Nu Online
Momenteel zijn er 44 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

sofie
kleed Rembo Styling
Amai, ik schrik van de prijzen van bruidskleedjes hier op deze website. Kennen jullie ook prijzen van Rembo Styling? Zodat ik mijn teleurstelling niet moet bewaren tot ik in de winkel sta... Hopelijk zijn die betaalbaar.
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 19-8-2008 17:41:18

annick
Iets voor de ringen op te leggen
Heeft er iemand een origineel idee om de ringen op te leggen en/of heeft misschien een van de getrouwde bruidjes onder ons dit te koop?Ik ben woonachtig in de Kempen.Alvast bedankt en groetjes
Voorbereiding Reacties: 4 19-8-2008 17:08:03

Els
@ Kim
Dag Kim,welke ceremoniemeester hadden jullie? Je schreef dat je er uiteindelijk toch een genomen hebt...Els
Ceremonie Reacties: 1 19-8-2008 16:33:52

Els
Sportwagen
Hoi iedereen,Weet iemand waar we voor ons huwelijk een sportwagen (type audiTT - nissan 350Z - porsche - ...)zouden kunnen huren voor 1 dag?Groetjes,Els 18-10-2008
Andere Reacties: 2 19-8-2008 16:27:58

annelies
een komiek (of hoe zegde dat)
Wij hadden ooit eens op een feest een man die een uur aan een stuk moppen kwam tappen.Hij deed dat erg goed, en had de zaal volledig meeIk weet niks van hem, geen naam niet vanwaar hij komt.Is er hier toevallig iemand die weet wie dat zou kunnen zijn...
Andere Reacties: 4 19-8-2008 16:23:29

Patricia
Parels
Heeft er hier iemand al iets van parels online gekocht? Ik heb een supergoedkope site gevonden (topearls), maar ik weet niet of het te vertrouwen is.
Kledij - Accessoires Reacties: 1 19-8-2008 16:11:59

Bert
Db All Music Wiekevorst
Hoi luitjes!Wij denken eraan om als dj discobar All Music uit Wiekevorst te nemen. Ik heb hier al goede ervaringen mee, maar toch wens ik nog graag jullie reacties / ervaringen te horen of te zien. Let us know! Dank jullie wel!
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 3 19-8-2008 16:02:38

Els
oldtimers
Hey!Iemand enig idee waar ze (degelijke en betaalbare) oldtimers verhuren?Bedankt!Els
Andere Reacties: 6 19-8-2008 15:52:21

annouschka
Trouwjurk Nicky Vankets
Hoi allemaal,Is er iemand die een jurk van Nicky Vankets zal dragen op haar bruiloft??Zo ja, kan je mij aub een schatting geven van wat ik hiervoor mag tellen in mijn budget??Alvast bedankt!!!
Andere Reacties: 11 19-8-2008 15:33:36

Els
@ Liese
Dag Liese,die ceremoniemeester waar jullie mee gaan werken, die Vrancken, heeft die ook een website? Ik vind hem niet direct via google en ben nog volop op zoek naar een ceremoniemeester...Els
Andere Reacties: 3 19-8-2008 15:11:27

Sarah
@Heidi i.v.m. Videograaf
Heidi, ik heb je een mailtje gestuurd, maar nog geen reactie van je ontvangen. Kan het zijn dat ik het verkeerde e-mailadres ontvangen heb??Je kan mij mailen op sarah.achten@telenet.beMercikes ;-)
Andere Reacties: 1 19-8-2008 15:07:25

Jessica
Hof ten Bosse
Hallo iedereen, Wij zijn in mei getrouwd en ik had graag nog gemeld hoe tevreden wij zijn over onze feestzaal. Hof ten Bosse heeft er echt voor gezorgd dat de receptie en het avondfeest fantastisch waren. Het eten was ongelooflijk lekker EN genoeg, d...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 19-8-2008 14:23:21

evelien
ringen brengen naar bruidspaar
Beste medebruidjes,Ik heb eens een vraagje. Volgende week zaterdag trouwen we, heb nog geen ringenkussentje of iets dergelijks gevonden. Alles wat we al gezien hebben, vinden we echt lelijk en kitscherig.Heeft er iemand van jullie een ander ideetje o...
Ceremonie Reacties: 9 19-8-2008 14:18:36

Vicky
sleep opknopen?!
Dag Bruidjes6/09 trouwen weDeze zaterdag ga ik voor men laatste pas en als dan alles ok is mag ik het al meenemen!!Nu heb ik een sleep die ik voor het avondfeest kan opknopen.De verkoopster doet dit altij snel snel en blijft hier ni echt bij stil st...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 19-8-2008 14:06:15

Marleen
Locaties zonder catering Brabant
Hallo idereen,mijn vriend en ik gaan trouwen, en zouden graag een locatie hebben zonder catering, Liefst eentje met veel natuur errond. Wijzelf zijn va Brussel maar willen best wel een eindje rijden. Heeft er iemand suggesties?Groetjes,Marleen
Locatie Reacties: 1 19-8-2008 13:30:24
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...