Nu Online
Momenteel zijn er 199 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

An
tekst/gedichtje bedanking ouders en getuigen
Hallo,wij hebben voor onze getuigen en ouders elk een bongo bon gekocht, nu heb ik dat ingepakt maar zou ik er toch graag een gedichtje of tekstje bij plaatsen. Iemand een leuk ideetje hiervoor?alvast bedankt!An
Andere Reacties: 1 25-8-2008 20:28:32

K
Waar te beginnen
Hallo allemaal Ik had ook een vraagje. Wij willen in het voorjaar van 2009 trouwen maar staan echt nog niet ver in onze voorbereidingen. We willen het ook niet te uitgebreid doen: 's morgens foto's maken, om 13u00 trouwen voor het stadhuis om 14u00 v...
Voorbereiding Reacties: 2 25-8-2008 20:24:22

Imke
outlet antwerpen
Dag bruidjes allemaal!Kennen jullie een outletstore in het Antwerpse? Ik ben immers verliefd geworden op de kledij van Linea Raffaelli maar ik vind ze een beetje boven mijn budged (diegene die ik mooi vond toch). Het kan natuurlijk ook een heel ander...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 25-8-2008 20:23:21

sarah
trouwkleed kuisen
Hallo, ik ben vrijdag getrouwd. Mijn trouwkleed is echter redelijk vuil. Weet iemand of je een trouwkleed gewoon naar de wasserij kan doen? En hoeveel dit ongeveer kost? Alvast bedankt!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 25-8-2008 19:42:14

Bart
ervaringen met CartaRosa ?
Hallo,Heeft iemand van jullie de uitnodigingen laten maken bij CartaRosa? En hoe waren de ervaringen?Ook al iemand hun misboekjes, kaartjes, gastenboek, ed. gezien?Alvast bedankt,Bart
Andere Reacties: 3 25-8-2008 18:48:08

bart
mini cooper huren
Hey daar allemaal!!Wij zijn zoals (waarschijnlijk)vele onder ons druk bezig om ons huwelijk in elkaar te krijgen. Ons oog is gevallen op mini coopers als ceremoniewagens. We zijn al gaan horen bij dockx maar die kunnen niet op voorhand zeggen welke k...
Ceremonie Reacties: 6 25-8-2008 18:35:53

Wendy
gastenboek
hallohet is waarschijnlijk al enkele malen gevraagd, maar wie oh wie helpt me aan mooie tekst in ons gastenboek?GroetjesWendy en Patrick13/09/08http://wendy-en-patrick.bruiloftsite.nl/index.php
Andere Reacties: 2 25-8-2008 18:18:55

Ann
fotolocatie massenhoven
Hé allemaal,ik ben op zoek naar een geschikte locatie voor de fotoshoot in de buurt van Massenhoven - Zandhoven.Heeft er iemand een ideetje?Bedankt,Ann27/09/2008 (nog 33 dagen)
Fotografie Reacties: 0 25-8-2008 16:52:00

Kelly
gravenhof dworp
Wij denken eraan om ons trouwfeest te laten doorgaan in het Gravenhof in Dworp. We vinden het een hele mooie locatie en een pluspunt dat je er kan blijven slapen. Maar voor we definitief beslissen had ik graag nog wat reacties (positief/negatief) hie...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 25-8-2008 16:43:34

Carina
Locatie in omgeving Antwerpen
Ik zoek voor een trouw van mijn vriendin (die dit absoluut niet mag weten) een leuke goedkope locatie voor een feest voor een 60-tal mensen vrij van traiteur. Mag een oud pand zijn of leegstaand zodat we het zelf kunnen versieren. We zijn echt vooral...
Locatie Reacties: 2 25-8-2008 16:40:39

Marleen
Prijzen Locaties
Hey iedreen,Het is zo ontzettend moeilijk en tijdrovend om prijzen van verschillende zalen met elkaar de vergelijken, omdat deze nooit worden gepubliceerd. Ik dacht dat er toch heel veel informatie onder de leden hier zit, dat we dat even zelf konden...
Locatie Reacties: 2 25-8-2008 15:32:20

greet
EHBO-tasje
Dag bruidjes,Vaak wordt er aangeraden om op de dag van de trouw een tasje te voorzien voor de bruid met pijnstillers, compeed, haarspelden, veiligheidsspelden, naaisetje,... Maar wie houdt dit dan bij vraag ik mij af? Of probeer je dit in de handtas ...
Andere Reacties: 7 25-8-2008 15:07:24

inge
kerkje Helshoven
Hoi Trouwkoppeltjes, is er iemand die in de kerk van helshoven getrouwd is, gaat trouwen of iemand kent die er getrouwd is?? ik had graag het telefoonnummer van de broeder Arséne Martens, hij is denk ik de contactpersoon om te zien of de kerk no...
Locaties - Viering Reacties: 4 25-8-2008 14:12:27

Els
Malta
Hey allemaal,We zijn aan het overwegen om onze huwelijksreis door te brengen op Malta (Western Dragonara Resort). We zouden 19 of 20 oktober vertrekken voor 5-6 dagen. Heeft er iemand ervaring met Malta, is het de moeite om te ontdekken? Of iemand ee...
Andere Reacties: 5 25-8-2008 14:11:39

katleen
hotel beveren
Hallo,Iemand ervaring met Hotel Beveren?Zowel positief als negatief.Groetjes,Katleen
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 25-8-2008 14:02:17
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...