Nu Online
Momenteel zijn er 80 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Lotta
Wat meenemen op dag zelf?
fiogf49gjkf0dHey bruidjes,Een tijdje geleden was hier iemand die een overzichtje had van wat je allemaal moet meenemen op de grote dag (extra paar kousen, papieren zakdoekjes,...). Heeft iemand ook zo'n lijstje?Groetje!s
Andere Reacties: 4 27-6-2008 12:37:34

Kelly
Gelnagels en tandsteentjes
WIllen jullie op jullie mooiste dag ook schitteren met prachtige gelnageltjes of een schitternd tandsteentje, dan mag je steeds contact met me opnemen. Ik ben van Hamme ( Oost-Vlaanderen) en probeer me zoveel mogelijk aan te passen aan de vrije tijd ...
Andere Reacties: 2 27-6-2008 11:59:28

sylvia
@ sarah van de thema Vlinders
fiogf49gjkf0dHallo sarah, ik las een stukje terug dat jullie het Thema vlinders gaan nemen.Wij zijn er nog niet helemaal uit wat het gaat worden maar vlinders staat op dit moment op nr1(omdat het te verwerekn valt in mijn outfit eventueel) en dan bad...
Andere Reacties: 2 27-6-2008 10:46:17

patricia
welke schoenen?
fiogf49gjkf0dhallo,ik trouw in een kaki halflang kleed,welke schoenen zou ik daar best op dragen ?ik had witte aan bij het passen en dat past echt niet....
Andere Reacties: 11 27-6-2008 10:04:28

sarah
Nog 21 dagen tegaan!!!!
Hallo trouwertjes!!!Bij wie staan er nog 21 dagen op de teller?Hoever staan jullie met de voorbereidingen?Buiten enkele kleine details is alles hier in orde.Namiddag mag ik mijn kleedje nog es passen en vanavond gaan we nog naar de zaal.Ik begin nu t...
Andere Reacties: 4 27-6-2008 7:02:39

Cindy
betaalbare fotograag zoals jeff celen
hey,oktober 2OO9 gaan mijn vriend en ik trouwen. Naar jeff Celen heb ik al een mail gestuurd maar hij kan die dag niet.Weten jullie nog andere goede fotografen (mogen ook hobby- of amateurfotografen zijn, zoalng het mooie foto's zijn) die ongeveer de...
Andere Reacties: 1 26-6-2008 23:30:50

Annemarijn
Alternatieve ceremonie
fiogf49gjkf0dWij denken erover om een alternatieve ceremonie te houden. Zijn er hier bruidjes of bruidegoms die dit al hebben gedaan? Graag zouden we hier een paar concrete zaken van zien, boekje ceremonie, foto's,...Alvast bedanktAnnemarijn30/05/09
Andere Reacties: 7 26-6-2008 22:14:06

Evi
Notaris
Hoi,Ik las juist en een hele tijd geleden ook eens iets over notaris gedoe enzo.Nu is mijn vraag...moet je voor je trouwt bij de notaris langsgaan of moet dat niet? Wij hadden eigenlijk gedacht als je geen huwelijkscontract neemt dat je daar niet naa...
Andere Reacties: 3 26-6-2008 21:57:16

sylvia
@ isabel ivm info huifkarren
Hallo, jullie hadden een huifkar voor 24 pers mag ik even weten wat de kost prijs hiervoor was?alvast bedankt groetjes sylvia
Andere Reacties: 6 26-6-2008 19:41:17

ilse
Ceremoniemeester gezocht regio borsbeek
fiogf49gjkf0dAloha iedereen, ik had interessante info gevonden bij All Ceremonies in Borsbeek maar zij worden overgenomen en nemen momenteel geen klanten aan. Wij trouwen 20-06-09! Heeft er iemand goede ervaringen met een vlotte, sympathieke ceremoni...
Andere Reacties: 3 26-6-2008 17:04:30

Van Gelder
trouwjurk Creations of Leijten
fiogf49gjkf0dTijdens het bladeren in verschillende brochures met trouwjurken, viel mijn oog meteen op de jurken van Creations of Leijten. Zijn er hier nog toekomstige bruiden die een jurk van deze fabrikant nemen of mensen die er al ééntje...
Andere Reacties: 6 26-6-2008 15:39:50

Tamara
Paphos Amathus Beach in Cyprus
fiogf49gjkf0dGisteren hebben we onze reisdocumenten gekregen voor onze huwelijksreis naar het hotel Paphos Amathus Beach op Cyprus.Stond me daar toch wel niet balkon bij de beschrijving van de kamer. Nu heb ik dus schrik dat het echt zo'n piepklein b...
Andere Reacties: 4 26-6-2008 13:15:57

Karen
Fotoreportage binnen in streek van Geraardsbergen
fiogf49gjkf0dBeste,ik ben op zoek naar een geschikte locatie voor een fotoreportage binnen.Kunnen jullie mij helpen?
Andere Reacties: 3 26-6-2008 13:04:19

Vicky
@ Patricia
fiogf49gjkf0dHallo Patricia,Bedankt voor je mailtje ivm de kleine flesjes. Ik ben even gaan zien op de website en heb direct gevonden wat ik zocht. Nen dikke merci !!Vicky (03/10/2008)
Andere Reacties: 1 26-6-2008 8:34:49

Kelly
Donna Costura - Turnhout
fiogf49gjkf0dDag bruidjes,Wij zijn reeds 20 dagen gehuwd.Voor deze prachtige dag, had ik mijn trouwjurk laten maken bij Donna Costura in Turnhout.Maar wat een nachtmerrie ...Een heel vriendelijke dame, en er hangen ook heel veel mooie dingen, maar no...
Andere Reacties: 1 26-6-2008 7:41:53
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...