Nu Online
Momenteel zijn er 22 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Nele
misboekjes
Hallo iedereen,Mijn vriend en ik trouwen op 25 april 2009. Graag zou ik van jullie jullie misboekjes ontvangen voor een beetje inspiratie op te doen. Je kan deze misboekjes door sturen naar neleverbraeken@hotmail.comAlvast bedankt!!!!
Ceremonie Reacties: 9 18-8-2008 20:48:34

Veerle
Gezocht AUDI A5 (regio waregem-oudenaarde)
Wij zijn op zoek naar een AUDI A5 om zelf mee te rijden op onze huwelijksdag. Wij trouwen in 2009, eind februari.Hopelijk kan iemand ons helpen bij onze zoektocht!!!Alvast bedankt.Veerle
Ceremonie Reacties: 4 18-8-2008 20:42:24

vanessa
Bloemenstudio Dens te Lier
Wij hebben onze bloemen genomen bij deze leverancier. De bloemen waren prachtig en origineel. Bij de afrekening is het echter misgelopen.We hadden vragen bij de km en het doorgerekend beschadigd materiaal. Bij het vragen om meer uitleg is die dame ...
Bruidsboeket Reacties: 1 18-8-2008 20:34:31

Segers
avondfeest...
Hallo iedereen,mijn vriend en ik zijn op zoek naar een gepaste feestformule voor ons.Wij houden beiden niet van dansen en mijn vriend wil algemeen niet in de belangstelling staan, hij is anti-show.We hebben dus besloten om als feest een walking dinne...
Ideeën Reacties: 4 18-8-2008 20:30:45

vanessa
Bloemenstudio Dens te Lier
Wij hebben onze bloemen gekocht bij deze zaak. Mooi en origineel, geen klagen van. Maar, over de afrekening hadden we nog een paar vragen (aangerekende km). Toen we de vragen stelden (we hadden de factuur betaald, met uitzondering van daar waar we...
Andere Reacties: 1 18-8-2008 20:26:54

Veerle
discobar sound delight
Hallo iedereen,Heeft er iemand ervaring met discobar Sound delight? (prijs, correctheid, stiptheid, ...)Alvast bedankt.Veerle
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 18-8-2008 20:23:13

Evy
kapper - makeup
Help, nog maar 5 weken... Iemand een aanrader voor kapper en makeup in de buurt van Hoogstraten, RIjkevorsel, ..... GroetjesEvy
Verzorging - Kapsel Reacties: 5 18-8-2008 19:51:19

isabelle
Trouwen voor de wet
Hallo BruidjesIk hoor hier dat sommigen op 2 verschillende dagen trouwen. eerst een dag voor de wet en enige tijd later voor de kerk. Nu is mijn vraag, als jullie eerst voor de wet trouwen, doen jullie dan ook al jullie trouwkleed aan enzo, of houden...
Andere Reacties: 12 18-8-2008 19:34:23

KELLY
menukaart
WIE KAN ME HELPEN OM MIJN MENU OP EEN ORIGINELE MANIER OPTESTELLEN?ik moet dit af hebben tegen morgen
Andere Reacties: 3 18-8-2008 19:26:41

Bjorn
DJ Kurt Moernaut
Hallo,Heeft er iemand al ervaring gehad met DJ Kurt Moernaut of WK Music? Hij is uit de buurt van Dendermonde. Ik heb hem even horen spelen op een Diner en dat was niet slecht. Ben benieuwd hoe hij op een trouwfeest speelt. Kan iemand mij helpen?A...
Andere Reacties: 1 18-8-2008 19:13:13

peggy
Make-up aan huis regio Limburg aangeboden
Hallo,Indien jij voor jouw mooiste dag een visagiste zoekt in de regio Limburg, contacteer me dan via pegtimmermans@hotmail.comAlvast een fijne trouwdag !Peggy.
Verzorging - Make-Up Reacties: 2 18-8-2008 18:49:41

bart
DJ antwerpen
Wij zoeken een dj om te spelen op een feest in de regio van antwerpen-waarloos. Het moet voornamelijk iemand zijndie een beetje inspeelt op het publiek en muziek draait a la "het foute uur".
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 6 18-8-2008 18:36:49

Els
muziek voor de wet
Hey bruidjes, knn jullie mij ff helpen aub?Wij gingen onze ondertrouw gaan doen, en daar zeiden ze ons dat we op de dag van de trouw, voor drie songs moesten voorzien! Nu, we hebben onze lievelingssongs al gekozen voor in de kerk! En we gaan van geme...
Andere Reacties: 4 18-8-2008 18:34:31

Cindy
Cermo in Turnhout of Bruidshuis Merksem - trouwkleed op 1e bezoek winkel?
Hey iedereen,Ik heb vandaag een mailtje gekregen van Cermo in Turnhout voor hun bruidjesdagen van 3/10 - 29/11. Nu ben ik aan't twijfelen of ik me daar al voor zou inschrijven, heb er al vele goede reacties over gehoord, maar ook het bruidshuis in Me...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 18-8-2008 17:49:18

evelien
tekst fototoestel
hallo,ik heb vandaag wegwerp fototoesteletjes gekocht om op de tafels te plaatsen, ik zou hieraan een kaartje willen hangen met een mooi tekstje. heeft er soms iemand een mooi voorbeeldje?vele groetjesevelien29/08/08
Voorbereiding Reacties: 1 18-8-2008 17:44:19
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...