Nu Online
Momenteel zijn er 11 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Sanne
Bloemen in kerk
fiogf49gjkf0dHallo,Wij zijn aan het twijfelen of we de kerk gaan versieren of niet. Ik vind dat het allemaal veel kost voor het uurtje dat er binnen zit. Momenteel staan er wel allemaal verschillende kleuren van planten voor het altaar, dus die moe...
Andere Reacties: 12 2-7-2008 19:07:35

sylvie
avondfeest
Beadnt allemaal voor de reacties,maarhoe steek je zo'n kwis in elkaar?want ik ken daar niks vanaf.Ik had een karaoke gehuurd he, maar was aan het twijfelen om af te zeggen.grtjes
Andere Reacties: 1 2-7-2008 18:51:47

sylvie
avondfeest
fiogf49gjkf0dHoi iedereen,Wij trouwen op 5 augustus en hebben al wat tegenslagen gekent.Nu hebben we ook heel veel annulaties gehad en zijn we maar met 24 meer voor het avondfeest.Ik had karaoke besteld, maar voor 24 man vind ik dat veel geld. En zou...
Andere Reacties: 8 2-7-2008 17:47:54

Annemarijn
Uitnodigingen
fiogf49gjkf0dWe zijn nog aan het nadenken over de uitnodigingen. Hoeveel kosten deze gemiddeld?Groetjes
Andere Reacties: 7 2-7-2008 17:19:01

Kirsten
nerveus?
fiogf49gjkf0dhallo,wijtrouwen de 19de juli.zijn er nog die rond die periode trouwen?zijn jullie al nerveus?ik eigenlijk nog niet is dat normaal?iederen vraagt maar nu beginnen de zenuwen en dan moet ik altijdmaar nee zeggen!!ik weet niet hoe het bij ...
Andere Reacties: 6 2-7-2008 17:15:34

veerle
annulaties trouwfeest
fiogf49gjkf0dHallo,Wij trouwen op 2 augustus en ik moet zeggen dat wij al behoorlijk wat annulaties hebben gehad, voor receptie, maar ook voor avondfeest. Is dat bij jullie ook zo? GroetenVeerle
Andere Reacties: 16 2-7-2008 16:37:23

stefanie
hoe misboekje in elkaar steken?
fiogf49gjkf0dDag iedereen,Kan er mij iemand tips geven over hoe ik het misboekje in elkaar moet steken? Ik heb het opgemaakt in Word.Groetjes,Stefanie
Andere Reacties: 2 2-7-2008 15:45:04

stefanie
misboekje: hoe in elkaar steken?
fiogf49gjkf0d
Andere Reacties: 0 2-7-2008 15:44:10

stefanie
onstlag 3 weken voor trouw
fiogf49gjkf0dDag bruidjes,Nog 17 dagen en het is zover! Toch wordt 'onze grote dag' wat overschaduwd doordat ik vorige donderdag mijn onstlag wegens economische redenen gekregen heb...Ik had gedacht nog volop te kunnen genieten van de laatste voorber...
Andere Reacties: 6 2-7-2008 15:43:57

gast
wanneer grote maten?
Vanaf welke maat spreken jullie van grote maten? Ikzelf heb maat 44(soms es 42, hangt van merk af), maar het probleem zit hen eigenlijk vooral aan mijn buik.Voor de rest klaag ik niet.Nu vraag ik mij af of ik met mijn zware buik een naar grote maten ...
Andere Reacties: 3 2-7-2008 15:24:11

debbie
@ kim en sarah ferme tegenslag
fiogf49gjkf0dhey,ok welke klachten hebben jullie allemaal nog want de mijne is inderdaad wel penfo en begin me serieus zorgen te maken.heb ook al voorschot betaald zou ik wisselen of toch alles op papier laten zetten?we hebben al wat problemen gehad ...
Andere Reacties: 6 2-7-2008 15:22:12

sylvia
@ sarah van de huifkarren
fiogf49gjkf0dhallo Sarah, waar moet ik daar voor zijn voor die huifkar want das wel een heel goeie prijs he.je mag me ook mailen hier mijn mailadres want ik weet niet of wij al met elkaar hadden gemaild er zijn hier zoveel sarahs sylvia-piessens@hotm...
Andere Reacties: 0 2-7-2008 13:49:28

Véronique
magie teruginden
fiogf49gjkf0dhoi allemaal,dinsdag 3 juni heeft mijn vriend mij ten huwelijk gevraagd. het was gewoon super.Allemaal zo spannend en zoveel plannen het zou allemaal zo goed gaan.We hadden nog geen verlovingsring en die zijn we dan 21 juni samen gaan ki...
Andere Reacties: 8 2-7-2008 13:37:25

Barbara
bruidsduiven
fiogf49gjkf0dHallo, we hadden graag voor ons huwelijk bruidsduiven laten vliegen na onze viering. Iemand had ons duiven beloofd maar nu blijkt dat toch niet gelukt te zijn. We trouwen voldende week zaterdag al dus veel tijd hebben we niet meer. 12/07...
Andere Reacties: 2 2-7-2008 11:57:05

Els
uitnodigingen
hey, Weet iemand een leuke site waar ik zelf leuke uitnodigingen kan maken? was normaal van plan dit bij een drukker te laten doen, maar vind uit al die boeken eigenlijk niet mijn goesting. Alvast bedankt!Els
Andere Reacties: 2 2-7-2008 11:36:08
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...