Nu Online
Momenteel zijn er 104 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

natacha
tiara/diadeem
beste medebruidjes ik zit met een probleem ik kan niet kiezen tussen 2 verschillende modelletjes van tiara's en wou eens jullie gedacht hebben ik twijfel tussen een kroon modelletje of een rechter en niet zo hoog modelletje ook als je weet waar je e...
Andere Reacties: 1 7-7-2008 13:34:40

ulrika
welk lied binnenkomen feestzaal?
Hey hey,Graag had ik geweten welk lied jullie hebben gekozen om de feestzaal binnen te treden. Ik vind dit moeilijk. Graag had ik een lied met wat ambiance, maar welk???Groetjes,Ulrika02/08/08
Andere Reacties: 10 7-7-2008 13:03:11

vanessa
wie wil mooie nagels
hallo damesals jullie willen mooi nagels hebben voor touw tegen democratishe prijsik ben net afgestudeerd voor men curcus acrylnagels bij de syntra in brugge nu ben ik nog op zoek nar mensen die mooie nageltjes willen alles is mogelijk werk met ez fl...
Andere Reacties: 1 7-7-2008 12:23:30

Marijke
paraplu's
Dag mede-bruidjes,nog maar 5 dagen op de teller, best wel spannend maar van echte zenuwen is er nog geen sprake. We houden echter wel angstvallig de weersvoorspellingen in het oog en die zijn voor aanstaande zaterdag niet echt schitterend. Uiteraard ...
Andere Reacties: 6 7-7-2008 12:10:23

Anneleen
bedanking ouders
Heeft er iemand een leuke tekst of een gedicht om de ouders te bedanken. We zouden een bon willen maken voor een miniversie van ons album. We zouden die in een kader willen steken met een mooie tekst bij, nadien kunnen ze in die kader nog een foto va...
Andere Reacties: 0 7-7-2008 11:58:51

Sofie
buitenkomen kerk
fiogf49gjkf0dHallo, bij het buitenkomen van de kerk willen we eens iets anders en nemen we waarschijnlijk de muziek van Bob Marley: three little birds. En in plaats van duifjes te laten vliegen, zou het misschien wel tof zijn om drie kleine musjes o...
Andere Reacties: 1 7-7-2008 11:54:38

ulrika
Waar foto's trekken omgeving Herk-de-Stad?
Hallo,2 augustus begint te naderen en we weten nog steeds niet waar we foto's kunnen laten trekken. Wij zijn van Herk-de-Stad. Heeft iemand goede ideeën voor buiten en binnen bij slecht weer? We hadden al gedacht aan het Schulensmeer, maar dan m...
Andere Reacties: 3 7-7-2008 11:37:19

ulrika
prijs bruidsboeket
Hallo bruidjes,Graag had ik geweten hoeveel jullie betalen voor je bruidsboeket. Ik heb gehoord dat die prijzen enorm kunnen variëren.GroetjesUlrika02/08/08
Andere Reacties: 4 7-7-2008 11:27:43

Patricia
Boeket laten maken
Mijn schoonvader werkt voor een bloemenkweker, en ik kan waarschijnlijk wel aan veel goedkopere bloemen geraken op deze manier. Mijn idee was een klein en simpel boeket van witte calassen te nemen, maar ik ken zelf niets van boeketten maken. Weten ju...
Andere Reacties: 1 7-7-2008 11:19:26

Marco
gedichtje voor getuige
Hallo,Kent of weet er iemand een leuk gedichtje voor de getuige te vragen.We wouden dat op een originele manier doen dmv een gedichtje. Kent er iemand eentje of weet er iemand een site waar we deze zouden kunnen vinden?Alvast bedankt
Andere Reacties: 4 7-7-2008 10:40:41

Amber
hemelse schrik voor laatste pasbeurt :-(
fiogf49gjkf0dHey iedereen,Ik heb het hier al eens verteld, maar ik heb nog steeds 3kg teveel op mijn weegschaal. Ik pas nog wel in mijn kleed, maar het staat mooier als die 3kg eraf zouden zijn.Door alle stress volg ik mijn dieet wel, maar ik val wei...
Andere Reacties: 2 7-7-2008 10:34:03

mariska
start als getrouwde vrouw !!!
hallo toekomstige bruidjes,Voor mij zit het er reeds op, wat een zalige dag was het alleen jammer dat die zo vlug voorbij is! Onze trouw was een groot sucses, iedereen was tevreden (allee, alleen mijn schoonmoeder heeft het voor een stuk kapot gemaak...
Andere Reacties: 2 7-7-2008 1:31:34

Ann
ballondecoratie??
Hallo iedereen,Ik ben dringend op zoek naar een winkel die ballondecoraties (voor vb aan voordeur) verkoopt, in regio Gent of Antwerpen (niet Oudenaarde, niet Erpe-mere, niet Aalst , niet grobbendonk --> daar zijn dergelijke winkels, maar te moeil...
Andere Reacties: 4 6-7-2008 22:21:40

HEIDI
doop en trouw
iemand ervaring met trouw en doop in dezelfde mis? we zouden ons 2e kindje dan graag dopeniemand tips ?
Andere Reacties: 2 6-7-2008 20:31:42

Sofie
***wegwerpcameratjes - omkadering***
Hallo,wij trouwen binnen 2 maand en zouden op de tafels van die kleine wegwerpcameratjes plaatsen zodat de gasten wat losse foto's kunnen nemen.nu heb ik gezien dat dat hier onlangs ook iemand gedaan had.deze persoon had de originele verpakking van d...
Andere Reacties: 2 6-7-2008 20:20:02
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...