Nu Online
Momenteel zijn er 118 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

KELLY
vraagske
iemand ervaring met die bierkaartjes met die vragen op. ik zou dat graag willen maar ben zo eigenlijk beetje benieuwd welke vragen er allemaal worden gevraagd?iemand ervaring?groetjes kelly
Andere Reacties: 6 24-8-2008 19:28:11

Annelies
Kinderen in trouwauto - kinderzitjes??
Hallo allemaal,Wij zullen op onze trouwdag vervoerd worden in een mooie nieuwe BMW auto. De rest van de suite zal gewoon volgen met eigen auto.Wij hebben twee bruidskindjes (5j & 4j) - kindjes van schoonzus. Moeten de kindjes bij ons in de bruids...
Ceremonie Reacties: 8 24-8-2008 19:26:19

Ans
Danslessen
Hoi, graag hadden wij een beetje danslessen gevolgd tegen ons huwelijk. Kan er iemand goede dansscholen aanraden in de buurt van Hulshout? Zijn er nog mensen die danslessen gevolgd hebben? Enig idee wat dit kost...MercikesAns
Openingsdans Reacties: 7 24-8-2008 19:16:35

ANNELIES
ZAAL
Hello,Kennen jullie in de omgeving van St-Niklaas nog andere feestzalen die vrij zijn van traiteur, buiten het Schalienhuys en het Kastelenhof?Thanks!Greetz annelies
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 24-8-2008 18:49:21

kim
Wanneer is jullie DJ aanwezig?
Hey,Wanneer is bij jullie je dj aanwezig en rond hoelaat begint hij dan te spelen?Bij ons start om 22 uur het dessert waarbij er nog een 30 tal genodigden bijkomen. Dan zou onze dj ook beginnen maar dit lijkt me nogal laat of niet ? Wat gebeurd er bi...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 8 24-8-2008 18:46:00

Tineke
huwelijksreis naar barcelona
Hey,Wij hebben nu toch besloten om een citytrip te doen als huwelijksreis. We trouwen in september en zouden in november naar barcelona willen gaan. Weten jullie of je voor citytrips ook huwelijkreis voordelen krijgt. Zoja waar? Tips, meer dan welkom...
Huwelijksreis Reacties: 2 24-8-2008 17:50:36

Kristien
Ervaring met Foto Celke uit Bilzen?
Hallo,Heeft er iemand ervaring met Foto Celke uit Bilzen?Of weet iemand een goede fotograaf in Limburg? (niet te duur...)Groetjes,Kristien
Fotografie Reacties: 2 24-8-2008 17:37:07

ellen
liedje dans ouders
Hey allemaal,wij zoeken nog naar een liedje om te dansen met onze ouders, na onze openingsdans. Wij dachten aan iets disco-achtig? Iets om op te swingen? Kent iemand hier leuke liedjes voor? Groetjes, Ellen
Voorbereiding Reacties: 4 24-8-2008 15:40:33

Mieke
Buitenlocatie voor fotoreportage regio Ieper gezocht
Hallo,Kent er iemand een mooi plaatsje in de regio Ieper om een fotoreportage te maken? Wij houden van romantische foto's in de natuur, bij een beekje, een bos, een brug, enz.Mieke
Locaties - Fotografie Reacties: 2 24-8-2008 15:21:21

sofie
Feetszaal Tybeert - Lokeren (Oost Vlaanderen)
Hallo iedereen,Ik wil langs deze weg aan iedereen meedelen hoe tevreden wij allemaal waren dit weekend bij feestzaal Tybeert. Mijn nicht is er dit weekend getrouwd en het moet gezegd het was gewoon super. Ik was getuige en had een beetje een voorkeur...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 24-8-2008 15:02:24

Liesbeth
Trouwdrukwerk rond Gent
Hey, wij trouwen op 08/11/08 en we zijn op zoek naar creatieve, moderne drukkers (met interessante prijs/kwaliteit verhouding!) in de buurt van Gent (t/m 20km van Gent laat ons zeggen), maar hebben wat moeite om de geschikte te vinden. Heeft iemand v...
Uitnodigingen Reacties: 2 24-8-2008 14:53:42

Ellen
Oldtimerbus Saurer
Kan iemand me vertellen hoeveel het ongeveer kost om een oldtimer bus type Saurer te huren? Het duurt namelijk zeer lang vooraleer ik antwoord krijg van de verhuurfirma's.Bedankt!
Andere Reacties: 2 24-8-2008 13:15:31

katrien
Opletten met DJ team Happy Music
Beste,Blijkbaar werd mijn verhaal verwijderd van dit forum, wat ik niet echt kn begrijpen. Ik heb gisteren een mail van de verantwoordelijke gekregen om het allemaal eens grondig te bekijken. Zonder antwoord is mijn verhaal nu weg. Daarom doe ik hier...
Andere Reacties: 11 24-8-2008 12:58:00

Anja
Oliebollen en gluhwein
Hey , wij trouwen in de winter en wij waren van plan om na het burgerlijk huwelijk op de kerstmarkt vlakbij gluwhein te gaan drinken of warme choco. Nu blijkt dat de kerstmarkt dit jaar een week later doorgaat. Wij zijn op zoek naar een soort van kra...
Andere Reacties: 4 24-8-2008 12:52:17

Kim
Make-up aan huis
Hallo,Ik trouw volgend jaar september en ik vroeg mij af of ik nu al iemand moest vastleggen voor make-up aan huis?Hebben jullie soms aanraders ik ben van regio Aalst.BedanktKim12-09-2009
Verzorging - Make-Up Reacties: 4 24-8-2008 12:41:19
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...