Nu Online
Momenteel zijn er 157 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

karin
feestzaal voor barbeque omgeving mechelen en omstreken max 30 km
ja ,wie weet er een feestzaal waar er barbeque kan gegeven worden of een heel uitgebreid koud buffet,moet ni poepchique zijn.
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 16-2-2008 4:21:22

romina
wie ervaringen met dj www.2-friends.be ?
Hoi allemaal,Graag wou ik informeren wie dj 2-friends had op zn trouwfeest en wat jullie ervaringen ermee waren.Groetjes en alvast bedanktromina
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 7 15-2-2008 22:53:56

Kathleen
Heeft iemand ervaring met Babygrafix trouwkaarten?
De firma babygrafix (zie website) maakt ook trouwkaarten maar deze staan niet op internet. Heeft iemand ervaring met deze firma?
Uitnodigingen Reacties: 14 15-2-2008 22:44:57

Nadine
TROUWACTIE vervolg
Lieve trouwforum-fans.Zoals sommigen onder jullie reeds weten zit ik met mijn ventje in een finale (laatste 5) om een trouwpakket van 10.000euro te winnen via Bello magazine dankzij ons romantisch huwelijkaanzoek ... De finale wordt beslist via een s...
Andere Reacties: 3 15-2-2008 22:33:56

sarah
kleding bruidsmeisje
Ik heb een vraagje,wanneer kan ik best gaan kijken voor de kleding van ons bruidsmeisje(eigen dochtertje),wij trouwen op 18 juli.Ik zou graag nie te lang wachten,maar ze word 3 jaar in juni en heeft regelmatig groeischeuten.Alvast bedanktSarah
Andere Reacties: 6 15-2-2008 20:15:04

dina
de suite
wie kan mij zeggen waar de dames en de heren moeten staan in de suite? wie rechts wie linksaan welke kant in de kerk moet de bruid en bruidegom staan?
Andere Reacties: 3 15-2-2008 19:57:31

vanessa
geen gewone openingsdans
dag damesjaja vandaag nog 134dagen en is zo veralles is al geeregeld, morgen kledij bruidskindjes en nog de misboekjes.Nu zijn we aan denken aan openingsdans, we hebben een goed en leuk idee vernomen.De gewone openingsdans begint en in de helft van ...
Openingsdans Reacties: 12 15-2-2008 19:35:46

Christel
Uitnodigingen ANDERZ
Helaba,Op de trouwbeurs in Gent, zijn we anderz tegengekomen. Dit zijn 2 jonge grafische ontwerpers die uitnodigingen maken op jullie maat, met jullie eigen foto's, materiaal... Ik vond persoonlijk dat ze heel mooie ontwerpen hadden... Hebben sommige...
Andere Reacties: 2 15-2-2008 17:03:44

Lore
liedjes avondfeest
Even jullie hulp nodig.Ik heb deze week een aantal DJs gebeld en de meeste stelden voor om eens langs te gaan bij hen om te kijken of zij kunnen draaien wat wij graag willen. Nu weet ik absoluut niet wat ik wil: ik ben heel slecht in het onthouden va...
Andere Reacties: 7 15-2-2008 16:49:47

Kimberley
hartluchten
Er moet even iets van mijn hart. Wij trouwen op 12 september en we hadden bijna ons budget rond. Nu wil het dat een paar weken geleden onze auto kapot is gegaan(we hadden juist een nieuwe besteld). Het was de versnelling bak en de maak kosten waren e...
Andere Reacties: 11 15-2-2008 15:57:03

dorien
@lieve: uitnodigingen fotograaf
Hey Lieve,in je berichtje aan Kim las ik dat jullie je uitnodigingen bij de fotograaf laten maken?Wij zouden dit ook héél graag doen. Wij hebben echter geen idee hoeveel je ongeveer betaalt voor zo een uitnodiging? Zijn jullie enveloppen in...
Fotografie Reacties: 1 15-2-2008 15:14:55

karen
muziek viering
welke liedjes hebben jullie tijdens jullie viering gespeeld? of al eens in een viering gehoord waarvan jullie dachten o wauw !!!
Muziek - Ceremonie Reacties: 2 15-2-2008 15:14:38

karen
misboekje
hallo allemaal,waarschijnlijk wel voor de 100ste maal, maar is er iemand die een voorbeeld van zijn misboekje zou willen doormailen?? groetjesKarentrouwivekaren@live.be
Andere Reacties: 1 15-2-2008 15:12:36

dennis
aan Jill (familia nijlen)
Hoi Jill!Ik las net in een ander topic dat jullie jullie feest ook in zaal familia geven. Wij dus ook, op 2 augustus. Wanneer trouwen jullie? En met hoeveel zijn jullie? Wij zijn met 140, hoop maar dat het niet te vol gaat zijn daar en dat we nog gaa...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 15-2-2008 15:11:11
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...