Nu Online
Momenteel zijn er 156 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

dorien
welke juwelen voor mijn trouwjurk???
Hey bruidjes!Ik kan maar geen besluit nemen of ik nu juwelen wil op mijn trouwkleedje of niet? Ik vrees soms dat het met een halsketting een beetje te veel gaat worden? En mocht ik dan toch voor een kettingkje gaan weet ik niet wat voor een. Eentje m...
Andere Reacties: 14 15-2-2008 15:11:00

Caroline
Geschenk voor bruidegom: slipcursus?
Ik wil mijn ventje graag verrassen met een slip-cursus (hij spreekt daar al jaren over), maar weet begot niets daarover. Heeft iemand al zo een cursus gedaan? Waar raden jullie aan om te gaan?Thanks,Caroline
Andere Reacties: 2 15-2-2008 13:41:45

Karen
Kostprijs trouwringen
Hallo iedereen,Voor ons is de jacht op trouwringen geopend. We zoeken iets anders dan anders. Maar we zitten met een grote vraag: wat kost een paar trouwringen? We hebben er geen enkel idee van. We hebben mooie ontwerpen gezien van Hans Sonnaert (Sin...
Andere Reacties: 16 15-2-2008 13:09:54

Karen
Kostprijs trouwringen
Andere Reacties: 0 15-2-2008 12:59:25

Kim
Wie nog 134 dagen??
Hallo!Bij wie staan er nog 134 dagen op de teller?? Het leek altijd zoooo ver af maar nu begint het toch wel te korten hé! Moeten jullie nog veel regelen?Groetjes
Andere Reacties: 11 15-2-2008 12:24:34

Els
trouwschoenen en juwelen in het rood
hallo, deze zomer trouw ik een rode bruidsjurk. Maar ik ben nog steeds op zoek naar rode schoenen en juwelen. Hebben jullie een idee waar ik er gemakkelik zou kunnen aangeraken. Ik ben van de regio Gent.Alvast bedankt,Els
Kledij - Accessoires Reacties: 9 15-2-2008 12:11:03

griet
trouwschoenen
Hello,Nog 175 dagen en het is zover.Vorige maand heb ik op mijn verjaardag mijn trouwkleedje gaan bestellen.In april mag ik gaan voor mijn eerste pas.Nu wordt het dus tijd om eens op zoek te gaan naar gepaste accesoires.Nu heb ik een probleem met de ...
Kledij - Accessoires Reacties: 8 15-2-2008 11:36:29

wendy
wij zoeken
hallo wij trouwen 23/08/2008en wij zijn op zoek naar een man / vrouw en die in de kerk willen komen zingen voor ons maar nat liefst niet te duur we hebben er niet echt een iedee van wat we willen uit geven gaat gaat om 2 liedjes lietje 1 van natalie ...
Muziek - Live Reacties: 11 15-2-2008 11:24:27

Daphne
help een ramp
hallo allemaal,ik ben volledig in paniek. we hadden een gezellig afgelegen zaaltje gehuurd voor onze trouw in juli. we zijn zeer beperkt in budget en het was perfect romantisch en goed van prijs, weliswaar geen typische trouwzaal maar prima voor ons....
Locaties - Feestzaal Reacties: 14 15-2-2008 10:48:22

eef
locatie voor feest + overnachten regio kortrijk
Wij zijn op zoek naar een locatie voor ons feest. We zouden oa een kinderfuifje houden. Maar 's avonds moeten de kindjes in bed... dus wie weet een plaats waar dit mogelijk is ev. + huurprijs. Dank u
Locatie Reacties: 2 15-2-2008 10:33:31

christel
wat doen
hallo wij trouwen 12/07/08 om 12 uur in de kerk maar wat de doen in de namiddag eten ja maar hebben jullie enige ideetjes .we wilden in de feestzaal eten maar dan gaat die namiddag zolang duren voor het gevolg wij moeten nog foto's laten nemen maar w...
Voorbereiding Reacties: 8 15-2-2008 9:02:15

Sofie
@Lien 16/2
Dag Lien,'k Heb de voorbije maanden bijna alle berichtjes en reacties gevolgd hier op het forum, waaronder ook veel van jou. Wij trouwen pas 03.05.08. 'k Wil je gewoon morgen een prachtige trouwdag toewensen. Net als alle andere bruidjes van vandaag ...
Andere Reacties: 6 15-2-2008 8:27:18

betsy
valentijn
hallo romantische bruidjes!!hoe was jullie valentijn? wij vieren hem morgen dan is het vrijdag en het begin van het weekend!ik reserveerde in een supersjiek gezellig restaurantje...benieuwd wat dat gaat geven...
Andere Reacties: 12 14-2-2008 23:20:07

Annelies
OUTFORT Hoboken
beste allemaal, wij trouwen in de zomer van 2009. Nu hebben we een optie op bovenstaande zaal genomen, maar we geraken er niet uit! De zaal heeft ons hart gestolen, maar we hebben al enkele puntjes van kritiek te horen gekregen via via (het feest v...
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 14-2-2008 22:08:30

Inge
Feestzaal Gent
Hallo!Wij zijn op zoek naar een feestzaal in (of in de buurt van) Gent. We zijn al gaan kijken naar het Braemhof en die zaal vonden we heel mooi, maar we lezen hier nu verschillende negatieve reacties. Heeft iemand positieve ervaringen? Of kent ieman...
Locaties - Feestzaal Reacties: 19 14-2-2008 21:35:57
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...