Nu Online
Momenteel zijn er 112 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ellen
Hof ter Venne - Langdorp
Hallo,wij hebben maandag een afspraak in het Hof ter Venne te Langdorp. Is er iemand die ervaring heeft met deze feestzaal?
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 14-2-2008 11:28:33

mira
Thema's?
hey bruidjes Ik lees hier vanalles op de site. Ook over de uitnodigingen met thema's.Wordt dit altijd gedaan?Ik ben helemaal niet op de hoogte precies!Hihi Ze zouden mss beter eens een boek uitbrengen voor beginners .ALvast bedankt
Uitnodigingen Reacties: 12 14-2-2008 11:10:37

Ann
Stoelen écht lelijk, maar zaal zo mooi!
Dag bruidjes!Na lang twijfelen hebben we onze keuze gemaakt!We trouwen in de 'Pottemaeckershoeve' in Meetkerke. We zijn helemaal WEG van de zaal, maar nu heb ik toch één esthetisch probleem: De stoelen zijn gewone tuinstoelen! Ik heb al gek...
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 14-2-2008 10:54:21

Evelien
Fotolocatie binnen en buiten gezocht
Heb net de topic over het rangeerstation in Aalst zitten lezen. Woon niet zo heel ver daar vandaan maar heb totaal niks met Aalst, kom er nooit, ben in Dendermonde en Gent naar school geweest enz dus wil eigenlijk niet echt een dergelijke locatie. Di...
Fotografie Reacties: 2 14-2-2008 9:56:03

christel
kot haar
halloiedereen heeft hier op het forum precies lang haar waar vind ik bruidskapsels voor korter haar ,dit bestaat precies niet
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 14-2-2008 9:54:03

evy
waar trouwring kopen?
Kent er iemand een goed adresje in het Antwerpse om (goedkopere) trouwringen te kopen? Wij willen niet al te veel geld aan onze ringen uitgeven omdat we die beiden niet mogen dragen op het werk.Alvast merci!
Andere Reacties: 7 14-2-2008 9:02:50

evy
Wim meeussen
Verkoopt hij enkel eigen creaties of ook de alom bekende merken?
Andere Reacties: 2 14-2-2008 9:01:29

dina
nog 2 dagen!!!
hoi hoi beste medebruidjes,het begint nu wel heel spannend te worden want zaterdag is het zover!!!zijn er bruidjes die dan trouwen? en ook zoveel spanning? laat het me weten dan kunnen we de spanning delen!!!gr dien
Andere Reacties: 8 14-2-2008 8:49:00

Sa
nog 100 dagen
Dag bruidjesIk ben hier alle een lange tijd op het forum ben begonnen met meer dan 350 dagen op onze teller en vandaag uitgerekend op valentijn staat de teller op 100 dagen t begint nu echt spannend te worden moet nog het één en het ander r...
Andere Reacties: 17 14-2-2008 7:49:02

Vicky
Moet het even kwijt...
Dag mede bruidjesMijn ouders zijn beid ontzettend nuchtere mensen. En blijkt dat nu juist niet zo leuk te zijn als hun enige dochter(ikke dus) trouwt en een romantische ziel is.We trouwen 6 september maar ben net zoals andere septemberbruidjes al bez...
Andere Reacties: 13 13-2-2008 22:15:42

Vicky
ringen!
Joepie!Mijn verloofde en ik hebben deze avond onze ringen besteld bij Wim Meeussen in Antwerpen!Ik kon amper kiezen!OOk de ring van mijn verloofde past mooi en dat is goed want hij draagt nooit een ring..Ben blij dat dit al in de sjakos is!!Trouwens ...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 13-2-2008 22:07:34

Bart
Infinity of JMC Productions ?
Hallo, heeft iemand van Discobar Infinity of JMC Productions ooit zelf aan het werk gezien? Of er al langs geweest voor een eerste gesprek? Wat zijn jullie ervaringen ermee?Bedankt,Bart
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 5 13-2-2008 21:42:37

An
fotograaf omgeving Bilzen - LImburg
Hallo,Wij zijn op zoek naar een toffe en goede fotograaf voor onze huwelijksreportage, liefst omgeving Bilzen of toch (zuid) Limburg. Ook leuke, romantische, originele locaties zijn welkom!Alvast bedankt voor de hulp.Groeten,An
Fotografie Reacties: 6 13-2-2008 20:50:55

Sabine
Bruidsboeket zonder niezen
Ook al heb ik al 20jaar erge hooikoorts, toch vergaten we dit toen we de trouwdatum vastlegden ... :-)Nu ja, niks aan te doen! Welke bloemen zou ik in mijn bruidsboeket kunnen gebruiken?
Bruidsboeket Reacties: 4 13-2-2008 19:13:07

Sabine
v
Andere Reacties: 0 13-2-2008 19:10:58
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...