Nu Online
Momenteel zijn er 128 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

melissa
morgen mijn pasbeurt
hey bruidjesik hehb morgen mijn pasbeurt en heb zo een schrik is da normaal zeker da mijn kleed al 1m te laat is toegekomen enz dus ja ben wel een beetje in paniekgroetjesmelissa16/08/08
Andere Reacties: 2 11-7-2008 18:32:10

danielle
misboekje
heyweten jullie een gemakkelijke manier om je teksten voor de mis ineens in een boekjesvorm te krijgen, zonder teveel knip- en plakwerk??? Ik word er zot van!!!
Andere Reacties: 2 11-7-2008 17:30:17

Melissa
ik wil je man/vrouw zijn...
hallo, ik ben bezig met het samenstellen van het misboekje. wij willen zelf zo weinig mogelijk zeggen dus ook niet: ik wil je man/vrouw ... hoe kun je de pastoor dat laten zeggen en hoe worden deze zinnen ingeleid? kan iemand me een voorbeeld mailen....
Andere Reacties: 3 11-7-2008 15:36:17

Dave
schildersdoek: met wat kan je daar het best opschrijven
Hallo,Als gastenboek gebruiken wij 3 schildersdoeken. De oppervlakte is met wat reliëf. Met wat kan je daar het best opschrijven? Ik denk dat de alcoholstift het best is maar misschien weten jullie nog iets beter?Groetjes katrien
Andere Reacties: 3 11-7-2008 13:55:58

Nadia
Save the day kaartje
Hé allemaal, Wij trouwen 06/06/09 en ik dacht een "save the day" kaartje te sturen naar de mensen, daar ik schrik heb dat er misschien mensen al met verlof zouden gaan. Mijn vriend vind dat allemaal niet nodig. wat denken jullie? Alvas...
Andere Reacties: 4 11-7-2008 13:55:07

Elke
FOTOLOCATIE
Hey, weet er iemand leuke fotolocaties in regio dendermonde
Andere Reacties: 1 11-7-2008 12:50:18

Nele
getuigen vragen
Hoi bruidjes,Hoe hebben jullie de getuigen gevraagd? Met een geschenkje, gedichtje,...Waar kan ik wat voorbeelden vinden?
Andere Reacties: 6 11-7-2008 12:28:56

Wendy
uitnodiging en make up-haar
Hallo allemaal,nog 3 maand te gaan, wat is het snel gegaan en ik moet nog zoveel doen. Heb een uitnodiging klaar maar nu ben ik op zoek om deze te laten afdrukken, had een dubbele kaart in gedachte ong 21*15 ofzo, op de site poobies.com is het langwe...
Andere Reacties: 1 11-7-2008 10:59:13

Lies
Uitnodiging schieten
Hoi Hoi,Wij geven enkel weken voor onze trouw schieten. Graag willen wij hiervoor een kaartje maken om aan vrienden en kennissen te geven om ze hiervoor uitnodigingen.Ik ben nog op zoek naar een tof tekstje om hierop te zetten.Iemand tips of idee...
Andere Reacties: 1 11-7-2008 10:27:15

Laetitia
tekst uitnodiging
Hallo, wij zijn op zoek naar een toepasselijk tekstje voor onze uitnodigingen maar dat blijkt niet zo makkelijk te vinden...weet iemand een leuke site ofzo waar je ideetjes kan vinden? Je mag mij ook altijd mailen...alvast bedankt Laetitia
Andere Reacties: 1 11-7-2008 10:17:41

Anneleen
Vandaag is het onze dag...
Hoi, Na een jaar voorbereiden is het eindelijk zover. Vandaag geven wij ons jawoord in het bijzijn van alle mensen die we graag zien. We zullen het weer zeker niet aan ons hart laten komen en we nemen het zoals het komt. We hebben zelfs geen binnenlo...
Andere Reacties: 6 11-7-2008 8:28:23

Dave
Wie trouwt er morgen?
Hallo,Wie trouwt er morgen? Spannend hé!! Wat een weertje al geweest deze week, hopelijk blijft het morgen droog op de momenten dat het droog moet zijn :)Deze week heb ik soms wel wat stress gehad maar gisteren voelde ik me prima en ik heb dez...
Andere Reacties: 5 11-7-2008 6:57:56

Mensch
Mijn gebruikersnaam wijzigen...
HalloHeeft niks mee trouwen te maken, maar ik zou mijn gebruikersnaam willen veranderen, maar kan dit precies nergens vinden...Kan iemand mij op weg helpen?Dank u!Hilde
Andere Reacties: 1 11-7-2008 0:19:32

Mensch
helium
HalloWij trouwen, zoals velen, ook op 08-08-08! Ik ben nog op zoek naar helium om ballonnen op te blazen. Ik heb al gehoord dat dat nogal duur is. Heeft er iemand een idee waar ik dat kan bekomen en hoeveel dit kost? Ik ben van de regio Herentals-Gee...
Andere Reacties: 8 11-7-2008 0:15:48

Sven
@ Kimberley
Hey Kimberley, je had van de week gereageerd op mijn berichtje ivm de prijs van het bruisboeket.Is het mogelijk om te laten weten naar welke bloeminst jullie gaan? Jullie prijzen zijn veel redelijker dan de onze.thanksgroetjes, Annelies
Andere Reacties: 1 10-7-2008 21:14:06
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...