Nu Online
Momenteel zijn er 134 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

kristien
NOG 1 WEEK!!!!!!
Vandaag nog een weekje en het is onze GROTE DAG, kijk er enorm naar uit maar de zenuwen beginnen toch te komen. Wie trouwt nog op 25 juli? Naar t'schijnt zou het volgende week beter weer beginnen worden, vingers kruisen toch...Aan alle toekomstige br...
Andere Reacties: 5 18-7-2008 12:12:12

mira
Ik begin de helse bruidjes te begrijpen; ons vervoer valt in het water!
Ik zit dus met een groot probleem.We trouwen op 8/8 en hadden een hummer gepland als auto. Nu we bijna zover zijn, belde de eigenaar gisteren af. Nu zitten we zonder hummer. Nu heb ik zitten mailen en bellen maar ofwel zijn ze bezet ofwel vragen ze s...
Andere Reacties: 4 18-7-2008 11:41:35

Sylvia
Tafelbenaming - filmmuziek
Beste, ik zit met de handen in het haar, we gaan onze tafels doen met filmmuziek, maar nu vraag ik me af hoe jullie dit doen, wat geef je aan je gasten?? heb al gelezen een filmticket, maar ik kan dit echt niet maken in word of dergelijke.. gewoon de...
Andere Reacties: 3 18-7-2008 11:38:29

Freija
Wellington Oosterzele
HI,ik heb hier al wel een paar reacties gelezen over deze feestzaal, maar nog niet zo veel...Wij zouden daar in mei 09 willen trouwen. Iemand positieve of negatieve reacties over deze feestzaal?Gisteren een eerste bezoekje gaan brengen en het was een...
Andere Reacties: 0 18-7-2008 11:37:00

Karolien
volgorde van de suite
Hei girls! bij mij staan er brr... nog 15 dagen op de teller en begin echt zenuwachtig te worden! wij gebruiken geen officële "pinguïn"ceremoniemeester :o) maar wel een goeie vriendin die dat wil doen. probleem; ik weet niet de v...
Andere Reacties: 4 18-7-2008 10:57:26

Ilka
Wie nog heimwee?
Hoi,ik ben ondertussen reeds 41 dagen getrouwd, ik heb de mooiste dag van mijn leven beleefd! Echt waar! Maar ik mis de voorbereidingen enorm. Hoewel ik het vaak heb weggelachen ben ik precies toch in een zwart gat gevelen. We zijn twee jaar bezig ge...
Andere Reacties: 15 18-7-2008 10:20:33

sharon
feestregelment
Heb hier een voorbeeld gezien van het feestregelment. Dat is wel tof hé. Maar waar moet je dat dan leggen? Zodat onze gasten dat kunnen lezen? Ligt dat dan op de tafels? groetjes sharon6 september 2008
Andere Reacties: 15 18-7-2008 9:38:43

Thomas
Zaal vergelijkbaar met fabriekspand
Hi everybody,Wij zijn nog steeds op zoek naar een goed alternatief voor de zaal die we eigenlijk al hebben.We waren nogal vol van het fabriekspand, maar de datum blijkt op de dag dat wij graag zouden trouwen al bezet te zijn.Kent er iemand een goed, ...
Andere Reacties: 3 18-7-2008 7:20:44

inneke
Praktische planning
Hallo,Nu dat de dag dichter bij begint te komen, komen de praktische vragen naar boven...Bvb wanneer zorg je voor de bloemen in de kerk? Wat als er nog eerst een begrafenis is...Hoe krijg je de mand vr de kindjes aan de kerk tot daar?Hoe geraken de m...
Andere Reacties: 4 17-7-2008 23:01:05

Annelies
@evelyn
hey evelynop jouw website las ik dat jullie een huwelijksreislijst hebben. Het concept met de puzzel vind ik super, maar kan me toch niet zo heel goed voorstellen wat je met die huwelijksreislijst bedoeld. Kan je wat meer info geven?alvast mercikes!g...
Andere Reacties: 2 17-7-2008 22:38:28

wendy
fede di oro
hallo iedereen,wij hebben een 2-tal maanden geleden onze ringen besteld bij fede di oro in izegem. onze ringen worden thuis afgeleverd. zijn er hier koppels die daar ook hun ringen kochten en die ze thuis lieten afleveren? weten jullie soms hoelang j...
Andere Reacties: 8 17-7-2008 22:37:00

Sabine
feestzaal zonder catering
Wij zijn op zoek naar een leuke feestzaal zonder catering in limburg regio lanaken, maasmechelen, dilsen, maaseik, bree... Iemand een idee?
Andere Reacties: 0 17-7-2008 21:52:22

jessy
morgen onze dag
eindelijk!!!morgen is het onze dagwe zijn zo blij groetjes
Andere Reacties: 7 17-7-2008 21:21:42

Jennifer
foto's tussen wet en kerk laten nemen? wie nog
Hey iedereen,Wij trouwen binnenkort en onze planning is. Om 11u trouwen voor de wet en om 14u30 voor de kerk. In die tussentijd (tussen 11u30 en 14u) moeten we iets eten en onze fotoreportage laten doen. Zijn er nog die zo'n strakke planning hebben...
Andere Reacties: 6 17-7-2008 20:31:25

Jennifer
veel minder genodigden die komen dan gevr
Hey iedereenWij hebben 120 mensen uitgenodigd waarbij er nu maar 70 personen aanwezig zullen zijn. Zijn er nog die zoiets meegemaakt hebben? Ik ben een beetje bang dat er te weinig gedanst zal worden als er "maar" 70 personen zullen zijn....
Andere Reacties: 15 17-7-2008 20:28:40
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...