Nu Online
Momenteel zijn er 184 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

evelien
OPROEP: vragenlijst vrijgezellenfeest
Beste medebruidjes en (bruidegommetjes)Een tijdje geleden heb ik gezien dat er een lijst circuleert met vragen voor een vrijgezellenfeest.Het weekend van 15 augustus organiseren we voor een vriendinneke (waarvan ik getuige ben) een vrijgezellenweeken...
Andere Reacties: 2 21-7-2008 13:54:12

Lorianne
vervoer
halle allemaal,mijn vriend zou graag naar de kerk rijden in een ferrari. enig idee waar je zo een wagen kan huren?
Andere Reacties: 4 21-7-2008 10:43:11

Kim
waar dame waar heer
hallo allemaalwie weet er hoe de suite moet binnen gaan en dan bedoel ik aan welke kant loopt de dame en welke de heer.mercikes heKim
Andere Reacties: 2 21-7-2008 2:37:19

kim
Mandjes voor bedankingen
Hey allemaal,Weten jullie soms waar je leuke manden kan kopen of huren om de bedankingen in te leggen? Ik woon in Gent.GroetjesKim
Andere Reacties: 1 20-7-2008 23:39:12

Annelies
website klaar
ik heb er de hele dag aan gewerkt en is nog niet helemaal voltooid, maar onze huwelijkswebsite is eindelijk voor publicatie vatbaar. De nieuwsgierige mogen gerust een kijkje nemen en een berichtje achterlaten. Op- of aanmerkingen zijn altijd welkom!G...
Andere Reacties: 5 20-7-2008 22:51:33

kim
Bedankingen
Hey,Kennen jullie nog enkele leuke sites met leuke bedankjes voor de gasten of waar jullie je bedankjes gekocht hebben? Kan je ook even vermelden wat jullie gekocht hebben of gaan kopen als bedanking voorde gasten?groetjesKim
Andere Reacties: 4 20-7-2008 22:14:48

sofie
korte bruidsjurk
Waar vind ik een korte bruidsjurk? Ik stel me iets voor tot aan de knie ongeveer. Ik zoek in Oost Vlaanderen. Hopelijk kan iemand me helpen. Het lijkt erop dat alle winkels alleen lange jurken verkopen...
Andere Reacties: 7 20-7-2008 22:03:26

Liesbeth
Kerkviering
Hallo bruidjes,Kan iemand mij zeggen of je moet betalen om voor de kerk te trouwen? Indien dit zo is, over hoeveelheid gaat het dan?Bedankt!
Andere Reacties: 13 20-7-2008 19:48:07

Dorien
Bruidsmake-up
Hoi allemaal,Kent iemand een goede visagiste omgeving Meeuwen-Gruitrode?
Andere Reacties: 2 20-7-2008 19:01:41

sarah
Alternatieve viering,misboekjes
Hey iedereen,Voor ons huwelijk hebben wij gekozen voor een alternatieve viering omdat mijn vriend niet gelovig is.Zijn er hier toekomstige of reeds getrouwde die zo vriendelijk willen zijn om mij hun boekje door te mailen, zo heb ik een idee van hoe ...
Andere Reacties: 2 20-7-2008 15:52:39

Vicky
Gemixte gevoelens bij vrijgzellenavond
Al maanden maakte ik me er wat zorgen in want ervaring leert mij dat vrijgezellenavonden bij vrouwen vaak moeilijk liggen..en die van mij was niet anders..Bij de voorbereidingen zaten er al wat haren in de boter waar ik dan regelmatig over hoorde...E...
Andere Reacties: 10 20-7-2008 14:59:24

caroline
toeristentreintje
hey,wij zouden graag een toeristentreintje huren voor het vervoer, leek me een leuk idee.Nu heb ik mor 1 probleem... waar kan ik dit huren???wij zijn van Oostende, dus zal zeker uit West-vlaanderen moeten zijn.Kan iemand me hierbij helpen?groetjesCar...
Andere Reacties: 1 20-7-2008 13:06:50

Geert
Help: ceremoniewagen stuk 6 dagen voor huwelijk !!!
Hallo iedereen: ramp oh ramp, we zijn op 6 dagen van ons huwelijk en vanmorgen krijgen we telefoon dat de ceremoniewagen die we vastgelegd hadden met een defecte motor zit. Dus bye bye ceremoniewagen. Het was een oldtimer Citroën van 1929 en d...
Andere Reacties: 7 20-7-2008 12:27:12

ellen
moeilijke schoonzus
Hallo,ik wou even vragen of er nog mensen zijn die te maken hebben met een moeilijke "schoonzus"? Toen wij aankondigden dat we gingen trouwen heeft ze een uur in de auto zitten wenen omdat zij de eerste wou zijn die ging trouwen. Hoewel ze ...
Andere Reacties: 9 20-7-2008 12:23:39

jessy
getrouwd op 18 juli 2008
Hallo iedereen ik wou even laten weten dat het voor ons al spijtig genoeg voorbij is we hebben toch nog goed weer gehad , en ons feest was TOP , ik ging richting naar huis om 8u30 echt niet meer normaal zo goed was ons feest.De eerste mensen gingen n...
Andere Reacties: 1 20-7-2008 8:33:08
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...