Nu Online
Momenteel zijn er 144 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Debby
bruidskindjes avondfeest.
Dag iedereen,Ik zit met een vraagje...eerst was het probleem dat mijn getuige een dochtertje heeft en mijn grootmoeder mijn nichtje van 8 opvoedt.We zouden zowiezo iedereen van het entourage meevragen om met een oldtimerbus mee te rijden..en onze kin...
Andere Reacties: 2 20-8-2008 14:42:38

Valerie
Misboekjes
Hey, heb van de pastoor een hele boel misboekjes gekregen maar hoe deel je nu net je pagina in? A4 formaat in de breedte? dat het langs bijde kanten even breed is? BRR! krijg er last van :s & hoeveel boekjes moet je ongeveer voorzien dan? Bedankt...
Andere Reacties: 2 20-8-2008 14:28:06

evelien
T leclerc, regio Oost-vlaanderen
Hey,Ik heb farmacie gestudeerd en heb in een apotheek gewerkt waar ze T leclrc verkopen. Op een farmabeurs heb ik me laten shminken door een visagiste van T leclerc, die kennen echt hun vak. Ik trouw volgend jaar acht augustus en vroeg me af of ieman...
Verzorging - Make-Up Reacties: 9 20-8-2008 14:18:12

Lorianne
planning
hey bruidjes,een vraagje, hoe ziet jullie planning van jullie dag eruit? want ik twijfel hoeveel tijd ik nodig heb tussen stadhuis - kerk - foto's - feestzaal.ohja en ik ben dus volop bezig alles te plannen dus misboekjes mogen altijd gemaild worden ...
Andere Reacties: 5 20-8-2008 13:56:17

Sissi
@Karen 13/06/09
Hey Karen,Jij gaat binnenkort naar een dansfeest in La-grange? Ben benieuwd naar wat je er van vond. Laat je iets weten? Weet je welke dj er dan gaat spelen?Groetjes,Sissi
Andere Reacties: 1 20-8-2008 13:40:30

An
Pasmodel gekregen ipv nieuw
Ik ben gister voor de eerste keer mijn kleed gaan passen. Het was een topje en een rok. Ik had toen ik bestelde gevraagd of het zeker nieuwe modellen waren die je kreeg. Ze zeiden van wel. Maar nu ging ik gisteren passen en ik kon wel zweren dat het ...
Andere Reacties: 4 20-8-2008 13:36:43

sofie