Nu Online
Momenteel zijn er 199 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Liese
bruidstaart?
Goedemorgen bruidjes,ik vroeg me af of veel mensen voor een bruidstaart kiezen als nagerecht. Onze gasten zullen een uitgebreid dessertenbuffet krijgen, maar ik vind dat een bruidstaart eigenlijk niet mag ontbreken. Hoe ziet jullie dessert eruit?Kent...
Andere Reacties: 14 25-8-2008 9:31:56

Katleen
Het weer op 06/09/08 :-(
Aan alle trouwertjes die op 06/09/08 in het huwelijksbootje stappen:Weten jullie al iets meer over het weer????Ik hoorde deze ochtend dat het deze week mooi wordt maar nadien komt er koude lucht onze richting uit die gepaard gaat met regen. Ik was e...
Andere Reacties: 9 25-8-2008 9:25:47

Isabelle
klassieke stukken voor sopraan
Hallo,wij zouden voor de muziek tijdens de misviering beroep doen op een sopraan en een organist. Ze hebben een aantal liedjes voorgesteld waaronder er een paar heel mooie. Kennen jullie nog bekende en mooie stukken die door hen zouden kunnen gebrach...
Muziek - Ceremonie Reacties: 2 25-8-2008 9:04:31

vanessa
prima donna te deerlijk
hej bruidjesik vroeg me af of er zijn onder jullie die bij prima donna hun kleed gekocht hebben.. of daar zijn gaan passen... en wat de ervaringen waren, zowel pos. als neg. graag...ik ga er vrijdag heen om te passen, nu heb ik een klein beetje een g...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 25-8-2008 8:59:37

Karin
San Marco Village
Hey allemaal,Wij zijn ijverig op zoek naar een feestzaal in de buurt van Antwerpen. Heeft er iemand van jullie ervaring met San Marco Village in Schelle? Het lijkt me wel fun, maar is dat ook zo???Groetjes,Karin
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 25-8-2008 8:32:15

Nathalie
Misboekje
Beste, Wij gaan trouwen 3 juli 2009 en zijn stilaan bezig met voorbereidingen: kunnen jullie ons jullie misboekjes doormailen want heb geen idee hoe ik eraan moet beginnen...Alvast beadnkt!Nathalie natteken@hotmail.com
Religie Reacties: 13 25-8-2008 8:12:52

Nati
nieuwe winkel Rosa Clará
Dag bruidjes,Ik heb gehoord dat zij gaan een nieuwe winkel van Rosa Clará in Antwerpen openen.Wet ieman iets meer?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 25-8-2008 0:18:41

ulrike
Dessert
Hey, wij zijn nog op zoek naar een goed nummer voor wanneer ze het dessert brengen ... iemand een aanrader?
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 6 25-8-2008 0:06:52

Veerle
voorbeelden viering
Wij gaan geen eucharistieviering doen, maar een viering zonder communie, met een diaken. Weet er iemand of dat veel verschilt? Heeft er iemand een voorbeeldje van zo'n viering? Eventueel mooie teksten of zo?
Andere Reacties: 2 24-8-2008 22:11:24

an
Voorleestekst 7-jarige
Halloik ben nog dringend opzoek naar een tekstje om voor te lezen door een 7-jarige ( dochter) in het stadhuis.Na heel veel zoeken heb ik nog altijd nix gevonden .Alvast bedankt
Voorbereiding Reacties: 5 24-8-2008 22:03:21

Sabrina
ervaring feestzaal t krekelhof gooik
hallo,wij trouwen volgend jaar en zouden graag die feestzaal nemen , is er iemand onder jullie die al ervaring heeft met feestzaal " t krekelhof" in gooik bv is de sfeer daar goed , het eten , de dj die je er kan huren en maken ze een contr...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 24-8-2008 21:30:58

evelien
kasteel d'aertrycke
Hallo Heeft iemand ervaring met kasteel d'aertrycke in Torhout als feestlocatie? Alvast bedankt
Andere Reacties: 1 24-8-2008 20:54:39

Sofie
Bedanking ouders
Ons huwelijk begint nu zeer snel dichterbij te komen.Op aanrading van de priester zouden wij de ouders nog eens extra in de bloemen willen zetten.Tekst zelf samenstellen lukt mij niet echtheeft er iemand van jullie een mooi, passend gedichtje?wat gev...
Andere Reacties: 7 24-8-2008 20:27:50

Katrijn
Commentaren salons Orchidee Kluisbergen
Hallo!Ik ben afkomstig van Oost-Vlaanderen en trouw in september 2009. De voorbije dagen ben ik al druk in de weer geweest om een passende feestzaal te vinden. Ik kwam terecht bij salons Orchidee in Kluisbergen. Op het eerste zicht zag de zaal er hee...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 24-8-2008 19:58:03

Griet
wat wanneer regelen?
Hallo,wij trouwen volgend jaar in juni.We hebben nu al een gastenlijst opgesteld waar waarschijnlijk nog veranderingen zullen aan te pas komen.. zijn er nog bruidjes voor die periode? Wat hebben jullie zo al allemaal geregeld? Wij gaan vanaf morgen b...
Voorbereiding Reacties: 13 24-8-2008 19:28:28
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...