Nu Online
Momenteel zijn er 144 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Debby
bruidskindjes avondfeest.
Dag iedereen,Ik zit met een vraagje...eerst was het probleem dat mijn getuige een dochtertje heeft en mijn grootmoeder mijn nichtje van 8 opvoedt.We zouden zowiezo iedereen van het entourage meevragen om met een oldtimerbus mee te rijden..en onze kin...
Andere Reacties: 2 20-8-2008 14:42:38

Valerie
Misboekjes
Hey, heb van de pastoor een hele boel misboekjes gekregen maar hoe deel je nu net je pagina in? A4 formaat in de breedte? dat het langs bijde kanten even breed is? BRR! krijg er last van :s & hoeveel boekjes moet je ongeveer voorzien dan? Bedankt...
Andere Reacties: 2 20-8-2008 14:28:06

evelien
T leclerc, regio Oost-vlaanderen
Hey,Ik heb farmacie gestudeerd en heb in een apotheek gewerkt waar ze T leclrc verkopen. Op een farmabeurs heb ik me laten shminken door een visagiste van T leclerc, die kennen echt hun vak. Ik trouw volgend jaar acht augustus en vroeg me af of ieman...
Verzorging - Make-Up Reacties: 9 20-8-2008 14:18:12

Lorianne
planning
hey bruidjes,een vraagje, hoe ziet jullie planning van jullie dag eruit? want ik twijfel hoeveel tijd ik nodig heb tussen stadhuis - kerk - foto's - feestzaal.ohja en ik ben dus volop bezig alles te plannen dus misboekjes mogen altijd gemaild worden ...
Andere Reacties: 5 20-8-2008 13:56:17

Sissi
@Karen 13/06/09
Hey Karen,Jij gaat binnenkort naar een dansfeest in La-grange? Ben benieuwd naar wat je er van vond. Laat je iets weten? Weet je welke dj er dan gaat spelen?Groetjes,Sissi
Andere Reacties: 1 20-8-2008 13:40:30

An
Pasmodel gekregen ipv nieuw
Ik ben gister voor de eerste keer mijn kleed gaan passen. Het was een topje en een rok. Ik had toen ik bestelde gevraagd of het zeker nieuwe modellen waren die je kreeg. Ze zeiden van wel. Maar nu ging ik gisteren passen en ik kon wel zweren dat het ...
Andere Reacties: 4 20-8-2008 13:36:43

sofie
wandelbuffet Berkenhof te Bierbeek
Hallo, wij zijn op zoek naar positieve en negatieve ervaringen met feestzaal Berkenhof in Bierbeek. Ben je er ooit getrouwd of naar een trouwfeest geweest ? Laat iets weten ! We overwegen te kiezen voor hun 'wandelbuffet'. Bedankt !
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 20-8-2008 12:56:39

sofie
berkenhof in Bierbeek wandelbuffet
Andere Reacties: 0 20-8-2008 12:53:49

sofie
berkenhof in Bierbeek wandelbuffet
Andere Reacties: 0 20-8-2008 12:53:48

Kimberley
Ceremoniemeester regio Roeselare
Hallo,Wij zijn op zoek naar een ceremoniemeester uit de regio Roeselare. Kunnen jullie mij iemand aanraden???Groeten,Kim
Ceremonie Reacties: 5 20-8-2008 12:47:57

Sylvia
problemen forum
Hallo,Het heeft niet meteen iets te maken met onze voorbereidingen maar wel met dit forum. Ik heb het volgende probleem: ik log zowel op de pc op het werk als op de pc thuis in op deze site. Als ik dan naar het forum ga, heb ik op mijn werk geen prob...
Andere Reacties: 1 20-8-2008 12:44:31

lesley
Locatie voor foto's - omgeving ninove geraardsbergen
Ik ben op zoek naar een paar mooie locaties om onze trouwfoto's te nemen, in de omgeving Ninove - Geraardsbergen.Weet iemand een mooi plaatsje?Bedankt voor jullie hulp.Lesley
Locaties - Fotografie Reacties: 5 20-8-2008 12:05:45

Nadia
Huwelijksreis
Hé bruidjes, Ik weet het allemaal niet meer.Mijn grote droom was om een rondreis te doen in Zuid - Afrika, maar mijn toekomstige is daar niet de volle 100% voor te vinden, hij wilt heel graag naar Florida. Na verschillende prijsaanvragen en vers...
Huwelijksreis Reacties: 8 20-8-2008 11:47:31

Ellen
Gezocht!
Hey,Kent er iemand een priester of aalmoezenier die op verplaatsing wil komen in de omgeving van Hemiksem.Liefst geen rent a priest.Ellen
Ceremonie Reacties: 6 20-8-2008 11:40:16

Els
Ceremoniemeester Oost-Vlaanderen
Hey medebruidjes! Weet iemand van jullie een goede ceremoniemeester die in Oost-Vlaanderen werkt? Ik heb er hier al een paar door gekregen, maar die zijn van Limburg of West-Vlaanderen en die doen Oost-Vlaanderen bijna niet...Alvast bedankt!!Els
Ceremonie Reacties: 8 20-8-2008 11:36:13
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...