Nu Online
Momenteel zijn er 118 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Inke
gescheiden ouders
Zijn er mensen die ervaring hebben voor het indelen van de eretafel als de ouders van 1 of de 2 partijen gescheiden zijn?
Voorbereiding Reacties: 9 22-8-2008 16:41:57

couvreur
rode bruidsjurk van Ian Stuart te koop
Ik verkoop (met spijt in het hart)mijn wijnrode zijden bruidsjurk van vorig jaar. Tja een nieuwe keuken kost nogal veel hé. Het is een echt prinsessenkleed met smalle bustier en heel wijde rok. Heb ook een bijpassend collier. Ik heb maat 36 tot ...
Andere Reacties: 4 22-8-2008 16:21:50

Kay
Nog 365 dagen
Eindelijk nog 1 jaar we zijn al sinds vorig jaar november verloofd. en nu komt het dan eindelijk toch steeds dichter en dichter bij. Ik ben blij dat het binnen een jaar zo ver is maar beegin toch ook al een to do list te maken ze. Ook al ligt er het ...
Andere Reacties: 4 22-8-2008 15:56:43

KELLY
mening gevraagd
iemand ervaring met dicovideo? groetjes kelly
Andere Reacties: 2 22-8-2008 15:35:44

Karen
betalen ouders mee...?
hoi iedereen,Vroeger werd de trouw meestal betaald door de ouders...Dat is nu wel anders... Krijgen jullie ook nog een groot bedrag van de ouders? (Betalen ze bv het avondfeest?) Of betalen jullie alles volledig zelf?Gr
Andere Reacties: 28 22-8-2008 14:06:11

pascale
passie voor eten
wij trouwen op 14.08.2009 en hebben onze feest in het kastelenhof te stekene vastgelegd.wij hebben het eten vast gelegd bij passie voor eten.wij hebben met die mensen samen gezeten en hebben er het volste vertrouwen in dat alles tot in de puntjes ver...
Andere Reacties: 7 22-8-2008 13:55:24

annouschka
trouwen in italië
Aan Stefanie,over een goeie maand vertrekken we naar Italië op prospectie (zo heet dat toch hé)Nu heb ik al contact opgenomen met inge van der kraan van de italiaanse bruiloft.Heb jij hiermee al ervaring??Of is er iemand anders die al een b...
Andere Reacties: 0 22-8-2008 13:53:38

Eveline
Goedkoop vervoer gezocht
Wij zoeken goedkoop vervoer voor een 20-tal mensen. Een oud busje of huifkar of iets dergelijks. Alvast bedankt!
Andere Reacties: 2 22-8-2008 13:19:18

Nathalie
Oud fabriek
Beste, Wij gaan in de loop van 2009 trouwen... En zijn op zoek naar leuke feestzaal (genre fabriekspand in roeselare) maar omgeving vlaams-brabant; oost-vlaanderen...Hebben jullie ideeen?Bedankt
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 22-8-2008 13:17:27

nele
levertijd trouwkleed
hey iedereen,ik en mijn schoonzus gaan allebei trouwen zij iets rapper dan mij. Zij trouwt in maart maar ze zegt ik heb nog alle tijd om mijn kleed te kiezen. Maar wanneer begint het te spannen voor er een te kiezen ik dacht 6m voor het huwelijk dat ...
Andere Reacties: 10 22-8-2008 13:09:55

Liesbet
rode loper
Hallo, wie van jullie allemaal huurt of koopt er een rode loper voor zijn huis, feestzaal, kerk, stadhuis? Hebben jullie daar pos neg ervaringen mee?En de kerk die beweert dat er een rode loper is als het niet buiten regent...kan ik daarop vertrouwe...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 22-8-2008 13:08:14

debbie
mijn eerste pasbeurt
hallo,ik sta vertrekkensklaar voor mijn eerste pasbeurt hoewel ik er me eerst maar heel gewoon bij voelde zit ik nu met een heleboel vlinders in mijn buik.de nicht van mijn ventje komt me direct halen om mee te rijden en die heeft het nog niet gezien...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 22-8-2008 12:40:36

Kristien
Iemand spray-tanning gedaan?
Hallo,Heeft er iemand zich ooit bruin laten spuiten? (spray-tan)Weet iemand of dat mooi egaal is en of het afgaat op wit?groetjesKristien
Andere Reacties: 8 22-8-2008 12:21:49

Amber
Yes!! De foto's!!!!
Hey Bruidjes en Bruidegommetjes,Ik had hier al gemeld dat er op onze site al wat amateurfotootjes stonden, maar nu hebben we het eerste deel "echte foto's" van de fotograaf gekregen!Hier is de link: http://flickr.com/photos/25850385@N02/set...
Andere Reacties: 9 22-8-2008 12:00:55

joke
De Bruidsschat Brugge
Hey,Heeft er iemand ervaring met de bruidsschat in Brugge? Groetjes,Joke
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 22-8-2008 11:44:48
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...