Nu Online
Momenteel zijn er 78 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Annelies
videoreportage
Hoi allemaal,Wij trouwen op 27 september en zijn nog op zoek naar iemand om een videoreportage van ons huwelijk te maken. Hebben jullie een idee qua prijs? Kunnen jullie iemand aanraden?
Andere Reacties: 3 10-7-2008 20:28:43

nathalie
dj
Hallo trouwers,Heeft er iemand ervaring met dje starlines uit Averbode? (wat soort muziek spelen die?)Ben benieuwd naar jullie reacties! Alvast bedankt,Nathalie.
Andere Reacties: 1 10-7-2008 19:56:57

melissa
fotolocatie voor binnen eventueel grimbergen of vilvoorde
hallowij zijn opzoek naar een binnelocatie voor onze fotoshoot want ben ging echt te vrezen voor da weer he hier in belgie kan er mij iemand helpen?vriendelijke groetjesmelissa16/08/08
Andere Reacties: 0 10-7-2008 19:22:39

Evi
Ouders en getuigen bedanken
Hey,We gaan de ouders en de getuigen en de drie bruidskindjes bedanken op het feest en niet in de kerk. Maar nu zouden we daar een gepast liedje bij willen hebben en vinden dit moeilijk om te kiezen.En wat denken jullie, zouden we dit best al doen al...
Andere Reacties: 3 10-7-2008 18:20:45

sandra
baby's
hey bruidjes,heb vraagje wij trouwen 18 oktober en waren al tijdje met het idee an het spelen om aan kindjes te beginnen, misschien 2 grote stappen maar zijn er klaar voor. dus wij zijn nu gestopt met de pil maar ik hoor veel dat mensen die pil namen...
Andere Reacties: 10 10-7-2008 18:00:01

natalie
teksten
Hallo allemaal, wij trouwen niet voor de kerk, maar hadden wel graag een boekje gemaakt met teksten ,die gaan over liefde en trouwen, die ons raken. We hebben er al een paar heel mooie gevonden, maar zitten nu een beetje vast. Wie weet waar we nog mo...
Andere Reacties: 3 10-7-2008 17:24:38

griet
vw busje
Hallo allemaal!Zijn er onder jullie ook aan het zoeken voor zo'n vw busje? Ik heb nu een offerte gehad van 250 euro met chauffeur. Is dit veel of niet?
Andere Reacties: 6 10-7-2008 16:46:20

Isabelle
live muziek kerk
Hallo,wij zijn op zoek naar live muziek voor tijdens onze viering, regio Aalst. Heeft er iemand voorbeelden (eventueel met prijscategorie)? Hoeveel kost zoiets eigenlijk gemiddeld?GroetjesIsabelle
Andere Reacties: 6 10-7-2008 16:39:55

griet
Avelgem - dj gezocht
Wij zijn op zoek naar een dj voor ons huwelijk dat zal doorgaan in de alta ripa te outrijve. Heeft iemand al ervaring met een goede dj?
Andere Reacties: 4 10-7-2008 15:54:05

Stefanie
Liturgische muziek
Hoi,We wilden graag liedjes uit films gebruiken tijdens onze viering, maar de pastoor sprak over liturgische liederen. Nu weet ik niet of 1 lied genoeg is of dat hij de hele viering zo wil. Bij een vriendin was de hele viering zo en bij een andere sl...
Andere Reacties: 3 10-7-2008 14:54:14

Stefanie
@ Darcy
Hoi Darcy,Ik las toevallig dat jullie thema film is, klopt dat? Bij ons is dit niet echt een thema maar ik wou wel bvb filmmuziek in de kerk en de plaatsafroeping voor het avondfeest ook met filmmuziek doen.Mijn toekomstige is nogal gek van films, we...
Andere Reacties: 3 10-7-2008 14:48:22

griet
alle mogelijke oplossingen heel welkom
Hey,nog 29 dagen en het is zover. Ik zit wel met een groot probleem. Ik heb nl een zoontje van tww die erg aan zijn mama is gehecht (zoals allemaal) Normaal bleef hij op ons huwelijk tot en met de recepie en mocht hij nadien bij de onthaalmoeder gaan...
Andere Reacties: 10 10-7-2008 14:17:32

Stefanie
Opmerkingen rondom
Krijgen jullie ook opmerkingen van mensen rondom jullie (kennissen, collega`s ed) als jullie vertellen dat je gaat trouwen? `Goh waar beginnen jullie aan`, `we spreken binnen 10 jaar nog wel eens`, `had ik het geweten, ik had het nooit niet gedaan`,....
Andere Reacties: 13 10-7-2008 13:58:30

Sofie
Niet tevreden over cadeau
Hey iedereen, ik heb een probleem. Wij trouwen over een maand en mijn verloofde en ik zijn te weten gekomen dat we een bepaald cadeau gaan krijgen dat we niet echt graag zien. Nu hebben we dat gezegd tegen die mensen (ik ga geen namen noemen) en we m...
Andere Reacties: 4 10-7-2008 13:07:46

sofie
envelop
hallo iedereenzaterdag trouwen wij, maar heb eigenlijk een vraagje; we hebben geld gevraag en we weten nu niet wat we moeten doen met de enveloppen die we krijgen, moeten we die open doen of laten we die dicht?weet er iemand wat het beste is?stressy ...
Andere Reacties: 4 10-7-2008 11:55:26
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...