Nu Online
Momenteel zijn er 41 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kelly
Een misboekje of niet?
Geven jullie bij de misviering zowiezo boekjes? Ik vind het zo jammer dat iedereen al in het boekje aan 't lezen is, terwijl de mis nog moet starten. Langs de andere kant geeft het aan de mensen toch een structuur en kunnen ze beter inschatten wann...
Voorbereiding Reacties: 8 23-9-2008 12:16:27

Lieve
prijs bloemist?
Hey,Ik ben een budgetplanning aan het opstellen en ik vroeg mij af hoeveel ik ongeveer moet uitrekken voor de bloemist. Ik heb dus een bruidsboeket nodig en een 6-tal corsages. Laten jullie de kerk ook versieren door de bloemist? Wat kost dit alle...
Bruidsboeket Reacties: 6 23-9-2008 10:51:21

Ilse
Trouwringen regio Hoogstraten-Turnhout-Antwerpen
Beste bruidjes,waar hebben jullie trouwringen gekozen? Wij zijn op zoek naar witgoude of zilveren ringen. Alvast bedankt voor jullie reacties.LiefsIlse
Andere Reacties: 10 23-9-2008 10:36:13

Daphne
20/9: verslag en goede referenties
Hallo iedereen,Zaterdag was onze grote dag en het was echt fantastisch.Hier dan ook een verslagje van onze dag en enkele goede referenties voor diegenen die er mee hebben voor gezorgd dat onze dag zo geslaagd was:- 5u: opgestaan bij ouders thuis- 6u:...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 1 23-9-2008 10:25:16

Wim
Kasteel Diepensteyn
Hoi,Heeft er iemand al een feest gehad in kasteel Diepensteyn? Hoe zit het met de bediening en is het eten lekker?Groetjes!
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 23-9-2008 10:10:18

Marianne
@ annouschka: stockverkoop
Hey Annouschka,je vertelde dat je je kleed in een stockverkoop hebt verkocht.Waar en wanneer heb je het gekocht, en hoe heb je de stockverkoop gevonden.Ik wil mijn kleedje ook graag binnen het budget houden maar zou niet weten waar zo'n stockverkopen...
Andere Reacties: 1 23-9-2008 9:34:02

nele
gepersonaliseerd lint
Hey iedereen,Ik ben op zoek naar een winkel of zaak waar je gepersonaliseerd lint kunt kopen laten maken.Ik heb geen idee waar ik dit zou kunnen vinden.Dank je !!!Nele
Ideeën Reacties: 2 23-9-2008 9:15:01

annouschka
binnengaan gemeente
Hoi iedereen,is er een volgorde voor het binnengaan op de gemeente, en zo ja, kan je me die even doorgeven a.u.b.?
Ceremonie Reacties: 2 23-9-2008 9:10:13

Jessie
mooie teksten
Beste toekomstige bruidjes en bruidegommen,Ik trouw volgend jaar in oktober. Mijn vriend en ik wensen allebei niet voor de kerk te trouwen maar willen wel een ceremonie. Daarom ben ik nu al wat bezig met ideetjes te sprokkelen om deze in elkaar te st...
Ceremonie Reacties: 0 23-9-2008 8:56:40

katleen
locatie genk-hasselt??
hey mensjeskennen jullie een paar goede fotolocatie in de omgeving van genk-hasselt? ik dacht eerst aan openluchtmuseum in bokrijk (maar is mss toch nie zo mooi als eerst gedacht? kweet nie wat is jullie gedacht) daarna dacht ik aan japanse tuin (maa...
Fotografie Reacties: 5 22-9-2008 23:19:57

tg;hg;
De grote schuur
Hallo iedereenKleine vraag: wat is jullie ervaring met De Grote Schuur in De Haan?Wij waren aanvankelijk zeer tevreden, maar de informatiestroom van de afgelopen 6 maand gaat zeer moeizaam. Verder is het ook vreemd dat de pijl voorzien door de stad, ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 22-9-2008 21:03:48

danielle
Trouwjurk te KOOP
Ik ben 19 September getrouwdNu verkoop ik mijn trouwjurkhet is van linea rafaelliMaat 38 ik ben 1;69mvoor fotos mail me
Andere Reacties: 3 22-9-2008 20:58:40

Annelies
tips voor een winterhuwelijk?
lieve bruidjes-in-spé,wij trouwen in november 2009. Oorspronkelijk wilden we in de zomer trouwen, maar wegens omstandigheden zal het einde november worden. Kunnen jullie ons leuke tips geven om er toch een hele mooie dag van te maken aub?We da...
Ideeën Reacties: 7 22-9-2008 20:57:56

Kim
H Waterfront
Hallo, wij zijn vandaag op bezoek geweest bij H Waterfront in Wetteren. Op zich een leuke locatie, maar de eigenaar straalt niet zo veel vertrouwen uit... Heeft iemand ervaring met deze zaal? Is de catering in orde? Alles goed georganiseerd?.. Bedank...
Locatie Reacties: 0 22-9-2008 20:47:40

machteld
bedanking ouders/getuigen
Hallo,Wij trouwen volgend jaar en ik zou heel graag een speciaal bedankingskado'tje geven aan onze (groot)ouders en getuigen.Maar het ontbreekt mij aan ideeen! Wat hebben jullie gegeven of wat gaan jullie geven?!Alvast bedankt!
Ideeën Reacties: 3 22-9-2008 20:13:31
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...