Nu Online
Momenteel zijn er 184 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Elke
voorpagina misboekje
Hey, Wij zijn vollop bezig met ons misboekje en dat lukt eigenlijk wel goed, alleen over één ding geraken we niet eens en dat is de voorkant van het boekje. Nu vroeg ik me af wat jullie er zoal opzetten?
Andere Reacties: 10 20-7-2008 0:50:57

Claudia
DJ Michel Smeets
HAllo, heeft iemand ervaring met DJ Michel Smeets. Wordt aangeraden door De Barrier in Houthalen, Kasteel van Rullingen en Stiemerheide in Genk. IEmand deze DJ al aan het werk gehoord? Laat maar horen wat je van hem vind. Mercikes xxxx
Andere Reacties: 1 19-7-2008 21:55:46

Tilly
liedje ouders
hallohoe geven jullie het cadeau aan de ouders?op het avondfeest?met een speciaal liedje?Vader Abraham, bedankt lieve oudersik dacht eraan om dit samen te zingen met verloofde/man.........zou dit iets zijn?andere ideeen???
Andere Reacties: 3 19-7-2008 21:04:00

Gwendy
trouw 08.08.08
Hallo bruidjes,Ik vroeg me af, wie trouwt er net zoals wij 08.08.08?Wij trouwen om 12u in Hoboken?Groetjes,Gwendy
Andere Reacties: 7 19-7-2008 20:26:47

Sven
Enveloppendoos
Hallo,weet er nog iemand en andere winkel om een enveloppendoos te kopen want heb al naar 5 Ava's gebeld en die zijn allemaal uitverkoch...Groetjes, Annelies
Andere Reacties: 6 19-7-2008 13:56:32

sandra
taalknobbels?
hey bruidjes,kan iemand mij helpen? hebben volgend tekstje voor op onze uitnodigingen maar hebben een opmerking gekregen dat er waarschijnlijk taalfout instaat maar ik ben het niet zeker, is misschien dom maar ja.... d en t zijn niet mijn sterkste.on...
Andere Reacties: 5 19-7-2008 13:55:54

Sven
Gelnagels
Hallo mede-bruidjes, Ik ben nog op zoek naar iemand om gelangels te plaatsen in de omgeving van Lier. Liefst ook tegen een redelijke prijs.Groetjes, Annelies
Andere Reacties: 2 19-7-2008 11:31:10

natalie
trouwjurk
Hallo, weet iemand hoeveel een kleedje van rembo styling of linea raffaelli gemiddeld kost. Het hangt waarschijnlijk van model, stof, ... af, maar ik zou graag een richtprijs weten. Mijn ouders betalen mijn trouwjurk en zouden toch graag een richtpij...
Andere Reacties: 11 19-7-2008 11:06:53

Kirsten
vandaag is het zover!!
hallo,iedereen vandaag is het onze grote dag!!ik hoop da het weer ons een beetjebij zit!en ik ben nog niet zenuwachtig!!!!groetjes
Andere Reacties: 4 19-7-2008 7:08:08

Vicky
cereloniemeester
Dag bruidjesIk kan ook al beginnen aftellen, 6 september is het bij ons zover!!!Het enige wat me zenuwachtig maakt is men ceremoniemeester...Zij is een goede vriendin van mijn verloofde en daarom ook iemand met wie ik regelmatig afspreek..Ze is ieman...
Andere Reacties: 1 18-7-2008 23:11:06

britt
Wanhopig op zoek naar dansschool/ leraar
Hey allemaal,We hebben gisteren nog maar de beslissing genomen om danslessen te volgen en we trouwen volgende maand al (16/08/08.Nu zijn we wanhopig op zoek naar een dansschool of leraar die niet met vakantie is :-sIs dit haalbaar? Ik ben zo wanhopig...
Andere Reacties: 3 18-7-2008 16:56:03

Wendy
Wiie weet of Het Erasmushuis ok is?
Wie kent er iemand dat daar al een feest heeft gegeven? En wat waren jou bevindingen? Ervaringen?
Andere Reacties: 0 18-7-2008 16:40:06

Wendy
Bedankt -> kleding 17jarige
halloik bezn keiblij, we hebben de kleding gevonden voor onze 17-jarige. In de ZARA was het allemaal te groot en toen dacht ik , even binnengaan bij de ESPRIT . Daar een knappe grijze broek gekocht, met blazer en met wit hem en das. Alles nog in so...
Andere Reacties: 1 18-7-2008 16:22:36

Nathalie
Onze huwelijksdag was SUPER
Dag allemaal,Ik verschiet toch efkes op mijn tellerke staat dat ik toch al 35 dagen gehuwd ben. De tijd gaat vlug hoor.Enfin wat ik jullie in het kort wil meegeven... misschien kunnen jullie er iets mee aanvangen. Onze dag was SUPER SUPER GOED.Donder...
Andere Reacties: 1 18-7-2008 16:04:02

Darcy
Bloemenmandje gezocht voor bruidsmeisje
hallo iedereen,Ik ben dringend op zoek naar een mooi mandje voor rozenblaadjes in te doen voor ons bruidsmeisje. Weet er iemand waar ze deze verkopen (liefst zo geen korfjes, maar mooie huwelijksmandjes)Bedankt!Darcy08/08/08
Andere Reacties: 1 18-7-2008 13:34:24
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...