Nu Online
Momenteel zijn er 78 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Debby
Parijse stadsbus.
fiogf49gjkf0dHey iedereen,Heeft er iemand een adres voor ceremoniebussen, meer bepaald een Parijse stadsbus.Groetjes,Debby8/8/2009P.S.: De mensen die mij IETS anders willen verkopen, geef het gewoon op, heb géén DJ voor het moment nodig als...
Andere Reacties: 6 9-7-2008 16:22:53

Tuline
Getrouwd op 4 juli 2008
Hallo allemaal,Op vrijdag 4 juli 2008 zijn Steven en ik in het huwelijksbootje gestapt en ik moet zeggen het was een fantastische dag! De zon scheen (wat de laatste dagen een rariteit is) en alles is naar wens verlopen. Ik had mij op voorhand al vo...
Andere Reacties: 2 9-7-2008 15:47:44

lore
cocteau in gent
fiogf49gjkf0dHey hey,heeft er iemand ervaring met een trouwfeest in de cocteau in gent?alle reacties zijn welkom!gegroethasse
Andere Reacties: 6 9-7-2008 15:40:04

Kim
bedankjes
hallo allemaalwij wouden als bedankje zo een klein flesje met drank geven met daar onze foto op.nu weet ik alleen niet hoe we dit best praktisch doen.ofwel een foto op het flesje kleven ofwel de foto op een kaarte en dan met een lintje aan het flesje...
Andere Reacties: 1 9-7-2008 15:09:30

vanessa
aankomst bruidegom
dag medebruidjes,kben bezig met het voorlopige dagschema wat in elkaar te stekenwat ik me nu afvroeg:bij aankomst van de bruidegom, wie is er dan normaal al aanwezig?is het zo dat ik en mijn ouders alleen zijn als hij aankomt,of moeten de naaste fami...
Andere Reacties: 7 9-7-2008 14:59:08

Inge
@Esther ivm tanning
Hallo Ester, Een paar bladzijden verder ging je je laten bruin spuiten voor het huwelijk. Ik had dit ook gedacht, omdat het snel gaat. Maar krijg een beetje schrik van de negatieve reacties. Wat waren jouw bevindingen?GroetjesInge
Andere Reacties: 0 9-7-2008 14:19:48

Kelly
prijs filmpje huwelijk
fiogf49gjkf0dWat kost het om je huwelijksdag te laten filmen?
Andere Reacties: 10 9-7-2008 14:17:00

evelien
binnenlocatie kapellen-kalmthout
Dag lieve medebruidjes (en bruidegommetjes),Heeft iemand van jullie een ideeke voor een leuke binnenlocatie in de regio Kalmthout - Kapellen? Kwestie van iets te hebben als het weer niet meezit.We zouden het liefst in deze buurt blijven, we nemen fot...
Andere Reacties: 3 9-7-2008 12:53:53

Tofke01
Aandenken voor de gasten
fiogf49gjkf0dWe zouden graag enkele ideetjes horen om aan de gasten te geven bij het naar huis gaan na het feest als aandenken aan onze mooie dag.Wat heb je gedaan? Wat ga jij doen?Groetjes
Andere Reacties: 4 9-7-2008 12:52:47

Patricia
Night of the proms lampjes
Onlangs was er hier de vraag waar je deze lampjes kon vinden, en nu ben ik die toevallig tegengekomen. Voor de geïnteresseerden: http://www.laar.nl/promotie-sleutelhangers/promotiemateriaal/24418/pushlampje-met-sleutelhanger.html(is wel per 250....
Andere Reacties: 3 9-7-2008 10:58:53

Patricia
Night of the proms lampjes
Onlangs was er hier de vraag waar je deze lampjes kon vinden, en nu ben ik die toevallif tegengekomen. Voor de geïnteresseerden: http://www.laar.nl/promotie-sleutelhangers/promotiemateriaal/24418/pushlampje-met-sleutelhanger.html(is wel per 250....
Andere Reacties: 0 9-7-2008 10:58:41

Tilly
Hoeveel misboekjes drukken?
fiogf49gjkf0dIk weet begot niet hoeveel misboekjes ik moet afdrukken, hebben jullie daar een idee van???Ik woon in Hulste, dat is een klein dorpje met echte dorpsmentaliteit, dwz iedere oud vrouwtje die er kan geraken komt af, iedereen die ons ook ee...
Andere Reacties: 5 9-7-2008 10:14:03

Kirsten
wegwerpfototoestellen
fiogf49gjkf0dhallo,een vraagjeweet iemand waar ergens de wegwerp fototoestellen met flits het beste koop zijn?(regio Limburg BE)het was voor op het feest op de tafels te zetten.op internet kan ik ze niet meer bestellen vrees dat ik daarvoor te laat b...
Andere Reacties: 8 9-7-2008 9:39:00

davy
comische bodyguards
Op elk bruiloft vind je wel gasten die louche kantjes vertonen. Natuurlijk kan je het niet maken deze mensen niet uit te nodigen… Met twee comische bodyguards aan de ingang is er geen reden meer tot paniek, ze controleren alle gasten bij het bi...
Andere Reacties: 10 8-7-2008 22:40:03

karolien
aftellen is begonnen
Waar zijn hier de bruidjes van 08/08/08?Begint het bij jullie nog niet te kriebelen?Hier nog een paar kleine dingen die moeten geregeld worden(tafelindeling, speech voorbereiden, proefkapsel, ....De countdown is begonnen, nog 1 maand te gaan!En hopen...
Andere Reacties: 12 8-7-2008 21:07:18
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...