Nu Online
Momenteel zijn er 42 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sofie
Haaraccessoires
Hallo iedereen,Hebben jullie leuke ideetjes qua haaraccessoires? Mijn haar wordt half opgestoken (ik heb lang, krullend haar). Ik zoek iets in een romantische stijl... Misschien bloemen ofzo? Een tiara zie ik ook graag, maar ik vrees dat dat misschie...
Verzorging - Kapsel Reacties: 5 12-2-2008 22:01:37

Liesje
Rangeerstation Aalst
Hallo!Wij trouwen nu vrijdag! Waarschijnlijk worden de foto's gemaakt in het centrum van Aalst en begijnhof.Ik hoorde ook al spreken van het rangeerstation in Aalst.Waar ligt dit precies? Heeft iemand hier misschien een adresje van (of eventueel een ...
Andere Reacties: 9 12-2-2008 21:31:25

kathleen
fotolocatie omgeving maaseik
halloik heb deze oproep enkele maanden geleden ook al eens gedaan. maar nu begint het voor ons wat dichterbij te komen. het zijn nog 87 dagen. weet er iemand een mooie locatie voor foto's in de omgeving van maaseik?gr
Andere Reacties: 6 12-2-2008 21:10:56

kelly
dressed by jill
Hey bruidjesIs er iemand die ervaring heeft met dressed by jill? Heb enkele leuke dingen gezien op hun site, maar heb een beetje schrik van hun manier van werken. Als ik iets bij hen zou bestellen hoop ik natuurlijk ook dat het terecht komt.Groetje...
Andere Reacties: 3 12-2-2008 20:57:14

Ellen
feestzaal 't Driessent
Is er iemand die recent zijn huwelijksfeest gehad heeft in zaal 't Driessent te Diepenbeek? Of misschien al geboekt heeft?
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 12-2-2008 19:23:35

Lore
Zelf Uitnodigingen maken - Welk PC Programma
Hallo iedereen,Zoals zovelen willen we ook graag onze uitnodigingen zelf ontwerpen. Zijn er mensen die weten welk PC programma je best gebruikt om met je ontwerp naar een drukker te stappen? Dankjewel,Lore
Uitnodigingen Reacties: 16 12-2-2008 18:56:33

Wendy
Verhuur van Trouwjurken
Hey allemaal,Wij hebben besloten om op 7/02/2008 te trouwen, en ik ben al helemal in de weer met het zoeken naar een trouwjurk. Nu had ik graag mijn trouwjurk gehuurd, maar blijkbaar bestaan er in belgie geen winkels waar je trouwjurken kan huren? (...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 25 12-2-2008 17:25:45

Els
Spannend!!!
Hallo iedereen,ik wil jullie even in mijn vreugde laten meedelen! Nog 24 dagen en dan is het zover!! Eindelijk, het lange wachten is bijna voorbij! Zijn er hier nog bruidjes die op vrijdag 7 maart in het huwelijksbootje stappen? Groetjes, Els
Andere Reacties: 3 12-2-2008 17:00:41

annelies
tekst huwelijkskaars
hoi iedereenik ben op zoek naar een orginele tekst om voor te lezen in de kerk als de huwelijkskaars wordt aangestokenkan iemand mij hierbij helpen?vele groetjes
Ceremonie Reacties: 3 12-2-2008 14:13:55

Cathy
Meisjesnaam/naam echtgenoot
Hey, even een praktische vraag. MIjn verloofde zou graag hebben dat ik echt zijn naam zou dragen. Ik heb daar niet echt een probleem mee dus wil dat wel doen. In Engeland (waar hij afkomstig van is) neem je echt de naam over op je paspoort e.d, je me...
Juridisch Reacties: 9 12-2-2008 14:01:01

stefanie
Wanneer menu kiezen?
Dag allemaal,De trouw begint dichter te komen (nog 5 maanden).Het is misschien een domme vraag maar moet je als trouwers zelf contact opnemen met de feestzaal om het menu vast te leggen of wordt er veronderstelt dat zij contact moeten opnemen met ons...
Andere Reacties: 6 12-2-2008 12:37:35

Veronique
mandjes voor bruidskindjes
Hallo,We willen onze 2 bruidsmeisjes (9 en 12 jaar oud) rozenblaadjes laten strooien in de kerk. Weet er iemand waar je leuke mandjes of iets dergelijks daarvoor kan kopen omgeving Leuven?Groetjes
Andere Reacties: 2 12-2-2008 12:25:46

Ann
Dominicaanse Republiek
Hallo allemaal,Onze bestemming voor de huwelijksreis is gekozen, nl. de Dominicaanse Republiek. Alleen twijfelen we nu nog tussen hotels. We dachten aan RIU Palace Macao of Grand Palladium Punta Cana. Heeft er iemand al ervaring met één ...
Voorbereiding Reacties: 6 12-2-2008 12:04:23

Kaatje
Lissewal; Elverdinge
Hey,Wij vinden feestzaal de Lissewal een mooie zaal en overwegen om daar ons feest te geven. Nu ben ik er zelf nog nooit naar een feest geweest en ken ik ook niemand die er getrouwd is of zo. Ik heb hier in de vorige topics al gelezen over de zaal ma...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 12-2-2008 10:30:48

katleen
linea raffaelli
Hallo,iemand een idee wat een emsemble van Linea rafealli kost voor suitekledij?Wij zijn volop op zoek naar iets voor 24 mei te kunnen aandoen.Groetjes
Kledij - Suite Reacties: 7 12-2-2008 10:09:46
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...