Nu Online
Momenteel zijn er 135 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Annelies
twijfels over de juiste keuze!
ik had op het internet mijn droomjurk gevonden bij de winkel waar ik wilde gaan. Toen ik hem echter vorige week ging passen, bleek het toch niet wat ik ervan verwacht had. De verkoopster liet me daarna een andere passen en zat me eigenlijk als gegote...
Andere Reacties: 7 16-7-2008 21:47:54

Inge
reacties
Hallo toekomstige bruidjes, Ik heb gewoon even nood om mijn frustraties neer te pennen. Ik begrijp mijn collega's niet. Ondertussen weet iedereen het op mijn werk, hetzij rechtstreeks van mij, hetzij via den tamtam. Achter mijn rug wordt er aan tafel...
Andere Reacties: 10 16-7-2008 14:58:59

Kim
Zakgeld
hallomss een beetje een ambetante vraag maar hoeveel zakgeld nemen jullie mee op huwelijksreis.wij gaan naar de dominicaanse voor 10d. en we weten niet goed wat we met het zakgeld moeten doen omdat het nogal moelijk blijkt te zijn om het terug om te ...
Andere Reacties: 6 16-7-2008 14:51:39

Delphine
Uitnodigingen versturen - postzegels
Medebruidjes,Ik heb net ontdekt dat je gepersonaliseerde postzegels kan maken bij De Post.15 zegels kosten 16 euro (1vel), vanaf het 2de vel kost het 10 euro voor 15 zegels.Je mag gelijk welke foto erop zetten.Wij gaan ze deze avond bestellen, met on...
Andere Reacties: 10 16-7-2008 13:43:35

Kim
Liedje binnenkomst zaal
Hallo allemaalwelke liedjes gebruiken jullie voor het binnenkomen van de zaal.we wouden U2 maar nu hebben vrienden dit vorige week al gebruikt.bedanktKim
Andere Reacties: 3 16-7-2008 11:20:39

ulrike
kaars
Hoi, Waar kan je in oost-vlaanderen mooie huwelijkskaarsen vinden???
Andere Reacties: 6 16-7-2008 11:20:26

DONNA
gezichtsbehandeling voor trouw
ik vroeg me af hoeveel dagen voor je huwelijksfeest je een volledige gezichtbehandeling moet laten doen ? Ik zou dat laten doen om een mooi fris gezichtje te hebben, zonder zwarte puntjes, verzorgde wenkbrauwen, ed, maar doe je dit de dag vooraf of e...
Andere Reacties: 6 16-7-2008 10:58:24

Gwen
Bus
Hey,Mijn vriend en ik wonen in Ledeberg (Gent) en gaan daar voor het stadhuis trouwen. Maar ik ben van Koksijde afkomstig en zou eigenlijk graag daar ook voor de kerk trouwen. We willen liefst alles op één dag doen. Zijn er nog mensen die e...
Andere Reacties: 4 16-7-2008 10:42:38

Chris
12/07/08
Hoi iedereen, wij zijn zaterdag getrouwd en alles was super! Daarom hier enkele aanraders!Fotograaf: enoa!!! De foto's zijn super, en zijn te bekijken op www.huwelijksfoto.com/christomFeestzaal: de watermeulen te kruibeke, iedereen was onder de indru...
Andere Reacties: 12 16-7-2008 9:15:22

Karen
prijs vervoer
Hallo iedereen,Zou graag wat meer info willen over de prijzen van vervoer.Met wat rijden jullie op jullie huwelijksdag en wat kost het?Alvast bedankt,Gr Karen
Andere Reacties: 14 16-7-2008 8:42:37

Nele
tips gezondheid ?
hey bridzilla's en anderen...met nog 10 dagen op de teller begint het serieus kortbij te komen! Nooit gedacht dat het zo'n impact op mij zou hebben. Wij zijn al getrouwd voor de wet en toen had ik alles onder controle. Nu ben ik al een paar dagen ser...
Andere Reacties: 3 16-7-2008 7:51:52

An
liedjes tijdens receptie + avondfeest
hallo iedereen,mijn zus en haar vriend gaan tijdens de receptie zingen, nu vroegen ze ons om een liedjeslijst samen te stellen, we hebben er al een paar, heeft er iemand nog suggesties. En welke muziek zouden we het beste laten spelen of op de achter...
Andere Reacties: 2 15-7-2008 21:46:14

Van Gelder
kindvriendelijke locatie gezocht
Nog steeds ben ik op zoek naar een gezellig restaurantje/taverne om samen met de naaste familie te gaan tafelen. Omdat er toch verschillende kleinere kinderen bijzijn, is het ook een must dat zij enig vermaak hebben. Alle tips of ervaringen zijn we...
Andere Reacties: 5 15-7-2008 21:39:22

Kim
5 juli 2008!!!!
Intussen zijn we terug van huwelijksreis en ik had beloofd om hier ons trouwverslag te posten, dus bij deze :-)Hier gaan we dan: het langverwachte huwelijksverslag! Na een fantastische vrijgezellenavond, een heerlijke schieting, kwam het hoogtepunt! ...
Andere Reacties: 11 15-7-2008 21:28:41

ruth
Cadeau'tjes wanneer opendoen?
Hey,Misschien een onnozele vraag: maar doe je cadeautjes op het moment zelf open? Of doe je dat later? Omslagjes met geld worden in de enveloppedoos gestoken, maar voor of na je die hebt opengedaan? We raken er niet uit. HELP!Ruth2/8/2008
Andere Reacties: 4 15-7-2008 18:29:55
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...