Nu Online
Momenteel zijn er 78 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Annelies
Kerk in Gestel
fiogf49gjkf0dHallo,Wij zouden graag in Gestel trouwen omdat we dat een heel pittoresk en gezellig kerkje vinden. Heeft iemand van jullie daar al een huwelijk bijgewoond? Weten jullie of de priester toestaat dat er gewone muziek gespeeld wordt of dat ...
Andere Reacties: 4 29-6-2008 13:16:28

Leen
weigering gebruik kerk
fiogf49gjkf0dHallo, Wij wonen in Waregem maar willen niet in de kerk van Waregem trouwen. Nu hadden we ons oog laten vallen op de pittoreske kerk van Nokere. De priester van Waregem maakt er geen probleem van om de dienst te leiden in Nokere maar de ...
Andere Reacties: 5 29-6-2008 12:19:12

Dirk
Studio Happy Music
fiogf49gjkf0dBeste trouwers in spe,Regelmatig lees je hier positieve commentaren over fotografen, feestzalen, dj's enz.Soms vraagt men zich wel eens af als je het allemaal niet met een korreltje zout moet nemen maar in het geval van Studio Happy Musi...
Andere Reacties: 4 29-6-2008 11:41:26

Kirsten
lijst
hallo,heeft iemand nog een lijstje wat je allemaal in orde moet hebben voor trouw?voor ons nog 20 dagen ik heb schrik dat aan iets vergeten te denken heb!alvast bedankt groetjes
Andere Reacties: 8 29-6-2008 11:18:00

SOFIE
vrijgezellenfeest
fiogf49gjkf0dhallo, Nu bij ons alles achter de rug is, kan ik ook eens een vrijgezellenfeestje organiseren. Maar ik heb een serieus gebrek aan inspiratie!Kunnen jullie mij helpen met eventueel ideetjes dat je zelf zou willen dat ze met je doen of zel...
Andere Reacties: 3 29-6-2008 10:44:11

nancy
kapsel
ik trouw vrijdag 4 juli ze zijn gisteren mijn proef kapsel komen maken ma ik kreeg er geen zicht op.het was te braaf voor mij ik heb heel lang haar waar veel mee kan ma het pobleem is dat er geen een kapsel is waar ik van zeg woooooouw dit is het .is...
Andere Reacties: 2 29-6-2008 9:48:05

annelies
thema rood
Wij nemen waarschijnlijk rood als leiddraad doorgeen onze trouw.Iemand deeën in wat en hoe ik dit allemaal kan uitwerken
Andere Reacties: 8 28-6-2008 22:44:29

Els
prentenboeken
Hey iedereen!!Zijn er onder jullie die tijdens de huwelijksviering gebruik maken van een prentenboek?Welke prentenboeken zijn hiervoor geschikt? Of waar kan ik enkele ideetjes opdoen?Groetjes en dank
Andere Reacties: 7 28-6-2008 17:51:20

sara
ceremoniemeester gezocht
hallo meisjes, wij trouwen in lummen en zijn nog opzoek naar een ceremoniemeester.groetjes
Andere Reacties: 3 28-6-2008 13:52:36

sharon
verassingsact
ik zou graag savonds op het avondfeest voor de gasten een verassing hebben. bvb met travistieten of zoiets. hehe. ik wil iets hebben dat onze gasten zeggen van kijk op sharon en andy hun trouw ga ik dat nooit vergeten. maar het mag ook niet te lang d...
Andere Reacties: 1 27-6-2008 21:10:20

sharon
ondertrouw
fiogf49gjkf0dwat is eigenlijk ondertrouw? ik zie dat telkens staan maar ik weet niet wat da is. groetjes
Andere Reacties: 8 27-6-2008 20:44:50

vanessa
Ervaring met AAAA, Van Loon walter ?
iemand ervaring met deze balonnenman??Hij belooft een veelbelovende show, klonk vriendelijk aan de telefoon....
Andere Reacties: 0 27-6-2008 15:29:17

melissa
@ wendy die nog 57 dagen te gaan heeft
hey wendy wij moeten juist ons misboekjes afprinten maar ik moet ze eerst aan de prister tonen wil je anders dat ik ons misboekje opstuur?groetjes melissa16/08/08
Andere Reacties: 3 27-6-2008 14:09:53

Els
kinderversje
fiogf49gjkf0dHoi!Dit weekend gaan we verder aan ons misboekje voor ons huwelijk in oktober. We willen onze viering graag laten openen door m'n vriend z'n petekindje van vijf jaar.Weet er iemand een gemakkellijk kinderversje?Alvast bedankt!Groetjes,El...
Andere Reacties: 1 27-6-2008 13:49:34

melissa
50 dagen nog op de teller wie nog?
fiogf49gjkf0dhey bruiden in spehoe zit het met jullie voorbereidingen en hoe valt de stress mee?groetjesmelissa
Andere Reacties: 6 27-6-2008 12:53:32
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...