Nu Online
Momenteel zijn er 140 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

anja
schoenen om zeep :-(
Omdat mijn trouwschoenen wat knelde boven op mijn voet dacht ik van ik doe ze naar de schoenmaker om op de leest te zetten. Dat had ik beter niet gedaan. Het is toch niet normaal dat er dan overal plooien in het leder zitten??? Hij zegt dat je dat n...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 9-2-2008 22:02:00

wendy
wou dat het maar een nachtmerrie was....
hallo iedereen,wat er mij nu overkomt kan ik bijna met geen woorden uitleggen. ik kan het zelf nog niet echt vatten.wij zouden trouwen op 27-09 . kleed is gekozen,alles besteld,voorschotten betaald.mijn vriend kwam vannacht niet thuis!hele nacht lag ...
Andere Reacties: 18 9-2-2008 21:55:36

Ann
Kan iemand me gelukkig maken?
Zal ff vertellen wat er gebeurt is... Aangezien we een beperkt budget hebben ben ik gaan rondkijken voor een 2dehandsjurk. Ben enkele maanden geleden bij een meisje de 'OLGA' van PRONOVIAS gaan passen. En ik wist het direct... dit was 'm! Maar helaas...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 9-2-2008 20:32:37

Kim
kleding bruidskindejes
hallokesik nog maar eens we zijn woensdag voor de kleren van onze bruidskindjes gaan kijken.kei plezant trouwens nu zocht ik voor de jongen nog een das, de das die ze daar in de winkel verkochten was 70 EUR en da vond ik precies wat veel ;-)Weet iema...
Kledij - Suite Reacties: 3 9-2-2008 20:13:28

Kim
ringen
hallokes, we zijn gisteren voor de eerste keer eens gaan rondkijke voor onze ringen.En we waren beiden helemaal weg van de ringen van Nico Teaymans.Nu zag ik dat de ringen van fede di oro (structuur ringen) daar ook een beetje op lijken weet iemand h...
Andere Reacties: 4 9-2-2008 20:10:36

Sofie
Hotelkeuze Bali
Hallo iedereen,Zijn er onder jullie die ook voor Bali kiezen / kozen als (huwelijks-)reis?Hebben jullie hotelaanraders?Wij twijfelen nu tussen Nusa Dua Beach Hotel & spa en The Laguna Resort & spa...Kennen jullie één van deze hotels...
Andere Reacties: 9 9-2-2008 19:53:25

Sofie
afspraak visagiste vastleggen
Hallo iedereen, Wij trouwen op 23 augustus dit jaar, ik vroeg mij af wanneer ik eigenlijk mijn visagiste moet vastleggen. Mijn schoonmoeder in spe is kapster, dus dat is al in orde. Maar moet ik nu al zorgen voor een afspraak met de visagiste ?Bedank...
Verzorging - Make-Up Reacties: 3 9-2-2008 18:49:24

Ann
Huwelijksreis HELP
Hallo,Wij trouwen op 25 oktober en zouden op huwelijksreis willen vertrekken rond 4 november. Eerst dachten we Egypte maar nu blijkt dat het daar reeds donker is om half 5 en 's avonds erg afkoelt. Dan is er natuurlijk de Dominicaanse. Hier willen...
Huwelijksreis Reacties: 4 9-2-2008 18:38:36

Ann
Gastenboek
Hallo,Kan iemand mij zeggen waar je mooie gastenboeken kan vinden ergens in de omgeving Mechelen-Leuven? Ik ben vandaag bij Ava gaan kijken maar daar hadden ze maar drie verschillende exemplaren.Thanks!
Voorbereiding Reacties: 4 9-2-2008 18:36:36

Isabel
aan allen die reeds getrouwd zijn...
Hallo,dit is een vraagje vooral voor degenen onder ons die hun grote dag al achter de rug hebben. Ik wou even vragen hoe lang jullie op jullie album en eventueel trouwfilm hebben moeten wachten. Ik wil graag weten wat de gemiddelde wachttijden zijn. ...
Andere Reacties: 10 9-2-2008 17:44:12

emilie
eerst kapper of make up?
Hallo,ik trouw 4 oktober en heb momenteel al wel een afspraak vastliggen voor mijn proefkapsel maar nog niet voor de grote dag zelf. Moet ik eigenlijk eerst naar de visagiste of eerst naar de kapper? Ik laat mijn haar waarschijnlijk opsteken, dus dan...
Andere Reacties: 7 9-2-2008 15:04:36

Melissa
De grote stove - zuienkerke
Wij zijn onlangs een bezoekje gaan brengen aan De Grote Stove in Zuienkerke, en dat leek ons een hele mooie feestzaal. Zijn er mensen die hier al een feest gegeven of meegemaakt hebben? Wat zijn jullie ervaringen? Alvasst bedankt
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 9-2-2008 13:06:13

Patricia
Cony Aalter
Hallo,Kan iemand me zeggen of je bij Cony in Aalter ook terecht kan voor suitekledij met een beperkt budget? Of is het allemaal hogere prijsklasse?
Kledij - Suite Reacties: 1 9-2-2008 12:51:07

Evy
Locatie Dewulf Dottenijs - traiteur?
Wij trouwen in de zomer van 2009, hebben nu voorlopig een optie bij Ferme Dewulf in Dottenijs. Is er iemand daar al getrouwd en wat vonden jullie ervan?We zijn nu ook volop op zoek naar een traiteur?Kent er iemand Cuisine Mobile van Woretegem Petege...
Locatie Reacties: 4 9-2-2008 12:43:08

Claudia
fotograaf gezocht op 08-08-08
Hallo iedereen,Ik ben nog op zoek naar een fotograaf op 08-08-2008! Wie kan mij verder helpen?Alvast bedankt voor jullie hulp!
Fotografie Reacties: 7 9-2-2008 11:08:09
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...