Nu Online
Momenteel zijn er 105 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Nancy
openingsdans
Hallo iedereen,Ik zit met een klein probleempje namelijk dat mijn vriend het totaal niet ziet zitten om een openingsdans te doen.Hij haat het namelijk om in de belangstelling te staan en trouwt dan eigenlijk ook enkel en alleen omdat hij weet dat ik ...
Andere Reacties: 6 8-7-2008 20:32:10

Nathalie
Ceremonievervoer - regio Limburg
fiogf49gjkf0dHallo!volgend jaar in juni is het zover, dan ga ik trouwen met mijn ventje. ik was al eens aan het rondkijken naar ceremoniewagens in de stijl oldtimer maar tot mijn verbazing vind ik maar 1 adres in limburg, nl in leopoldsburg. dus nu i...
Andere Reacties: 3 8-7-2008 18:26:06

Kim
@betsy: BEDANKT voor de geruststelling
fiogf49gjkf0dHoi BetsyNet je antwoord gelezen, heb me voorgenomen om gewoon geen stress meer te hebben voor het avondfeest. In september hebben we de volgende afspraak met Joris. Kijk er naar uit.GroetjesKim
Andere Reacties: 2 8-7-2008 17:41:57

Steven
Fotografen bieden zich aan
fiogf49gjkf0dHallo,Wij zijn 2 jonge fotografen die op zoek zijn naar een paar opdrachtjes. We hebben al ervaring in fotoshoots van modellen, maar graag hadden we onze ervaring uitgebreidt naar bruidsreportages. We weten dat een huwelijk een belangrij...
Andere Reacties: 17 8-7-2008 16:53:14

Delphine
Bruidslingerie
Ik heb me al suf gezocht voor een mooie en comfortabele strapless bh, maar telkens zakten ze af...Nu heb ik al veel gehoord dat Inno wel veel zou hebben. Het is een tijdje rijden voor mij, dus wil ik wel zeker zijn dat ik iets ga vinden.Dus: iemand d...
Andere Reacties: 11 8-7-2008 16:28:54

Sofie
ceremoniemeester west-vlaanderen
fiogf49gjkf0dhallo bruidjes,we hebben een hele tijd getwijfeld wel of niet een ceremoniemeester te nemen en hebben besloten dit best wel te doen. Nu hebben wij al verschillende opgezocht op het net, maar niet echt iets dat ons aanspreekt of waarvan ...
Andere Reacties: 4 8-7-2008 15:52:42

saskia
beertjes en locatie
hallo ik ben dringend op zoek naar het trouwkoppeltje van me to you kben van brugge maar in stad nog niet gevonden .wie weet er enkele originele locaties iom fotos te nemen zowel buiten als binnen met het weer in belgie weet je maar nooit joepi nog 3...
Andere Reacties: 4 8-7-2008 14:58:48

lief
stress
Mijn dochter trouwt binnen een drie maand,ik kijk er erg naar uit,alleen ben ik bang voor het binnen en buiten gaan in de kerk en de foto's,iedereen is daar met een partner,en ik ben een alleenstaande mama, kan ik eventueel met een familie lid op de ...
Andere Reacties: 8 8-7-2008 14:58:08

Kay
Powerpoint Presentatie
fiogf49gjkf0dHallo iedereen,Ik heb mij in het hoofd gehaald om van ons 2 een leuke Powerpoint Presentatie te maken. Omdat wij onze Bedankjes al hebben aangekocht ( een jaar op voorhand maar kom) voor de getuigen, ouders , broers en zussen hebben wij ...
Andere Reacties: 7 8-7-2008 12:00:56

Karen
Hoeveel uitnodigingen extra?
Hallo bruidjes,Onze uitnodiging is momenteel naar de drukker. We wachten nog op 't resultaat van de proefdruk. Zit alleen nog met een vraagje: bestellen jullie het exact aantal uitnodigingen of meer? Hoeveel meer?GroetjesKaren
Andere Reacties: 5 8-7-2008 10:17:21

Britt
@ Laura i.v.m. vraag Beautylicious
fiogf49gjkf0dHallo,ik heb pas mijn proefmake-up gehad bij Wendy van Beautylicious en ik was heel tevreden. Ik had prentjes meegebracht van de stijl die ik mooi vond en daarmee is ze aan de slag gegaan om iets te zoeken dat bij mij paste. Bij haar thu...
Andere Reacties: 0 8-7-2008 9:59:36

Inge
ballonnen
fiogf49gjkf0dHallo bruidjes, Weet iemand waar je helium (of iets anders waardoor ballonnen gaan vliegen) kan kopen? En hoeveel ik nodig heb om 200 balllonnen op te blazen? En hoeveel dit zou kosten? Alvast bedanktInge
Andere Reacties: 3 8-7-2008 9:58:02

stefanie
binnenlocatie foto's omgeving Brugge
fiogf49gjkf0dHallo beste bruidjes,Juli belooft niet zo best te worden qua weer... Daarom zijn wij op zoek naar tips over binnenlocaties voor het nemen van foto's in de omgeving van Brugge.Groetjes,Stefanie
Andere Reacties: 3 8-7-2008 9:40:22

Geert
Etiquette... of waar je gaat lopen en gaat zitten :-)
fiogf49gjkf0dHallo iedereen, wij trouwen uiteindelijk zonder ceremoniemeester (heeft afgezegd) en nu gaan we dus alles een beetje zelf doen. Kan er mij eens iemande klaar en duidelijk zeggen hoe volgende dingen in hun werk gaan ?* Waar zitten bruid/...
Andere Reacties: 4 8-7-2008 9:28:08

eva
Avondfeest
Hallo iedereen!!Wij trouwen binnen 3 weken, spannend!!We hadden graag nog wel een leuk lied wanneer de taart zal binnen gebracht worden, heeft iemand een idee?? Het mag een 'hevig' zijn hoor!! :)Ook zijn we nog op zoek naar leuke spelletjes om tijden...
Andere Reacties: 2 7-7-2008 23:58:26
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...