Nu Online
Momenteel zijn er 161 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

michelina
nog precies 31 dagen
hoi hoi,NOg een maandje en het is zover, kan niet meer wachten word erg ongeduldig en zit maar elke dag aan het weer te denken. wie trouwt er nog op 23/8/2008Ben nog niet echt zenuwachtig maar voor mij duurt het wachten echt te lang. de 15de gaat mij...
Andere Reacties: 5 23-7-2008 23:32:59

Sharon
videograaf of iemand die dit doet voor zijn hobby
wij trouwen op valentijn, en hebben al een fotograaf, maar we zouden alles graag op video vasthebben. er zijn niet veel of bijna geen mensen in de familie die een camera hebben, dus zou het jammer zijn als we geen beelden hebben. kent iemand een lief...
Andere Reacties: 4 23-7-2008 22:27:28

Patricia
tafelindeling
Hallo,Aangezien mijn verloofde carrossier is, hadden wij het idee om op elke tafel een foto te plaatsen van een auto onderdeel zoals bv een spiegel, deur, motorkap, ...Iedereen krijgt bij aankomst een kaartje met het auto onderdeel op zodat ze weten ...
Andere Reacties: 2 23-7-2008 21:28:02

Siska
Tips voor toekomstige bruidsparen
Hallo,we zijn 18 dagen getrouwd en het is fantastisch!! Een kort overzicht van hetgene we meegemaakt hebben en geweldig vonden.- We zijn uitermate tevreden van onze fotograaf (Artxpo). Hij heeft een heel klantvriendelijke aanpak en zijn foto's zijn f...
Andere Reacties: 7 23-7-2008 21:13:58

C.
foto's van onze huwelijksdag
Hallo iedereen,Voor ons is het voorbij en het was een prachtige dag! We zijn getrouwd op 4 juli. We hebben ondertussen onze dvd al en ik zou het ook iedereen aanraden om een dvd te laten maken want het is echt een leuke herinnering!! wij hadden ieman...
Andere Reacties: 6 23-7-2008 20:50:09

inneke
Acné, gezichtsbehandeling?
Hallo bruidjes,Ik heb een gevoelige huid en wat last van lichte acné. Deze zondag komt de schminkster nog eens om mij nogmaals op te maken maar dan in daglicht zodat ik kan zien dat het niet té is... Waarschijnlijk gaat zij al een deel kunn...
Andere Reacties: 4 23-7-2008 20:35:31

cynthia
gedichtje receptie/gastenboek
Hoi,Heeft er iemand een mooi gedichtje om vooraan in het receptie/gastenboek te zetten? Ik vind zo direct niets op het internet...Cynthia09/08/08
Andere Reacties: 2 23-7-2008 16:16:37

Freija
roskam - djmateriaal
Hi,heeft "De Roskam" in Merelbeke eigen dj-materiaal? (muziektafel + lichten)We kunnen het ook gewoon aan hen vragen... maar ze zijn met verlof...bedankt!
Andere Reacties: 1 23-7-2008 16:13:18

Freija
roskam - djmateriaal
Hi,heeft "De Roskam" in Merelbeke eigen dj-materiaal? (muziektafel + lichten)We kunnen het ook gewoon aan hen vragen... maar ze zijn met verlof...bedankt!
Andere Reacties: 0 23-7-2008 16:13:17

Liese
Trouwkleed kiezen: tips?
Hallo bruidjes,over 2 weken ga ik mijn zoektocht naar de perfecte trouwjurk starten. Omdat ik dit nog nooit heb gedaan en dit ook nog niet heb meegemaakt bij iemand anders, zou ik graag van jullie wat tips krijgen. Zijn er zaken die ik moet meenemen,...
Andere Reacties: 9 23-7-2008 14:27:18

Kimberley
Vrijgezellenweekend
Hey iedereen,Vrijdag begint mijn vrijgezellenweekend. Ik ben super zenuwachtig. Ik ga samen met mijn aller beste vriendin naar Italië(mijn droom vakantie). Zij wilde eerst zo'n gewone vrijgezelle regelen, maar ik had tegen haar gezegd dat ik daa...
Andere Reacties: 3 23-7-2008 12:04:00

Lis
Tafelindeling
Hallo,Ik vroeg me af of iemand originele ideeën heeft om de mensen naar de juiste tafels te krijgen zoals bv. met muziek. Kan iemand mij hiermee verder helpen ?Groetjes
Andere Reacties: 8 23-7-2008 10:30:01

dennis
nieten misboekje, help!
Hoi! Ik heb het grootste deel van mijn misboekjes al gekopieerd, maar hoe krijg ik die nu geniet? Ik ben van Lier en bij het grote copycenter daar (de Cockaert) wisten ze mij te vertellen dat het plooien en nieten ineens gebeurt door dezelfde machine...
Andere Reacties: 7 23-7-2008 9:23:34

Kimberly
Goeie droogkuis regio Oudenaarde
Hallo,Weet er iemand een goeie droogkuis zijn regio Oudenaarde???GroetjesKimberly
Andere Reacties: 0 23-7-2008 8:33:22

Vicky
terug men schwung terug
Nadat ik dit weekend een vrijgezellen had die niet zo leuk was, had ik het even gehad..Had zo een schrik dat het met onze trouw net zo zou gaan nl. veel verwachten en enorm tegenslagen..Buiten de vrijgezellenavond die tegensloeg heb ik ook vrij onver...
Andere Reacties: 3 22-7-2008 22:09:36
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...