Nu Online
Momenteel zijn er 115 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Geert
Kado's voor ouders, getuigen en bruidskindjes !
Hoi iedereen, wij trouwen binnen 3 weken maar hebben steeds nog geen idee welke kadootjes we voor onze ouders, getuigen en bruidskindjes gaan kopen... heeft iemand originele ideeën ? En op welk moment van de dag geven jullie dat af ? Bedankt voo...
Andere Reacties: 4 6-7-2008 19:26:21

Geert
Drankje aanbieden 's morgens vroeg ?
Ik dacht dat het de gewoonte was om na aankomst bij de bruid een korte drink te houden alvorens naar de burgerljke trouw te vertrekken. Nu, ik ga mijn bruid oppikken iets na 9h30... maar kan je je gevolg op dat uur van de dag al champagne serveren.....
Andere Reacties: 7 6-7-2008 19:20:39

Wendy
Sinds gisteren getrouwd!!!
Gisteren was een fantastische dag. Het weer zat niet zo mee, maar we hebben er ten volle van genoten. We hadden ons vrijdagavond voorgenomen om ons op onze huwelijksdag van niets aan te trekken. Moest er iets verkeerd gaan, dan konden we er toch niet...
Andere Reacties: 7 6-7-2008 16:24:11

patricia
cadeautip vergeten op uitnodiging
hallo,graag jullie mening onze uitnodigingen zijn gemaakt maar we zijn de cadeau tip vergeten erop zetten .we hadden rekeningnummer en omslagje ...hebben jullie tips om het eventueel op te lossen .klein apart kaartje ??
Andere Reacties: 5 6-7-2008 14:07:19

Anneleen
11-07-2008
Nog 5 dagen en dan is het zover... Het begint al een beetje te kriebelen, maar nog geen echte stress. Alleen een klein beetje voor het weer, want het ziet er niet zo goed uit. Dus met zen allen duimen voor goed weer op vrijdag. Groetjes
Andere Reacties: 1 6-7-2008 13:39:15

kristien
diep ontgoocheld
Hey medebruidjes en bruidegommen,Ik had het nooit verwacht maar ik ben diep ontgoocheld in bepaalde mensen. Zopas ( 3 weken voor ons huwelijk ) heeft mijn beste vriendin afgebeld met de uitvlucht van dat ze geen babysit kan vinden voor haar 3 jarig z...
Andere Reacties: 5 6-7-2008 9:19:46

Vanessa
kort versje of gedichtje
Ik ben op zoek naar een leuk kort versje of gedichtje voor op mijn uitnodiging vooraleer het huwelijk aangekondigd wordt. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!Grtjes
Andere Reacties: 2 6-7-2008 8:48:34

Annelies
Onze dag is reeds voorbij...
Hallo medebruidjesVoor ons zit het er jammer genoeg al op, want gisteren zijn we getrouwd.Het was gewoonweg fantastisch, ik heb de hele dag genoten!Het kon al niet meer stuk met het goede weer... Wij hebben er echt van genoten!Iedereen zei me dat ik ...
Andere Reacties: 6 5-7-2008 22:32:50

Vanessa
Prijs uitnodigingen
We staan in twijfel of we onze uitnodigingen zelf zouden maken of laten maken bij een drukker. We hebben zeker 100 uitnodingen nodig. Hoeveel zou de prijs bij een drukker zijn?Grtjes
Andere Reacties: 8 5-7-2008 22:25:05

Kathleen
fotolocaties Halle-Zoersel
Hallo iedereen,Eind oktober is het eindelijk onze beurt om in het huwelijksbootje te treden. Onze dag zit overvol, maar ergens hebben we toch nog wat tijd gevonden om een aantal foto's te trekken. Om onze kostbare tijd zo efficiënt mogelijk te m...
Andere Reacties: 1 5-7-2008 21:38:55

leonie
dagindeling
hallo allemaal!ik wilde mijn huwelijk vieren met alleen familie die komt eten, mijn schoonmoeder zegt dat dit niet de gewoonte is in belgie en dat iedereen komt eten. ik wilde jullie reactie graag weten, hoe hebben jullie dit gedaan?groetjes leonie
Andere Reacties: 9 5-7-2008 21:32:29

Inge
Huwelijksaanzoek
Dag bruidjes en bruidegommen in spé! mijn vriend en ik hebben al gepraat over trouwen en er zijn zelfs al wat vage plannen, nu wacht ik vol ongeduld op hét aanzoek (dat er volgens hem wel zit aan te komen). Om in de sfeer te komen ben ik to...
Andere Reacties: 14 5-7-2008 17:17:53

Marijke
volk aan de kerk
Hallo,wij trouwen volgende week en ik heb nog een kleine vraag over het binnenkomen in de kerk. We werken zonder ceremoniemeester, maar ik zou graag hebben dat ik samen met mijn vader de kerk kan binnengaan wanneer iedereen reeds binnen is en niemand...
Andere Reacties: 3 5-7-2008 13:58:58

sofie
auto voor huwelijk
beste mede verloofden:ik ben op zoek naar een particulier/autoliefhebber,... die een oldtimer heeft staan (genre mustang, cadillac...) die we eventueel zouden mogen gebruiken voor onze huwelijksdag op 1 augustus. Uiteraard vergoeden we de chauffeur!...
Andere Reacties: 0 5-7-2008 13:40:23

sabine
bloemstuk auto
halloweet er iemand van jullie concreet waar je een oase met zuignap kunt kopen voor een blomestuk voor op de auto? heb echt geen idee. mijn mama is gelukkig creatief en maakt de bloemstukken zelf. groetjes
Andere Reacties: 1 5-7-2008 11:47:02
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...