leen
Andere Reacties: 0 7-2-2008 18:12:22

Kelley
@ Lies ivm hotels Bali
Wij zullen in Nusa Dua verblijven in het hotel "Melia Bali". Iets duurder en nog luxueuzer is "The Westin Resort". Wij hebben ons reis geboekt met Intercomfort (via jetair-center).
Ideeën Reacties: 1 7-2-2008 18:04:24
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...