Nu Online
Momenteel zijn er 113 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

lins
Boederij/ Hoeve
Hoi allemaal,Mijn partner en ik zouden graag in de zomer van 2010 trouwen. Toch ben ik al een tijdje op zoek naar de perfecte locatie. We zouden heel graag een boerderijtje vinden waar we een reuze BBQ of dergelijke kunnen geven en kunnen feesten tot...
Locatie Reacties: 2 21-8-2008 22:01:11

Annelies
DJ Discovideo²
Heeft er iemand al een feest meegemaakt met discovideo? Het lijkt ons een heel leuk concept, maar had toch graag enkele ervaringen van jullie gehoord!Groetjes Annelies
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 21-8-2008 21:17:52

romina
hoe mooi bruin kleurtje? zonnenbank?
Hoi allemaalVan nature uit heb ik een vrij bleke huid. Tegen de trouw zou ik dus graag een iets bruiner kleurtje hebben, zodat mijn open jurk iets mooier uitkomt. Hoe hebben jullie dit gedaan? Smeren? Zonnebank? ....?Smeren ben ik wat bang dat af gaa...
Voorbereiding Reacties: 11 21-8-2008 21:08:57

Annelies
disco music
Zijn er bruidjes (of bruidegommen) die ervaring hebben met discovideo?Groetjes
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 21-8-2008 20:59:03

tine
witte bruidsduiven
Heywij trouwen op 20.09.08 te Wevelgem en zijn op zoek naar witte bruidsduiven om na onze viering los te laten...blijkbaar is dit niet zo makkelijk te vinden?!zijn er mensen die witte bruidsduiven weten te vinden in de regio kortrijk of omstreken?alv...
Andere Reacties: 3 21-8-2008 20:56:42

romina
goede naaister omgeving Temse gezocht
Hoi allemaalVandaag heb ik mijn pronovias-trouwkleedje gekocht. Een echt koopje gedaan. Maar ik zou tegen de trouw het kleed nog iets moeten laten inkorten. Daar ik dit niet kan laten doen waar het gekocht is, ben ik op zoek naar een goede naaister i...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 21-8-2008 20:46:38

Ans
originele ideetjes buitenkomen kerk
Hey, ik zou graag aan de mensen die naar de kerk komen iets willen geven. Niet alleen aan de kindjes dus, want zoveel kindjes zullen er niet zijn denk ik. Hebben jullie misschien nog originele ideetjes? Wat doen jullie zoal? Het idee van het ijskarre...
Ceremonie Reacties: 2 21-8-2008 18:52:34

Stefanie
Opzoek naar winkel waar ze REMBO & LINEA RAFFAELI verkopen
hey iedereen ,wij trouwen 20 juni 2009 nu voor de bruidsjurk is men smaak gevallen voor 2 merken ... REMBO of LINEA RAFFAELI ik zou dan ook graag een bruidsboetiek bezoeken waar ze deze 2 merken hebben ...ikzelf ben van O-VL ! weet iem. zo'n winkel ?...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 18 21-8-2008 18:14:26

KELLY
dj dringend gezocht
IK BEN OPZOEK NAAR EEN GOEIE DJ VOOR BINNENKORT MIJNE HEEFT AFGEBELD REGIO OOST VLAANDEREN ( ronse) wie kan mij helpen
Andere Reacties: 10 21-8-2008 17:49:30

Karen
Naam van je man?
HalloWij zijn nu al een goeie maand getrouwd en ik weet niet goed wat ik nu moet doen met mijn naam. Stel ik mezelf voor met mijn meisjesnaam of met de naam van mijn man?Ik zag in de boekjes en "Trouwen voor dummies" dat ze in Nederland de ...
Andere Reacties: 10 21-8-2008 17:21:59

Liesbeth
Tekst bedankkaartje
HalloIk ben op zoek naar een tekstje voor op de bedankkaartjes. Ik wil graag iets originelers dan "bedankt voor de onvergetelijke dag". Wie kan me helpen?GroetjesLiesbeth08/08/2008www.wupenmolleke.bruiloftsite.nl
Ideeën Reacties: 1 21-8-2008 17:06:51

Liesbeth
Bedankkaartje met foto en tekstje
HalloWij zijn ondertussen 2 weken getrouwd en willen graag bedankkaartjes met onze foto én een tekstje ernaast laten drukken. Waar kan ik hiervoor terecht? Iemand online-ervaringen? Of ga je naar de drukkker of een fotowinkel en hoeveel kost dat...
Ideeën Reacties: 1 21-8-2008 16:34:29

veerle
tekst op trouwring
hallo, mijn trouwring is gekozen!Hij is nit echt trouwringachtig, maar ik ben er superblij mee! Nu hebben we nog 1 probleempje. We gaan voor mijn vriend een ring laten maken die erbij past, met een tekst in gegraveerd. Het moet een kort spreukje zijn...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 21-8-2008 16:33:45

Marieke
Feestzaal gezocht 't gooi
Hallo, ook wij gaan trouwen volgend jaar!!!Nu zijn we op zoek naar een leuke feest locatie in 't gooi (Hilversum en omstreken). Weet er nog iemand wat??
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 21-8-2008 16:11:29

Els
@ Kathleen, www.dirkenkathleen.bruiloftsite.n
Dag Kathleen,ik las hier wat verder op het forum en op jullie site dat jullie ook met cermoniemeesters Wuyts gewerkt hebben. Was dit enkel als ceremoniemeesters of hebben jullie ook gebruik gemaakt van hun oldtimers? Ik zag op jullie site dat die van...
Ceremonie Reacties: 1 21-8-2008 15:36:59
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...