Nu Online
Momenteel zijn er 118 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

An
fotoreportage
hallo allemaal,een kameraad van ons zal onze foto's maken, we hebben hem carte blanche gegeven. zijn er mensen die leuke poses, assecoires hadden bij hun huwelijksreportage? wij zoeken leuke ideetjes voor onze foto's ... alle ideetjes zijn welkom!gro...
Andere Reacties: 3 24-8-2008 11:55:15

An
tafelaanduiding
Hallo,bij ons wordt niet afgeroepen door de zaalverantwoordelijke waar iedereen moet gaan zitten. zu ik best iemand van familie of vrienden vragen om onze gasten naar hun tafel te brengen? of via een andere manier?? ....Ideetjes zijn altijd welkom!gr...
Andere Reacties: 2 24-8-2008 11:50:29

An
Intredelied binnenkomen zaal
hallo allemaal,ik ben aan het zoeken naar een tof intredelied als mijn ventje en ik de zaal gaan binnenkomen. Iemand een origineel ideetje??alvast bedankt,groetjes An
Andere Reacties: 5 24-8-2008 11:49:31

Sharon
fabriekspand roeselare
hallo,heeft iemand ervaringen met het fabriekspand in roeselare en kan ons een indicatie geven van de kostprijs met traiteur (per persoon of per aantal personen zowel voor huur materiaal als catering)alvast bedankt!
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 24-8-2008 11:43:10

Stefanie
Feestzaal omgeving Bree
Hallo allemaal!Zijn er mensen die mij suggesties kunnen geven over een feestzaal (met een goede prijs/kwaliteitverhouding) in de omgeving van Bree? Dat zou me al een stapje verder kunnen zetten! Bedankt!Stefanie
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 24-8-2008 11:19:27

inge
lingerie
Hallo iedereen,Ik heb een klein vraagje ivm de lingerie. Mijn kleedje is wit van kleur en ik vroeg me af welk kleur van BH ik dien te dragen onder mijn kleed: huidskleurig BH of een witte BH. Iemand ervaring mee?Groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 24-8-2008 9:44:04

Annelies
http://huwelijk.cardxl.be
Hallo allemaal,Wij willen onze uitnodigingen bestellen via http://huwelijk.cardxl.beHeeft iemand ervaring hiermee?Aangezien wij al trouwen 8 november 2008 hebben we niet meer al te veel tijd. Volgens de website leveren zij de proefdruk binnen 10 dage...
Uitnodigingen Reacties: 2 24-8-2008 8:32:06

janne
fotolocatie in en rond kortrijk
Hallo!Zijn er mensen onder jullie die reeds een fotoreportage voor hun huwelijk gedaan hebben in het recyclagebedrijf galloo te menen?Wat vonden jullie hiervan? kunnen jullie eventueel een paar foto's doorsturen? Of hebben jullie nog tips om ergens a...
Andere Reacties: 1 23-8-2008 21:24:47

Isabelle
de liefste van de wereld
Kan iemand het verhaal van Marianne Busser "De liefste van de wereld dat ben jij" eens neerschrijven aub? Ben er heel benieuwd naar, maar vind het niet op het internet.
Religie Reacties: 3 23-8-2008 19:28:33

Els
verhuur videocamera
hoi!!We zijn op zoek naar een plaats in West-Vlaanderen waar je videocamera kan huren.Heeft iemand een idee waar we dit kunnen vinden?Dank
Andere Reacties: 0 23-8-2008 19:14:29

Isabelle
site
Kent er iemand een goede site waar je opsteekkapsels kan bezichtigen?
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 23-8-2008 18:57:15

Elke
feestzaal
Hallo, weet er iemand een mooie zaal met gezellige tuin in de omgeving waregem, zulte, deinze zijn?
Locatie Reacties: 3 23-8-2008 16:14:45

Ellen
Bruidskleed laten ontwerpen
Hoi,ik ben van plan om mijn bruidskleed te laten ontwerpen. Ik heb al goeie dingen gehoord over Ann Huybens in Gent. Heeft iemand hier ervaring mee?Kent iemand nog goede ontwerpers in Oost- of West-Vlaanderen?En nog een vraagje, hoeveel kost een trou...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 23-8-2008 14:14:20

nele
dj aanrader regio Merelbeke
hoi, wij zijn op zoek naar een goeie dj voor 27 juni 2009. wij willen iemand die draait wat wij vragen en dat zou vooral dansmuziek zijn uit de jaren '90, zeg maar retro-muziek. Wij hebben het niet zo voor het genre van Bryan Adams en zo. Zeker omdat...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 9 23-8-2008 13:53:08

liesbeth
reactie genodigden
Beste allemaal,Hoe lang duurde het bij jullie voor er iemand had gereageerd op de uitnodiging? De meesten hebben de onze een week geleden in uhn bus gekregen maar nog geen kat heeft iets laten weten.GroetjesDirk en Liesbeth11-10-2008
Andere Reacties: 16 23-8-2008 11:19:06
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...